EcoBoost motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Nicco » 19.07.2012 14:13

Premer 6.6/100, takze ako papierova hodnota u 1.6y, ale podla reakcii tych, co s tym isli, jazdny prejav neporovnatelne lepsi. Takze asi posun vpred.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Cowley » 19.07.2012 17:19

NoName: mne to pripada stejny - tam 4.8, zpatky 8.4 ...stejny cisla, jinej smer :lol:
Naposledy upravil(a) Cowley dne 20.07.2012 09:58, celkem upraveno 1 x.
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Eidž » 20.07.2012 06:53

Nicco píše:Premer 6.6/100, takze ako papierova hodnota u 1.6y, ale podla reakcii tych, co s tym isli, jazdny prejav neporovnatelne lepsi. Takze asi posun vpred.
No, na úsporné ježdění to není. Na příjemné svezení asi jo.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


George V.
Junior
Junior
Příspěvky: 406
Registrován: 29.03.2010 07:02
Bydliště: Kadaň

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od George V. » 01.08.2012 07:48

...tak hlavně to má šestikvalt. Docela by mne zajímalo, jak by se ten šestikvalt projevil na spotřebě 1.6 atmosféry.
Ford Focus II 1,6 Duratec Kombi Trend+ 2010 Blazer Blue

Obrázek

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999

Uživatelský avatar
rybi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 180
Registrován: 01.04.2011 00:47
Bydliště: Plzeň

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od rybi » 01.08.2012 10:31

George V. píše:...tak hlavně to má šestikvalt. Docela by mne zajímalo, jak by se ten šestikvalt projevil na spotřebě 1.6 atmosféry.
Rozdíl by byl minimální oproti 5°, stejně bys tu šestku řadil jenom na rovině. Už takhle pětce dochází dech v dálničních stoupáních, co potom šestka, která bude ještě nižší otáčky?
Ford Focus 1.6 16v, 2002
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Cowley » 01.08.2012 10:37

no, rozdil je cca 500 otacek...tzn. ve 130 bys nemel 4000 ale 3500 - myslim, ze pul litru dolu by to dalo. Na dynamice by se to nijak extra projevit nemuselo - hadam podle 1.6TDCI s 6q, ktera ma podobnej vykon, ale samozrejme je to hrubej odhad.
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

George V.
Junior
Junior
Příspěvky: 406
Registrován: 29.03.2010 07:02
Bydliště: Kadaň

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od George V. » 01.08.2012 14:13

rybi píše:Rozdíl by byl minimální oproti 5°, stejně bys tu šestku řadil jenom na rovině. Už takhle pětce dochází dech v dálničních stoupáních, co potom šestka, která bude ještě nižší otáčky?
...tipnul bych si, že FoFo I bude mít delší kvalty. FoFo II by těch 130km/h na 3500ot v pohodě zvládla. Je málokterej kopec, který bych na 5 nevyjel (pokud mám pod ním aspoň 90km/h).
Ford Focus II 1,6 Duratec Kombi Trend+ 2010 Blazer Blue

Obrázek

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999

Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Cowley » 01.08.2012 14:52

FoFo II ma taky jinej stalej prevod, coz je taky misto, ktery by zaslouzilo vzit do uvahy...
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od FUGAS » 03.08.2012 08:56

Já si zrovna říkám, že nemám pocit, že by pětce ve stoupání docházel dech, aby nedokázala do kopce ještě zrychlovat, tak už to musí být dost prudký kopec a co se týče podřazování, tak k tomu dochází jen pokud mám nízkou nájezdovou rychlost...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
rapo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 112
Registrován: 10.10.2010 14:02
Bydliště: Praha

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od rapo » 03.08.2012 09:50

Treba vyjezd z Karlovych Varu smer Praha na petku s klimou nedam. Nalozene auto na pul, rozjel jsem se pod kopcem na 90 a zapnul tempomat. Nevim teda jestli by to vyjelo, kdyz to spadlo pod 90 dal jsem ctyrku... Stejne tak stoupani mezi Moravskou Trebovou a Svitavama. Na dalnici jsem vzdycky vsechno v pohode na 5 vyjel 8)
Mondeo Mk5 Titanium Combi 2017, 2.0 TDCi
Focus II Trend Plus Combi 2010, 1.6 74kW (prodáno)

karco
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 22.05.2009 14:58

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od karco » 06.08.2012 22:35

6 kvalt neznamena dlhsie prevody predstav si 6kvalt a pilovy diagram by bol stejny ako pri 5 kvalte... teda prevodovka by bola lepsie odstupnovana odspodu ale 6 by bola stejny pomer ako 5 ka pridalo by to na dynamike skratili by sa prevody ale vedel by si lepsie vyuzivat prevody pri 1.6 co je relativne dost slaby motor.
mam 92kw verziu a ta skrina je moc dlha :( zabija to doslova ten motor 6 kvalt by sa tam hodil ako lusk 5 ka je na par kopcoch co i len dialnicnych neudrzatelna auto spomaluje

Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Cowley » 07.08.2012 10:56

rapo: nevim proc mam dojem, ze 1.6 pred FL a po FL jezdi trochu jinak, subjektivne mi po-FL pripada takova linejsi. Jestli nekdo neladil softver v ridici jednotce :roll: Ale do KV kvuli tomu jezdit nebudu :-)
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5082
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Anduril » 07.08.2012 12:51

Mi subjektivne jezdi pred i po fl uplne stejne. Jelikoz mame doma oba, tak to mohu takto rict :)
Ale novy FF3 je linejsi, objektivne :)
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od FUGAS » 07.08.2012 19:11

rapo píše:Treba vyjezd z Karlovych Varu smer Praha na petku s klimou nedam. Nalozene auto na pul, rozjel jsem se pod kopcem na 90 a zapnul tempomat. Nevim teda jestli by to vyjelo, kdyz to spadlo pod 90 dal jsem ctyrku...
Tak přesně tohle místo projíždím několikrát ročně a vyjíždím ho na pětku bez zpomalení - pokud teda nemusím zpomalit, kvůli obsazenému levému pruhu. Je ale pravda, že tam nejezdím 90km/h, kdy motor nemá otáčky a do toho stoupání by se trápil (v tomto kopci pokud mě někdo zbrzdí dávám za čtyři někde kolem kila), ale mám tam 120km/h a úplně v klidu. Z téhle rychlosti motor na pětku dokáže ještě i zrychlovat, i když velice laxně, ale ono stejně už moc není kam - kvůli zatáčkám...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Cowley » 07.08.2012 23:29

btw neni to podobne jako o kus pozdeji smerem na Prahu, za Krusovicemi? Tam co testoval airbagy Hlinka? :wink:
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Ford“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů