Diagnostika bude základ. Bez tý se nehneš a může to být asi milion věcí. Občas si ale nepomůžeš ani se zjištěním konkrétního chybového kódu. Já třeba svou chybu P0251 nevyřešil ani za tři návštěvy v autorizovaném servisu a a vypláznutí cca 15ti tisíc (jeden vstřik, kabeláž druhýho vstřiku, třetí vstřik, všechny filtry, ventil regulace tlaku na čerpadle). Další sypání peněz do neschopných servisů jsem vzdal a jezdím tak, aby se příhoda s nouzovým režimem nestávala.
Tzn.: lehká noha na plynu, netrápit motor v příliš nízkých otáčkách, při předjíždění si včas podřadit, ... (A kdyby nouzový režim i tak nastal, tak s tím počítám a nechávám si vždy rezervu na únikový plán).
Ano, neřešením příčiny problému můžu problémy auta rozvinout. Co se může stát? Zničim čerpadlo. Jeho výměna by ale stejně přišla na řadu, kdybych teď znovu jel do autoriz. servisu. Takže jezdím dokud auto slouží a opatrně sleduji veškeré podezřelé chování a zvuky. Za dva roky od prvního výskytu chyby už najeto 42 tisíc km, a auto mě v tom nikdy nenechalo.
vitacz píše:Na diag jsem ještě nebyl, protože jsem myslel, že to už nějak zmizelo, ale dneska do práce se to objevilo znova.
GHI - Ford Focus I combi, 1.8 TDCi 85kW, Ghia, 11/2001
Galerie
STEWIE - Ford Focus mk2 FL combi, 1.6 TDCi 66kW Trend, 2010