Brzdy
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Brzdy
Ještě se zeptej co ti ty kotouče 320mm udělají s jizdou.
Z ST nemáš na podvozku lautr nic (tlumiče, pera, silenty atd.)
Ideální je... velký těžký kola(ty tvoje) + dát na auto óbr brzdy (320mm) a k tomu sériový spodek
A proč ne vlastně, jsi mlad takže draze nabité zkušenosti se budou ,,jednou,, u dalšího auta hodit
Z ST nemáš na podvozku lautr nic (tlumiče, pera, silenty atd.)
Ideální je... velký těžký kola(ty tvoje) + dát na auto óbr brzdy (320mm) a k tomu sériový spodek
A proč ne vlastně, jsi mlad takže draze nabité zkušenosti se budou ,,jednou,, u dalšího auta hodit
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Brzdy
Že by zrovna ford ladil podvozky stejně pro 1,5 tdci tak 2,0 ST? U mk2 má ST vše úplně jinak...jiné.
U většiny výrobců zohledňují při naladění spodku vše od váhy, výkonu, tuhosti, pohodlí atd..
Třeba se pletu a 1,5 tdci je výrobně a i jízdně dimenzován na 20+kg těžký kola a kotouče 320mm aniž by to mělo vliv na cokoli. Že by i poloosy měli ty dvě auta stejný
Jak jsem ti již psal...tvé auto, tvé kačky, tvá jízda
U většiny výrobců zohledňují při naladění spodku vše od váhy, výkonu, tuhosti, pohodlí atd..
Třeba se pletu a 1,5 tdci je výrobně a i jízdně dimenzován na 20+kg těžký kola a kotouče 320mm aniž by to mělo vliv na cokoli. Že by i poloosy měli ty dvě auta stejný
Jak jsem ti již psal...tvé auto, tvé kačky, tvá jízda
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Brzdy
Přední náprava je prakticky shodná, přesto je u ST robustnější. Nevím co přesně, nebudu dělat chytrého, ale i díky tomu má poloměr otáčení přes 12 metrů, kola se tolik nevytočí.
Zadek - upravené uložení některých ramen a odlišný stabilizátor.
Co se týká řízení, má variabilní převod a posilovací účinek. Posilovač řízení s TSC (Torque Steer Control).
Koukal jsi, kolik stojí nové komplet přední brzdy z ST?
Jakou velikost brzd máš ty, předek/zadek?
Zadek - upravené uložení některých ramen a odlišný stabilizátor.
Co se týká řízení, má variabilní převod a posilovací účinek. Posilovač řízení s TSC (Torque Steer Control).
Koukal jsi, kolik stojí nové komplet přední brzdy z ST?
Jakou velikost brzd máš ty, předek/zadek?
Ford Focus ST 2014
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12873
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Brzdy
Na obrazku mas zadny.Gossip píše:mno ja myslel ze se meni jen ten drzak trmenu ale i ten je problem sehnat
IvanSt: Mensi polomer otacania je kvoli dorazom na riadiacej tyci. Aby mohli byt osadene sirsie kolesa. A mozno aj kvoli setreniu vonkajsich klbov poloosi - motor ma vyssi vykon.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2988
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Brzdy
Nanejvys by melo smysl vyměnit držáky trmenu a dat vetsi kotouče z dvoulitru - něco kolem 300mm. Ale změna spíše nepostrehnutelna...
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů