Si vem kolik se bralo před deseti lety a kolik se bere teď a zhruba to odpovídá a dřív švihadla na oknech a max klima s knoflíkama ze sporáku a dneska ta výbava odpovídá merdesu s z tý doby.Karel2 píše:No autor clanku popsal hlavne ten propad fiesty ktery je mezirocne -20% a druhe polo -10% a popsal celkovy propad nekdejsich nejvetsich prodavanych aut v teto tride (nejen v teto). Cenova politika je podstatny problem pro potencionalni kupce a je videt, ze vsude ve svete stoupa vek automobilu a to tam nemaji ekomaniaky z EU. Jsem zvedavej, kde se dostane trh letos a dal v budoucnosti. Zavadeni tech blbosti do aut, co je prodrazuji, musi preci nekdo zaplatit. V roce 2010 byla zakl. cena focusu +-280k a dnes +-400k, je to trochu moc, podle me. Myslim, ze k tomuto trendu se brzy pridaji i dalsi automobilky, no a pak se nemuzou divit, ze jim klesaji prodeje. Mm. pokud "nekdo" nevymysli jiny zdroj pro elektromobily, tak si je muzou strcit do......, lithiové baterie a zpusob dobijeni, je opravdu slepa vyvojova cesta v automobilovem prumyslu, tedy pro bezny lidi co nemaj meloun a vic na elektroauto. Co udela ocekavana krize s prodeji aut, je taky na povazenou a to nezachrani ani prodeje pseudo SUV.
Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
-
- Test driver
- Příspěvky: 4797
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
...analogový budíky s maxidotem stojí více než digi panel...
...analogový ovladače vytápění stojí více než dotyk.ovládání na centrálním displeji.
...mech. ruč. brzda stojí více než el. s knoflíkem.
Vymakaný hlasové ovládání např. M.B. je jinej level
...analogový ovladače vytápění stojí více než dotyk.ovládání na centrálním displeji.
...mech. ruč. brzda stojí více než el. s knoflíkem.
Vymakaný hlasové ovládání např. M.B. je jinej level
-
- Test driver
- Příspěvky: 4797
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Detaily.Celková výbava dešťovej,světelnej senzor,led světla komplet,tempomat a park. senzory máš v druhý nejnižší výbavě skoro všude a před deseti rokamama si za blbej tempomat dával třeba dvanáct tisíc.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3698
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Ale o tom tady píšu, Focus sice podražil, ale prodeje šly nahoru (neberu ČR, to neni trh).
U Fiesty ten propad není kvůli ceně, ale kvůli obecnýmu odklonu zákazníka od danýho typu auta. Lidi tenhle typ auta dneska nechtej, stejně tak jako nechtěj Mondeo a Passata.
Nemluvě o tom, že výbava (at už ta povinná z důvodu EU) nebo ta, která přišla z důvodu vývoje a rozmlsanosti zákazníků neco stojí.
Focus III vs IV je ve výbavě přeci jen jinde.
V roce 2009 jsem bral Trenda FoFo II za nejakych 370, z dnešního pohledu "nemá nic" a o tolik dražší ten dnešní základní FoFo vlastně taky neni a to si srovnejme co je 370 dnes a co bylo tenkrat, inflace, platy..
Jinak, Karle, v roce 2010 u FoFo II srovnáváš doprodejovou cenu končícího modelu s dnešním téměř novým modelem FoFo IV, to je nesrovnatelný. Ten koloběh je vždy stejnej, uvedení - vysoká cena, doprodeje - nízká cena.
I ten FoFo II stával snad kolem 500k v úvodu, co si vybavuju ceníky a zvlášt když neměl "akční cenu". A to bylo sakra jiných půl milionu než dneska v té době...
EDIT:
Jinak ještě tady:
https://www.autorevue.cz/nejprodavanejs ... neporazena
Aby bylo jasno, kterej trh je pro Ford zásadní.
U Fiesty ten propad není kvůli ceně, ale kvůli obecnýmu odklonu zákazníka od danýho typu auta. Lidi tenhle typ auta dneska nechtej, stejně tak jako nechtěj Mondeo a Passata.
Nemluvě o tom, že výbava (at už ta povinná z důvodu EU) nebo ta, která přišla z důvodu vývoje a rozmlsanosti zákazníků neco stojí.
Focus III vs IV je ve výbavě přeci jen jinde.
V roce 2009 jsem bral Trenda FoFo II za nejakych 370, z dnešního pohledu "nemá nic" a o tolik dražší ten dnešní základní FoFo vlastně taky neni a to si srovnejme co je 370 dnes a co bylo tenkrat, inflace, platy..
Jinak, Karle, v roce 2010 u FoFo II srovnáváš doprodejovou cenu končícího modelu s dnešním téměř novým modelem FoFo IV, to je nesrovnatelný. Ten koloběh je vždy stejnej, uvedení - vysoká cena, doprodeje - nízká cena.
I ten FoFo II stával snad kolem 500k v úvodu, co si vybavuju ceníky a zvlášt když neměl "akční cenu". A to bylo sakra jiných půl milionu než dneska v té době...
EDIT:
Jinak ještě tady:
https://www.autorevue.cz/nejprodavanejs ... neporazena
Aby bylo jasno, kterej trh je pro Ford zásadní.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6593
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
https://www.auto.cz/ford-focus-2008-cen ... -trhu-8918
https://www.auto.cz/ford-focus-2010-pre ... -cen-52520
https://autobible.euro.cz/novy-ford-foc ... zapomente/
asi jo, kdyz porovnam ty ceny, nic to nemeni na tom, ze ceny lezou nahoru, zavadeci ceny jsou vzdy vyssi, ale driv ta cena slezla, tzv. akcni ceny uz proste nejsou co byvaly, kdyz koukam na dnesni ceniky a pokud si vzpominam tak pred pri uvedeni FFIV jsem koukal na obycejnou 1,6 a uz tehdy byla ta cena vysoka, tedy neslezla jako pri FFII-FFIII
https://www.auto.cz/ford-focus-2010-pre ... -cen-52520
https://autobible.euro.cz/novy-ford-foc ... zapomente/
asi jo, kdyz porovnam ty ceny, nic to nemeni na tom, ze ceny lezou nahoru, zavadeci ceny jsou vzdy vyssi, ale driv ta cena slezla, tzv. akcni ceny uz proste nejsou co byvaly, kdyz koukam na dnesni ceniky a pokud si vzpominam tak pred pri uvedeni FFIV jsem koukal na obycejnou 1,6 a uz tehdy byla ta cena vysoka, tedy neslezla jako pri FFII-FFIII
Naposledy upravil(a) Karel2 dne 17.02.2020 09:49, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3698
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Souhlasim, jde to nahoru .. důvody jsou asi tři.
1) čím dál větší výbava nových aut
2) čím dál větší buzerace, co nový auta musí mít (e-call atd.)
3) čím dál větší buzerace na fyzikálně nesplnitelný podmínky emisí a s tím související zvyšující se složitost motorů.
No poprat se s tím musí všichni a muj osobní názor - ač ted treba Dacia prodává hodně, protože to "ještě" jde, tak na tyhle low endy to dopadne nakonec nejvíc. Uvidíme.
1) čím dál větší výbava nových aut
2) čím dál větší buzerace, co nový auta musí mít (e-call atd.)
3) čím dál větší buzerace na fyzikálně nesplnitelný podmínky emisí a s tím související zvyšující se složitost motorů.
No poprat se s tím musí všichni a muj osobní názor - ač ted treba Dacia prodává hodně, protože to "ještě" jde, tak na tyhle low endy to dopadne nakonec nejvíc. Uvidíme.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6593
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
jenze ty se uz asi nebudou prodavat protoze pekne zdrazi
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 4797
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- ZAHRY
- .
- Příspěvky: 6762
- Registrován: 08.11.2011 13:20
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23444
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
hmmm...ok, tak ať jim ten internet i auta servisuje
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Servis nemusí být nutně navázaný na prodej. I ve vyhledávači na stránkách Fordu je zvlášť autorizovaný servis a prodej nových vozů.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3698
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Přesně tak, servis a prodej jsou dvě úplně odlišný věci .. sám objednávám auta nový stejně už jen mailem snad 10 let
Ono je to nakonec i výhodný pro oba, pro "dealerství" je stejně servis větší zisk a automobilka zas při prodeji nepřijde o tolik na provizích .. proč ne. Neříkám rušit všechno /někdo si to auto chce před nákupem asi i projet ) , ale redukce stavu je OK.
Ono je to nakonec i výhodný pro oba, pro "dealerství" je stejně servis větší zisk a automobilka zas při prodeji nepřijde o tolik na provizích .. proč ne. Neříkám rušit všechno /někdo si to auto chce před nákupem asi i projet ) , ale redukce stavu je OK.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- MIROMEN
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: HAVÍROV
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Tohle je pěkně na prd system. Osobně by mě nikdy nenapadlo pořidit si auto aniž bych si ho vyzkoušel, "osahal". Auto neni rohlik a ma plno vlastnosti, ktere mužou jeho pořizeni zasadně ovlivnit. A je smutne jestli je trend u aut takovy jak ford naznačuje a zakaznikum je v podstatě jedno co kupuji.
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3698
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Však nikdo neříká, že zruší vsechny dealerství .. o tom nepadlo ani slovo. Ale zvlášt např. v zemi jako je CR neni dobrý a ani asi udržitelný mít dealera na každý vesnici.
Auto neni mobil a pokud si ho chceš před nakupem vyzkoušet, snadno předpokládám kousek dojedeš.
No a my (říkej nám bud fanoušci nebo pitomci, jak se ti chce ) co jsme jezdili ve FFI, vlastnili FFII, FFIII, tak tu IV nepotrebujem ani zkoušet ... páč v nižší střední stejně nic lepšího neni
Auto neni mobil a pokud si ho chceš před nakupem vyzkoušet, snadno předpokládám kousek dojedeš.
No a my (říkej nám bud fanoušci nebo pitomci, jak se ti chce ) co jsme jezdili ve FFI, vlastnili FFII, FFIII, tak tu IV nepotrebujem ani zkoušet ... páč v nižší střední stejně nic lepšího neni
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů