Jaký motor do focuse II
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
Já nikde 80kw neuváděl... protože se hůře rozbíhá než 66. A u starýho auta smrdí porucha naklápěcího turba. Samo, když nemá filtr částic.
Já zázraky nečekám ani je nenabízím. D 66 je až na vyjímky držák. Jede pěkně odspodu a chybí mu vrch. Pokud jde o ,,normální,, cestování a jízdu zabere líp jak 1,6-1,8i nic víc jsem neuváděl.
Já zázraky nečekám ani je nenabízím. D 66 je až na vyjímky držák. Jede pěkně odspodu a chybí mu vrch. Pokud jde o ,,normální,, cestování a jízdu zabere líp jak 1,6-1,8i nic víc jsem neuváděl.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
jo to se omlouvam, ta zrychleni jsi neuvadel Ty... no nezabere, ta 1.8i si s 1.6d vytre a 1.6i bude tak mozna +/- nastejno... k cemu mi je, ze diesel tahne odspoda, kdyz v momente, kdy se potrebuji poradne hnout, staci u te 1.8ky podradit a s dieselem neudelam nic. Coz uz me parkrat nemile prekvapilo ve sluzebnim.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
Ma.rt máš pravdu, podřazuj si a vytírej si.
Jen opět nezapomínej, že 66kw nemá turbo díru max Nm v 1750 a nad 3500 nemá smysl jej točit-nic tam není . Proto s 66 se budeš vždy pohybovat ve využitelných ot...to sem tu už psal, ale to by jsi nesměl být v tranzu
Takže rekapitulace pro ... však ty víš
mezi 835-1600ot se v provozu 66kw nepohybuje z důvodu ničení setrváku, takže se pohybuje ve výseči 1800-3000ot a tam je vždy ,,natlakováno,, a minimálně 200Nm .....ty si podřaď a utíkej pro cca 165Nm
Jen opět nezapomínej, že 66kw nemá turbo díru max Nm v 1750 a nad 3500 nemá smysl jej točit-nic tam není . Proto s 66 se budeš vždy pohybovat ve využitelných ot...to sem tu už psal, ale to by jsi nesměl být v tranzu
Takže rekapitulace pro ... však ty víš
mezi 835-1600ot se v provozu 66kw nepohybuje z důvodu ničení setrváku, takže se pohybuje ve výseči 1800-3000ot a tam je vždy ,,natlakováno,, a minimálně 200Nm .....ty si podřaď a utíkej pro cca 165Nm
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Jaký motor do focuse II
Ale čte. Dával jsi tu topspeed jako argument, ale i ta blbá fábka s 1.4 50kW se dala rozjet přes 180, jen jí to chvíli trvalo. Jinými slovy, topspeed není zrovna klíčový parametr pro porovnávání.TomFocus píše:A zase nečte
Pavle já tu fotku tam dal kvůli otáčkám né kvůli top speedu. Až když kolega diskutující zareagoval napsal jsem, že mám i jinou fotku (+30).
Hlavně, že jsi něco napsal
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
Ale nečteš...vytrháváš z kontextu.
Klíčový parametr je... dostupnej výkon v otáčkách ve kterých se stále pohybuje řidič 66kw a to je to co tu melu stále dokola
Takže zase můžete uvést, že.....
Když jsi zmínil fábku, tak zářnej příklad rychlé a dostupné reakce a výkonu je fábie 1,2 htp silnější. Ta krásně lítá od spodu a moc dobře se s ní po městě rychle jezdí v relativně nízkých ot.
Klíčový parametr je... dostupnej výkon v otáčkách ve kterých se stále pohybuje řidič 66kw a to je to co tu melu stále dokola
Takže zase můžete uvést, že.....
Když jsi zmínil fábku, tak zářnej příklad rychlé a dostupné reakce a výkonu je fábie 1,2 htp silnější. Ta krásně lítá od spodu a moc dobře se s ní po městě rychle jezdí v relativně nízkých ot.
- speleo
- Nováček
- Příspěvky: 125
- Registrován: 13.10.2014 13:20
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
Měl by ses léčit na psychiatrii, pokud reálně porovnáváš turbonaftu a atmosférický benzín. Je jasné, že u benzínu musíš řadit aby to trochu jelo, ale to je tak jediný rozdíl. Benzín si vytře s 66kW smradlavou mrdkou řiť kdykoliv si umane, jen se s tím musí umět zacházet, protože motor má úplně jinou charakteristiku. Chápu, že ty takové schopnosti nemáš, nebo neumíš řídit a jediné, co dovedeš je tupě mačkat plyn k podlaze, ale všichni nejsou takoví a zvládnou správně řadit. A pak takovým "borcům" ukazujou zadní světla a tobě zbydou oči pro pláč.TomFocus píše:mezi 835-1600ot se v provozu 66kw nepohybuje z důvodu ničení setrváku, takže se pohybuje ve výseči 1800-3000ot a tam je vždy ,,natlakováno,, a minimálně 200Nm .....ty si podřaď a utíkej pro cca 165Nm
Pokud chceš porovnávat jablka s jablkama, tak si porovnej tvojí chrochtu s třeba 1.0EB 77kW (turbo s turbem) a tvoje nehomologované a nezpůsobilé žihadlo bude deklasováno ještě víc než u atmo 1.6.
Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
Ford Escort VII. kombi 1.6 16V 66kW 1996 Ghia
Ford Escort VII. kombi 1.6 16V 66kW 1996 Ghia
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6594
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Jaký motor do focuse II
speleo: cetl jsi tohle? Ja jako ten co ma tu 1,6 benzin jsem to pochopil a souhlasim s tim. Co je na tom k nepochopeni? Proste ja pri beznem provozu netocim 4000+ ot/min. Ja musim podradit a cekat na vytoceni motoru. Ropak polechta plyn a jede IHNED prave diky tomu kroutaku. Jde o tuhle prodlevu, kterou proste klasika ma a jak jsi napsal, je odstranena(nekdy) malym turbem u benzinu.TomFocus píše: mezi 835-1600ot se v provozu 66kw nepohybuje z důvodu ničení setrváku, takže se pohybuje ve výseči 1800-3000ot a tam je vždy ,,natlakováno,, a minimálně 200Nm .....ty si podřaď a utíkej pro cca 165Nm
Takze koukam, ze se tu(nejen tu) porad opakuje nekonecna debata ROPA - BENZIN.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
nemusis tocit 4000+
staci nejazdit s atmo ako s naftou
ja napriklad bezne radim za 3 pri 60km/h (neviem teraz otacky) a tam sa to uz pekne rozbieha (samozrejme, ked chcem akcelerovat viac, tak na 2st idem do 70-75km/h).
takze ano, pokial budem jazdit ako s turbonaftou, tak budem za sneka
a ano, aj na mne sa prejavil ten efekt turba, ked som presadol z dieslu do benzinu a bol som zufaly, ze preco to nejde
ale ked som sa s tym naucil jazdit, tak uz je to ok. dokonca aj s 1,6i automat sa da pekne jazdit, len proste treba vyuzivat vyssie otacky a nebat sa, ze sa nieco stane, nedajboze k tomu este riesit spotrebu
staci nejazdit s atmo ako s naftou
ja napriklad bezne radim za 3 pri 60km/h (neviem teraz otacky) a tam sa to uz pekne rozbieha (samozrejme, ked chcem akcelerovat viac, tak na 2st idem do 70-75km/h).
takze ano, pokial budem jazdit ako s turbonaftou, tak budem za sneka
a ano, aj na mne sa prejavil ten efekt turba, ked som presadol z dieslu do benzinu a bol som zufaly, ze preco to nejde
ale ked som sa s tym naucil jazdit, tak uz je to ok. dokonca aj s 1,6i automat sa da pekne jazdit, len proste treba vyuzivat vyssie otacky a nebat sa, ze sa nieco stane, nedajboze k tomu este riesit spotrebu
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
Speleo:
...Měl by ses léčit na psychiatrii, pokud reálně porovnáváš turbonaftu a atmosférický benzín... (proč ne?)
...Benzín si vytře s 66kW smradlavou mrdkou řiť..... (souhlasím, jen né každej)
Takové výrazy jsem zde dlouho nečetl, tohle je diskuse, kde máme ,,všichni,, k něčemu blízko (auta).
Někdo se vyjadřuje lépe, rychleji, trefně, někdo má takové a makové zkušenosti a někdo sklouzne do tvého formátu.... (ano nejsem dokonalej, měl jsem to utnout dříve (hrách-zeď), ale pořád ve vší úctě a slušnosti)
ps: nejsem Míra Dušín
...Měl by ses léčit na psychiatrii, pokud reálně porovnáváš turbonaftu a atmosférický benzín... (proč ne?)
...Benzín si vytře s 66kW smradlavou mrdkou řiť..... (souhlasím, jen né každej)
Takové výrazy jsem zde dlouho nečetl, tohle je diskuse, kde máme ,,všichni,, k něčemu blízko (auta).
Někdo se vyjadřuje lépe, rychleji, trefně, někdo má takové a makové zkušenosti a někdo sklouzne do tvého formátu.... (ano nejsem dokonalej, měl jsem to utnout dříve (hrách-zeď), ale pořád ve vší úctě a slušnosti)
ps: nejsem Míra Dušín
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23445
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Jaký motor do focuse II
... a v pristich prispevcich vsichni vynechame osobni invektivy - diky
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Jaký motor do focuse II
tak, nafta + benzín, na ecce homo, a hyn, sa ukáže.
a, nahoře -
a, nahoře -
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
Péťo ty jsi případ tohle byla tečka ...hotovo konec
Prostě nafta v ff2 je k zlosti a ztráta energie páč nedá dobrej čas na ecce homo
Edit: něco z kopce by nebylo? ......aha? .....66kw má vzadu bubny to jsem si naběhl
Prostě nafta v ff2 je k zlosti a ztráta energie páč nedá dobrej čas na ecce homo
Edit: něco z kopce by nebylo? ......aha? .....66kw má vzadu bubny to jsem si naběhl
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Jaký motor do focuse II
spelea šikanují na garáži, tak si to vybíjí tady ,ale má pravdu, nevím proč se pořád řeší nějaký krouťák někde na motoru. jel jsem tdi, dci, hdi, všechno kolem těch 100 koní a ani v jednom nestačilo jen šlápat na plyn, hlavně tomu hdi by měl teda někdo vysvětlit, že má maximální "krouťák" někde nad volnoběhem, protože s naloženým autem se ve vracečkách muselo na jedničku a vytočit aby se to pohlo
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 667
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Jaký motor do focuse II
Nedávno jsem jel po kopeckach kolem Kopřivnice, já s 1,8i 88kW a kamarád 1,6 tdci 66kW (oba 1.gen c-max) a musím přiznat, že jsem mu stíhal taktak s vytočeným 3.stupnem a on s lehkou nohou lechtal plyn s 5.
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů