Klepání při nerovnostech

Nápravy, řízení ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
raji
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 06.12.2010 20:39
Bydliště: Most

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od raji » 17.06.2014 13:34

plastovým? :huraa:
Ford Focus combi. r.v.7/2004. 1,8TDCI/85Kw, Most

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od miki21 » 17.06.2014 14:37

Taky je budu měnit, asi je ustrouhám z bukového dřeva. :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
greg366
Nováček
Nováček
Příspěvky: 87
Registrován: 05.03.2014 10:00
Bydliště: Praha

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od greg366 » 19.06.2014 18:33

Tak po kompletnim prozkoumani zjisteno, ze je utrzenej spodni silendblok motoru. A to bouchani bude ulozeni, je vydrolena ta guma mezi ulozenim a kastli. Je to divny, ale asi to bude tak. Ulozeni jsem delal pred vanocema a je na nem najeto max 30 tkm... :-/ Tak uvidime jestli to pomuze. Jinak nevi nekdo kolik cca vyjde ten spodni silentblok (ulozeni) motoru?

EDIT: Ulozeni tlumičů vyměněno, zjistěno, že bylo vysypané ložisko pod uložením a nový spodní silentblok motoru. Klepání přestalo. Je divný, že to uložení tlumičů vydrželo od Vánoc, což je nějakých 25 000 km... Oprava cca 3500,- i s prací... ;)

mfly
Nováček
Nováček
Příspěvky: 84
Registrován: 02.06.2011 20:34
Bydliště: Olomoucko

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od mfly » 23.03.2015 18:06

K tomu co jsem tu pročetl.... mám už druhýho Forda a tyčky stabilizátoru odchází poměrně často. Na FF jsem dával sice neorigo, ale ne zrovna levné a ani ne za půl roku jsem je měnil znova. Teď tam mám MEYLE HD (cena kolem 300,- Kč/ks - Google najde...) a už od pohledu je to trochu jiná kvalita - tyčka výrazně širší a o tuhosti kloubu ani nemluvě. Dva roky o přední nápravě nevím. Teď se hlásí zadní a chystám se na výměnu.
Jinak závada stabilizátorů se pozná celkem snadno....klepání se ozve pouze při nižších rychlostech. Ve vyšších to již neklepe.
Ford Focus 2004 - 1,8 TDCi 85kW

Obrázek

Uživatelský avatar
Johny181
Junior
Junior
Příspěvky: 415
Registrován: 07.12.2013 22:13
Bydliště: Klobouky u Brna

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od Johny181 » 24.03.2015 19:58

Přesně tak.Jinak já mám už víc jak rok a cca 15.000km hliníkové Febi a zatím pohoda.
FOFO 1.5 110kw :arrow: 134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact
Obrázek
FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold :arrow: -byl
9let sloužil bez zaváhání
:palec_nahoru:

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od vitr73 » 18.05.2015 19:44

ja mam z aukra obe kosti asi za 150 korun a po 30 tis km zatim neklepou...tuk tuk na neco nehorlave
..ale je fakt ze to byl jen pokus kolik vydrzej...ale zase-za ty prachy je klidne kazde 2 roky vymenim....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

tomajs1987
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 14.06.2014 20:51

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od tomajs1987 » 24.05.2015 13:45

Mám taky problém při přejetí na nerovnostech se my ozývá takový divný zvuk mám ford focus combi 2001,taky se my podařil ten zvuk nahrát jde slyšet až na konci tyčky stabilizatoru jsem už měnil https://www.youtube.com/watch?v=d_2DebvDKAc

Uživatelský avatar
ly-lu
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 16.07.2012 11:52
Bydliště: Praha - západ

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od ly-lu » 08.07.2015 18:41

tyjo slušný rány ... :o
já právě mám také problém když jedu přes nerovnosti, ani né tak bouchání, spíš že se stav silnice neskutečně přenáší do volantu a vůbec do celého auta, musím fakt dávat pozor, když jedu přes hrbol tak pevně držet volant, když jedu ve vyjeté stopě, volant se mi kroutí podle toho.
Několikrát se mi už stalo, že při cestě z kopce dolu při zatáčení doprava, kde na silnici po pravé straně byly hrboly, auto jakoby poskakuje a strašně drncá, jízda je velmi nepříjemná je to jak v tanku .. čím by to mohlo být? tlumiče? auto mám měsíc, postupně řeším opravy ..
jinak při jízdě pomalé, nebo rychlé, po rovině jede v pohodě, žádné vibrace nebo tak něco, brzdí velmi dobře, destičky jsou ok

edit: hmm tak teď jsem se dočetla že u špatných tlumičů při brždění na nerovnostech auto uskakuje, tak to je asi přesně ono ..
je: (Žabička) Focus II 1.6Ti-VCT 85kw, 2006, combi, sublime green, 166tis km
Obrázek
byl: Focus 1.8 TDCi 74kw, 2002, stříbrný, combi
byl: (Stříbrák) Escort 1.8 TD 66kw, 1997, stříbrný, combi, 320tis km RIP

Uživatelský avatar
ly-lu
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 16.07.2012 11:52
Bydliště: Praha - západ

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od ly-lu » 08.07.2015 19:24

je: (Žabička) Focus II 1.6Ti-VCT 85kw, 2006, combi, sublime green, 166tis km
Obrázek
byl: Focus 1.8 TDCi 74kw, 2002, stříbrný, combi
byl: (Stříbrák) Escort 1.8 TD 66kw, 1997, stříbrný, combi, 320tis km RIP

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od stano. » 08.07.2015 19:32

To tahanie v kolajach a trhanie volantu na hrboloch mozu byt aj silenbloky prednej napravy. Hlavne zadne silenbloky prednych ramien.

Uživatelský avatar
ly-lu
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 16.07.2012 11:52
Bydliště: Praha - západ

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od ly-lu » 08.07.2015 19:41

stano. píše:To tahanie v kolajach a trhanie volantu na hrboloch mozu byt aj silenbloky prednej napravy. Hlavne zadne silenbloky prednych ramien.
jj bude to všechno špatný .. to bude tak za 15 , všechny tlumiče, pár silentbloků, nějaký to uložení a práce :bebng: koukám že v autokelly mají teď 20% slevu na díly .. jenže vidím tam jen starline a monroe .. takže monroe ..
je: (Žabička) Focus II 1.6Ti-VCT 85kw, 2006, combi, sublime green, 166tis km
Obrázek
byl: Focus 1.8 TDCi 74kw, 2002, stříbrný, combi
byl: (Stříbrák) Escort 1.8 TD 66kw, 1997, stříbrný, combi, 320tis km RIP

Uživatelský avatar
Nonid
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od Nonid » 08.07.2015 19:42

Hlaven nenakupuj v autekelly... Ty ceny jsou priserny. Kdyztak uz autodily cardo apod. :)
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od stano. » 08.07.2015 19:46

Tak veru. U zltej smrti jedine so zlavou, ktoru tam maju servisy a velkoodberatelia. Ti tam maju 40-70% zlavu. Maloobchodnu cenu tam mas vysoku.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od vitr73 » 08.07.2015 21:45

ono staci jen dat kola co lezou hodne z auta ven...a to taha v kolejich za volant az je to o ruce to 20 km udrzet rovne...to mam uz za sebou...pak je naprava strasne prepakovana a kazdej hrbolek donuti auto zatocit...
Naposledy upravil(a) vitr73 dne 10.07.2015 13:01, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
ly-lu
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 16.07.2012 11:52
Bydliště: Praha - západ

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od ly-lu » 10.07.2015 11:47

Tak dnes jsem při cestě na letiště všechno sledovala. Stopro přední tlumiče v háji, pravý kolo úplná katastrofa. Boční vítr - auto se strašně naklání. Retardéry a jiné souvislé nerovnosti předek hrozně rozhoupou, zadek tolik ne. Při jízdě do zatáčky po hrbolech přední kola vibrujou a poskakujou.
Mimo to sebemenší díra hrozná rána, auto se jakoby propadne a strašně se to přenáší do vozu. Volant sebou v každé nerovnosti strašně trhá, nejhorší jsou ty vyjeté koleje.
Takže příští týden to dám do servisu..
je: (Žabička) Focus II 1.6Ti-VCT 85kw, 2006, combi, sublime green, 166tis km
Obrázek
byl: Focus 1.8 TDCi 74kw, 2002, stříbrný, combi
byl: (Stříbrák) Escort 1.8 TD 66kw, 1997, stříbrný, combi, 320tis km RIP

Odpovědět

Zpět na „Podvozek“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů