zmatek v ostřikovačích
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Kdy si konecne stahnes potrebne Jak na to? z:pavelk píše:a napíše sem konečně někdo jak to páčku vyndat?
http://www.fordfocus.hostuju.cz/
Tam to najdes na str. 89 a 90, prece to nebudeme z toho opisovat.
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
vůbec nic se neděje, jak jsem už psal, tak v první chvíli jsem byl taky na vážkách, jestli to náhodou není jak říkáš ty. hold prostě některé věci, které děláme automaticky se pak těžko vybavujoucouddy píše:je to tak sorry. nekamenujte me diky. fakt sory.
a navíc mýlit se je lidské, páč jsme lidi a ne stroje
Naposledy upravil(a) Skubi dne 08.05.2007 13:32, celkem upraveno 1 x.
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Jasio
- Test driver
- Příspěvky: 5805
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jince, Příbram
- Kontaktovat uživatele:
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
hm a já se tak těšil, že mám něco vyjímečnéhoJasio píše:Ještě k funkčnosti předního ostřiku. Zjistil jem totéž co Skubi...předek mi občas stříkál a občas ne.....ani pohyb stěračů, ale když doleju nádobku, tak to funguje vždy. Proto se ji snažím udržovat vždy plnou, ale stějně to nechápu.
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
ty chlape, já si na autě nedělám sám skoro vůbec nic, ale když jsem se šel podívat, jestli mám přípravu na cyklovač, tak jsem to bez problému zvládnul bez jakýhokoliv návodu. Prostě tam zboku (zleva, zprava) zatlačíš ty dva cvoky a vyndáš vrchní kryt nad volantem a pak už vidíš páčku, která je zajištěná opět zobáček, ten odheneš a páčku vysuneš a odpojíš kabel, při zasunování zpět zobáček zaskočí sám. Nevím, ale páčka asi dál rozebírat nejde, resp. prodává se ve Fordu v celku.pavelk píše:a napíše sem konečně někdo jak to páčku vyndat?
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004
- LordMiras
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Sadska okr. Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Jeee tak sem si vsiml ze tu nekdo rikal ze na tu packu musi brutalne zatlacit aby se to spustilo myslim ostrikovace a sterace a ono to fakt funguje takze na 100% packa ted uz jen zbyva co s tim jestli je to packa nebo ten spinaci mechanizmus nekterej si myslim ze ta packa tlaci co vy na to co s tim?
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz jsi kutil a troufas si, tak se pust do te packy.
1) promerit na dratech, zda spinac uvnitr spina nebo jsou prelomene jen draty
2) packa se da rozebrat, i kdyz je nerozebiratelna, musis se na ni podivat zblizka a nekde bude mit delici roviny. V nich bych to opatrne riznul tak, aby se to dalo znovu svarit nebo slepit. Opatrne, aby nevyskocily nejake pruzinky.
3) pak bys mel jiz videt ten slavny spibnaci mechanismus a mohl ho opravit
1) promerit na dratech, zda spinac uvnitr spina nebo jsou prelomene jen draty
2) packa se da rozebrat, i kdyz je nerozebiratelna, musis se na ni podivat zblizka a nekde bude mit delici roviny. V nich bych to opatrne riznul tak, aby se to dalo znovu svarit nebo slepit. Opatrne, aby nevyskocily nejake pruzinky.
3) pak bys mel jiz videt ten slavny spibnaci mechanismus a mohl ho opravit
- pavelk
- Junior
- Příspěvky: 256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: J.Hradec
takže právě jsem vyndal páčku z auta:
- postup byl opravdu velice jednoduchý - v Jak na to se mi to zdálo nějaký složitý tak jsem šel přímo do auta a bylo mi to hned jasný - prostě ten hormí krycí plast za volantem má na stranách otvory pro strčení sroubováku - takže stačí strčit trochu zatlačit a nadzvednout a kryt se uvolní - pak už jen vyndat ten plast - trošku drží na tý gumě co je v tý mezeře pod budíkama
- no pak už jen zatlačit na pojsitku páčky a páčka sama vyjede - odpojit konektor páčky a je vyhráno
- teď se jdu pokusit rozebrat tu páčku - má po celém obvodu takový ty zacvakávací čudíky tak doufám že to nerozlámu
- jdu se totiž pokusit opravit ono brutální zatlačení aby to šlo zlehka
- postup byl opravdu velice jednoduchý - v Jak na to se mi to zdálo nějaký složitý tak jsem šel přímo do auta a bylo mi to hned jasný - prostě ten hormí krycí plast za volantem má na stranách otvory pro strčení sroubováku - takže stačí strčit trochu zatlačit a nadzvednout a kryt se uvolní - pak už jen vyndat ten plast - trošku drží na tý gumě co je v tý mezeře pod budíkama
- no pak už jen zatlačit na pojsitku páčky a páčka sama vyjede - odpojit konektor páčky a je vyhráno
- teď se jdu pokusit rozebrat tu páčku - má po celém obvodu takový ty zacvakávací čudíky tak doufám že to nerozlámu
- jdu se totiž pokusit opravit ono brutální zatlačení aby to šlo zlehka
manželka: FF 1,8 16V combi ´99
já (služební): Š octavia 1,6 MPi ´04
já (služební): Š octavia 1,6 MPi ´04
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 hostů