Brzdy
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Brzdy
Stano
Komplet pořádné brzdy jsou pěkná pálka a osobně bych do toho nešel, pokud by se zásadně nezvedl výkon motoru. Vzhled je věc druhá. Rozdíl v neodpružené hmotnosti jen na jednom kotouči (278 vs 320 mm) může být 2-3 kg, ale to je věc třetí
Komplet pořádné brzdy jsou pěkná pálka a osobně bych do toho nešel, pokud by se zásadně nezvedl výkon motoru. Vzhled je věc druhá. Rozdíl v neodpružené hmotnosti jen na jednom kotouči (278 vs 320 mm) může být 2-3 kg, ale to je věc třetí
Ford Focus ST 2014
-
- Nováček
- Příspěvky: 162
- Registrován: 26.08.2014 19:31
Re: Brzdy
velikost kotouče je jen jeden udaj, který určuje výkonost brzd. Když to má kvůli vzhledu, tak není o čem.
Ale jak už sem psal, výkonějších brzd je nejlepší docílit kvalitníma deskama. Jezdím na zadokolce (lehce přes tunu) s brzdama 250mm na okruhy a kvalitní desky vydržej na menších okruzích (Sosnová, Mýto) i 10-12 ostrých kol. Kdežto bežný desky tak 2-3 a už vadnou.
Ale jak už sem psal, výkonějších brzd je nejlepší docílit kvalitníma deskama. Jezdím na zadokolce (lehce přes tunu) s brzdama 250mm na okruhy a kvalitní desky vydržej na menších okruzích (Sosnová, Mýto) i 10-12 ostrých kol. Kdežto bežný desky tak 2-3 a už vadnou.
Focus 1999, benzín 1.8
- Quickie
- Moderátor
- Příspěvky: 7224
- Registrován: 10.03.2008 21:18
- Bydliště: Revúca, Trnava
Re: Brzdy
hoši poradte pls, ktoré z tychto brzd zobrat?
https://www.pdmauto.sk/autodiely/ford/f ... 0kw/100030?
https://www.pdmauto.sk/autodiely/ford/f ... 0kw/100030?
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 443
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Brzdy
Ja som dal kotuce+platnicky Bosch Low-Metallic.
https://www.pdmauto.sk/produkt/0+986+49 ... d=15072714
https://www.pdmauto.sk/produkt/0+986+49 ... d=15072714
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Brzdy
j.j. " zbírá " prach.++
Homogenita materiálu destičky - drážky předcházejí vzniku středových zlomů a mohou pomoci omezit zdvihání okrajů destiček;
Odvod nežádoucích produktů - drážky poskytují dostatečnou únikovou cestu pro uvolněné plyny a pryskyřice a mohou zásadním způsobem v některých případech ovlivnit počáteční charakteristiky ubývání destičky. Při vysokých teplotách může být ovlivněno vytváření kritických vrstev;
Homogenita materiálu destičky - drážky předcházejí vzniku středových zlomů a mohou pomoci omezit zdvihání okrajů destiček;
Odvod nežádoucích produktů - drážky poskytují dostatečnou únikovou cestu pro uvolněné plyny a pryskyřice a mohou zásadním způsobem v některých případech ovlivnit počáteční charakteristiky ubývání destičky. Při vysokých teplotách může být ovlivněno vytváření kritických vrstev;
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 599
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Brzdy
Zrovna Brembo kotouče mi rezly jsk sviňa, asi smůla na várku... Teď TRW a spokjenost. ATE obložení na 2 věci v zimě, asi reaguje se solí a nějaká složka obložení vytváří kluznou vrstvu.. První zabrždění po dvou dnech stání jsem si myslel že chcípl posilovač .. Dělalo to opakovaně a pomáhalo jedno velké zabrždění za 100 kmh na 50. Dost nepříjemné...
Edit: rezly zadní Brembo, po jedný zimě letěly do šrotu.. Po nich TRW a vydržely tři zimy... Jak zadní brzdy brzdí málo tak to rezne řádově víc než předek.. Zlatý bubny, celkem nechápu že je někdo mění z akotouče… Předchozí Fík byl s bubnama a ty byly bez problému.. Kotouče vzadu reznou, třmeny problém se zatuhnutím ručky = furt přibrzďuje, ručka brzdí výrazně míň než na bubnu (třmeny i lanovody jsem dával nový a nepomohlo)...
Edit: rezly zadní Brembo, po jedný zimě letěly do šrotu.. Po nich TRW a vydržely tři zimy... Jak zadní brzdy brzdí málo tak to rezne řádově víc než předek.. Zlatý bubny, celkem nechápu že je někdo mění z akotouče… Předchozí Fík byl s bubnama a ty byly bez problému.. Kotouče vzadu reznou, třmeny problém se zatuhnutím ručky = furt přibrzďuje, ručka brzdí výrazně míň než na bubnu (třmeny i lanovody jsem dával nový a nepomohlo)...
Naposledy upravil(a) vladka1 dne 13.11.2019 13:22, celkem upraveno 1 x.
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 607
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Tábor
Re: Brzdy
To asi nebyla špatná várka - Brembo max mám na předku - z venku dobrý, zevnitř totálně zrezlý - na přesoustružení. Holt za poslední rok a půl najely jen10tkm okolo baráku.
Nové s deskami Textar epad brzdily perfektně.
Nové s deskami Textar epad brzdily perfektně.
Focus 1,6 74kW, kombi black 2010 a od 4/2018 Superb II combi 2,0tdi
-
- Nováček
- Příspěvky: 162
- Registrován: 26.08.2014 19:31
Re: Brzdy
já taky nenajzedím úplně nejvíc, ale přední kotouče vždy relativně v pohodě. J epravda že je tak za 3-5let měním, tak možná nestihnout jít do kopru. Zadní to je trochu problém, ale to je asi jedno, jaká značka...
Focus 1999, benzín 1.8
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 30.04.2011 00:21
Re: Brzdy
Čaute hoši.
Preletel som túto tému a dosť tu znejú značky textar a brembo.
Čaká ma výmena komplet predku, takže sa rozhodujem či ísť opäť do origo Ford alebo zvolím inú značku.
Zaujíma ma ale jedna vec, prečo sú kotúče textar pro plus lacnejšie ako "obyčajné"
Takže či ísť do kombinácie textar pro plus+ epad alebo ísť do Zimmerman sady.
Moje očakávania sú, o trošku lepší brzdný účinok ako origo, nechcem riešiť hrdzu, pískanie ani zahrievanie kým "nabehnú" zároveň už budem očakávať trošku lepší odvod tepla nakoľko mám vzadu bubny.
Otázka číslo dva, čaká ma go zadnej nápravy, teraz robím predok.
Oplatí sa zadok prestavať na kotúče? Alebo kúpiť novú sadu bubnov a čeľustí?
Auto je foto mk2 2005 1.6ti hatchback
Preletel som túto tému a dosť tu znejú značky textar a brembo.
Čaká ma výmena komplet predku, takže sa rozhodujem či ísť opäť do origo Ford alebo zvolím inú značku.
Zaujíma ma ale jedna vec, prečo sú kotúče textar pro plus lacnejšie ako "obyčajné"
Takže či ísť do kombinácie textar pro plus+ epad alebo ísť do Zimmerman sady.
Moje očakávania sú, o trošku lepší brzdný účinok ako origo, nechcem riešiť hrdzu, pískanie ani zahrievanie kým "nabehnú" zároveň už budem očakávať trošku lepší odvod tepla nakoľko mám vzadu bubny.
Otázka číslo dva, čaká ma go zadnej nápravy, teraz robím predok.
Oplatí sa zadok prestavať na kotúče? Alebo kúpiť novú sadu bubnov a čeľustí?
Auto je foto mk2 2005 1.6ti hatchback
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů