Motor 2.0Tdci 100kw

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Marky Marčáno
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 02.06.2011 15:31
Bydliště: Bratislava

Motor 2.0Tdci 100kw

Příspěvek od Marky Marčáno » 02.06.2011 20:42

Cau chcel by som sa opitat ci tu niekto vlastni Fofo 2.0Tdci a ake s nim ma skusenosti ohladom motora a ci su s nim niake problemi a tak.preto ze mam vo vyhlade a chcem kupit presnejsie je 3dv 2.0Tdci 100kw r.v 2006 cierna metaliza.
Ford Focus mk2 1.6 TDCi 80kw 3dv. orig.-no DPF, Black panther, KW suspension kit, 205/50-R17

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 2.0Tdci 100kw

Příspěvek od V12 » 02.06.2011 21:03

Je to velmi dobry motor, spolu so seststupnovou prevodovkou jazdi velmi usporne a dokaze aj poriadne potiahnut. Focusa s tymto agregatom na dialnici alebo okreske nespomali ziadny kopec, ani ked je naplno nalozeny. Treba si zvyknut na jeho vybusny prejav od 1700 do 2500 otacok a potom rychlu smrt, nema vyznam ho tocit cez 3500, tam uz citelne vadne. Co sa tyka spolahlivosti - potrebuje kvalitny olej, nepretahovat jeho vymeny. Treba dodrzat 2 zasady :
- nenakladat mu za studena
- po dlhodobej vacsej zatazi ho hned nevypinat, ale nechat minutku poklepat na volnobeh
Inak predcasne odrovnas turbo.
Interval vymeny rozvodoveho remena je 200 tisic km, novsich 240, no neodporucam tahat to na doraz, vymena po 160 - 180 tisic je daleko lacnejsia, ako oprava po nechcenom rande piestov s ventilmi v dosledku jeho prasknutia. Pri vymene rozvodoveho remena sa menia aj kladky - sponovacia a vodiaca, takisto aj vodna pumpa. Po 200 tisic km ma problemy s dvojhmotou a hlavnou remenicou (ako kazdy zabozrut), treba pocitat aj s vymenou / repasom turba. Rozhodne by som sa ale vyhol vozom s DPF filtrom.
Jazdi sa s nim velmi dobre, treba ale ratat s vacsou hmotnostou nad prednou napravou a s tym suvisiacim skorsim prejavom nedotacavosti ako v pripade benzinaku. Prevodovka je naskladana sportovo - tesne za sebou, takze umoznuje bezproblemov naozaj ostru jazdu s drzanim motora stale na vrchole krutiaku v oblasti 2000 - 2200 otacok, kde taha ako lokomotiva. Na dialnici pri 130 podla GPS toci 2300 - 2400 otacok a ide uplne potichu. Skratka paradne zvezenie.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Marky Marčáno
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 02.06.2011 15:31
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 2.0Tdci 100kw

Příspěvek od Marky Marčáno » 02.06.2011 21:15

Dakujem ti za radu.totizto otec prednedavnom kupoval ford mondeo 2.2 titanium a kedze som sa na nom previezol bol som z neho cely bez seba a hotovy ide to fakt velmi dobre az neskutocne len ze ja hladam nieco mensie a 3dv. a nieco s podobnym motorom a nasiel som toho 2.0 tdci aj ked je o par kw slabsi ako mondeo 2.2 ale aj tak si myslim ze ten 2.0 je raketa a mam v plane aj chip a este niake upravy.ale ty urcite sam lepsie vies aky je ten motor ked ho vlastnis.
Este k tomu DPF filtru ako zistim ci ho ma alebo nema podla roku vyroby alebo tak niak lebo vobec neviem
Ford Focus mk2 1.6 TDCi 80kw 3dv. orig.-no DPF, Black panther, KW suspension kit, 205/50-R17

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 2.0Tdci 100kw

Příspěvek od V12 » 02.06.2011 21:28

Mno, mam ho bez uprav. O chipe rozmyslam iba okrajovo - podla mna to vobec nie je potrebne. Aj ked vykonu nie je nikdy dost. Ked som to auto kupil, malo v reale najazdenych 137 tisic km (ten, co ho stocil na 80 tisic nieco zbabral :mrgreen: ) a bola potrebna vymena turba, najblizsiu stredu idem na vymenu vstrekovacov (po 160 tisic km !!!) - francuz asi jazdil na nejaku zavsivenu bionaftu a navyse ako pretekar, pretoze okrem odrovnaneho turba sa mi uz ozyva aj dvojhmota. Nebyt toho, ze sa mi podarilo super vyhodne zohnat vstrekovace z buracky s malym najazdom km, islo by auto prec - jeho trhova hodnota je maximalne 6 tisic a 3 dalsie tisicky nie som ochotny investovat.
Ked som ho kupoval (vedel som, ze je stoceny, otazka bola, o kolko, o realnom najazde som sa dozvedel az po vymene turba 600 km po kupe), dal som na poucku, ze je dolezity celkovy stav auta, nie kilometre. Dnes ale viem, ze toto platilo 10 rokov dozadu, ked este neexistovali commonraily. CR vstrekovace sa zacinaju ozyvat po 200 tisic km kvalitnej nafty, nasej staci 150 tisic a uz klepkaju. Takze jazdeny diesel s viac ako 100 tisic km uz nikdy v zivote, naklady na udrzbu su privysoke a uplne eliminuju nevyhodu vyssej spotreby rovnako silneho benzinaku.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Marky Marčáno
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 02.06.2011 15:31
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 2.0Tdci 100kw

Příspěvek od Marky Marčáno » 02.06.2011 21:42

aha dobre vediet no je to trosku neprijemne :( dufam ze ja nenatrafim na niaku stocenu kulehu a kupim nieco zachovale a dufam nie stocene.nasiel som si jedneho a ten ma najazdene 104 000 km podla teba myslis ze je to moc?siel by si do toho?ci ani nie
Ford Focus mk2 1.6 TDCi 80kw 3dv. orig.-no DPF, Black panther, KW suspension kit, 205/50-R17

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 2.0Tdci 100kw

Příspěvek od V12 » 02.06.2011 21:49

104k je tak na mojej hranici, to by som este bral. Ak je to ale skutocny nabeh. Ak je to rocnik 2006, v cene okolo 8000 EUR, tak ma cca 160 - 180 tisic. Toto ale plati pre 5 - dverove verzie, 3 - dveraky mozu mat menej.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Marky Marčáno
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 02.06.2011 15:31
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 2.0Tdci 100kw

Příspěvek od Marky Marčáno » 02.06.2011 21:51

no cena je tam 6500 E mne sa to tiez moc nezda ale skusil by som ist do toho je to z nemecka.a je 3dv.
Ford Focus mk2 1.6 TDCi 80kw 3dv. orig.-no DPF, Black panther, KW suspension kit, 205/50-R17

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 2.0Tdci 100kw

Příspěvek od V12 » 02.06.2011 21:52

Tych 6500 je v SK bazare, alebo este v Nemecku ? Ak v SK bazare, pocitaj s real nabehom cca 200 tisic. Alebo je to ponorka, resp. buracka.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Marky Marčáno
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 02.06.2011 15:31
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 2.0Tdci 100kw

Příspěvek od Marky Marčáno » 02.06.2011 21:57

Ne ne ne to je normalne v nemecku a ma to sukromnik.ja by som si normalne osobne prisiel preto
Ford Focus mk2 1.6 TDCi 80kw 3dv. orig.-no DPF, Black panther, KW suspension kit, 205/50-R17

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 2.0Tdci 100kw

Příspěvek od V12 » 02.06.2011 22:06

Tak to je sanca, ze by to mohlo byt OK. Len naozaj daj bacha, aby to nebolo naburane. Ak to s tym autom naozaj myslis vazne, skus si od neho vypytat VIN, zaregistruj sa na http://www.fordclub.sk, napis sukromnu spravu uzivatelovi ICA a dohodni sa s nim - za 20 EUR Ti umozni na 72 hodin pristup do databazy Fordu aj na starsie auta ako r.v. 2008. Ak budes mat stastie, zistis si km a datumy garancnych oprav alebo diagnostik auta a opat budes mudrejsi.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.0Tdci 100kw

Příspěvek od foki » 02.06.2011 22:07

a uz jsi s nim mluvil ? aby to nebylo fake http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 2.0Tdci 100kw

Příspěvek od V12 » 02.06.2011 22:12

foki :
Naaadherny fake. No na 100% nie za 6 a pol.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.0Tdci 100kw

Příspěvek od foki » 02.06.2011 22:25

myslis jeste levnejsi ? :bebng:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Marky Marčáno
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 02.06.2011 15:31
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 2.0Tdci 100kw

Příspěvek od Marky Marčáno » 02.06.2011 22:36

preco myslis ze fake?Zajtra s nim budem volat takze uvidim
Ford Focus mk2 1.6 TDCi 80kw 3dv. orig.-no DPF, Black panther, KW suspension kit, 205/50-R17

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.0Tdci 100kw

Příspěvek od foki » 02.06.2011 22:44

protoze dalsi nabidky jsou o 2000 euro vic , je to pekne upravene , a uz se mi kolikrat stalo ze pokud to nekdo zvedl tal mi rekl ze to je omyl .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů