Mondeo mk III
- véča
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 18.07.2011 20:10
- Bydliště: České Budějovice
Mondeo mk III
Co by ste mi doporučily ? Mmondeo 2.0 TDCi 85Kw rok 2002 plna vybava a nebo Mondeo 2.0i 16V 107Kw rok 2001 manualni klimazitace a bez tem pomatu . Diky za odpovedi
Ford Focus 1.6 16V 74Kw
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1097
- Registrován: 25.02.2014 21:11
- Bydliště: Letovice
Re: Mondeo mk III
Tak na tuto otazku muzes odpovedet jen ty.. Podle toho kde jezdis, jak jezdis, kolik jezdis.....
Je: Ford Focus III, 1.0 Ecoboost, 92 kw, r.v. září 2013, Stříbrná Moondust
Bylo: Ford Focus II, 1.6 benzín, 74 kw, r.v. 2006, Red Rango
Bylo: Ford Focus II, 1.6 benzín, 74 kw, r.v. 2006, Red Rango
- véča
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 18.07.2011 20:10
- Bydliště: České Budějovice
Re: Mondeo mk III
No najezdim cca 25tis.rocne .auto prevazne do prace a jezdeni po meste . Spis by me zajimalo jak natom ta nafta v takovejlech kw ?
Ford Focus 1.6 16V 74Kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo mk III
Tak tohle bude trochu loterie... myslim, ze tezko nekdo proda za rozumnou cenu poresene auto. V tom tdci muzes hodne penez utopit. Benzin ale taky nemusi byt bez vydaju. Kolik maji najeto?
Tdci je klasika..vstriky, turbo... u benzinu klapky v sani, daji se jen vyndat a nemenit a pak je otazka spotreba oleje. Dal je tu spojka s dvouhmotou. Znas km a historii oprav? Pak by se to hodnotilo lepe. A nezavrhoval bych ani 1.8 92kW, je jich vice a nepouzitelny to rozhodne neni. I tak bych sel radsi do benzinu, nafta v tomhle stejne za 5l/100km nepojede.
Tdci je klasika..vstriky, turbo... u benzinu klapky v sani, daji se jen vyndat a nemenit a pak je otazka spotreba oleje. Dal je tu spojka s dvouhmotou. Znas km a historii oprav? Pak by se to hodnotilo lepe. A nezavrhoval bych ani 1.8 92kW, je jich vice a nepouzitelny to rozhodne neni. I tak bych sel radsi do benzinu, nafta v tomhle stejne za 5l/100km nepojede.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- véča
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 18.07.2011 20:10
- Bydliště: České Budějovice
Re: Mondeo mk III
http://www.cars.cz/inzerce/osobni-auto- ... 39599.html
http://auto.bazos.cz/inzerat/45476533/F ... -Klima.php
http://www.sbazar.cz/petr.bubenicek0/de ... 6kw-rv2003
http://auto.bazos.cz/inzerat/45093265/F ... 8-92kw.php
potrebuji auto koupit co nejdriv a max do 60tis.
A s potreba mi je celkem jendno
http://auto.bazos.cz/inzerat/45476533/F ... -Klima.php
http://www.sbazar.cz/petr.bubenicek0/de ... 6kw-rv2003
http://auto.bazos.cz/inzerat/45093265/F ... 8-92kw.php
potrebuji auto koupit co nejdriv a max do 60tis.
A s potreba mi je celkem jendno
Ford Focus 1.6 16V 74Kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo mk III
Pak bych sel rozhodne do benzinu... co tohle?
http://www.tipcars.com/ford-mondeo/ford ... .html?ds=1
Mam dojem, ze ten bazar nema spatny reference. Uprimne, proc nechces focus? Je jednodussi, mene potencialnich pruseru. Potrebujes auto velikosti mondea? Na druhou stranu, pokud sezenes slusny mondeo, na to kolik tomu je, porad docela pekny svezeni.
http://www.tipcars.com/ford-mondeo/ford ... .html?ds=1
Mam dojem, ze ten bazar nema spatny reference. Uprimne, proc nechces focus? Je jednodussi, mene potencialnich pruseru. Potrebujes auto velikosti mondea? Na druhou stranu, pokud sezenes slusny mondeo, na to kolik tomu je, porad docela pekny svezeni.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- véča
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 18.07.2011 20:10
- Bydliště: České Budějovice
- Peli
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 25.07.2015 15:15
Koupě Mondeo MK3
Zdravím,
přemýšlím o koupi Mondea mk3 aspoň 2005 do cca 100 000,-
Jen nevím, na co se při koupi hlavně soustředit. Chtěl bych benzínový 1.8 buď 92 nebo 96kW, protože zřejmě s mými 15000km ročně se nafta asi nevyplatí (?) Vím, že kupovat 10let staré auto je sázka do loterie, ale na nic jiného asi momentálně nebude.
přemýšlím o koupi Mondea mk3 aspoň 2005 do cca 100 000,-
Jen nevím, na co se při koupi hlavně soustředit. Chtěl bych benzínový 1.8 buď 92 nebo 96kW, protože zřejmě s mými 15000km ročně se nafta asi nevyplatí (?) Vím, že kupovat 10let staré auto je sázka do loterie, ale na nic jiného asi momentálně nebude.
Život je moc krátkej na to, aby si tancoval s tlustejma holkama.
- viduka55
- Zkušený
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 17.03.2013 13:38
- Bydliště: Plzeň
Re: Koupě Mondeo MK3
Pokud se v autech tolik nevyznas vyplati se sebou vzit mechanika kterej uz bude vedet na co si dat pozor. Je toho dost u starsich aut
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie
Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo mk III
Byt Tebou, vykaslal bych se na 1.8SCi 96kW a zahrnul 2.0 107kw, coz je podle me nejlepsi benzinova volba. Zere v podstate to co 1.8 a jede to o neco lepe. Ale 1.8 92kW taky dobry, je jich zase daleko vetsi vyber. SCi je pomerne slozite, ja bych do nej nesel, i kdyz by se mi taky libilo, co se tyce jizdnich vlastnosti.
Jinak na co se soustredit: rez na spodku dveri zevnitr, na prahach, 5. dverich - ale od r. 2004 by to melo byt v pohode; zadne klepani z motoru, ten motor je sam o sobe hodne tichy; ma to dvouhmotu, kolem 170tkm uz muze byt nacata - klepe pri startovani, chcipani motoru, jizda na dvojku pri nizkych otackach muze skubat; v celem spektru otacek nesmi motor skubat.. a pak uz klasika, co bys kontroloval u jinych aut. Co asi hned nezjistis, jestli ten motor zere olej. Pokud ale koupis auto s jasnou historii, co bude mit do 150tkm najeto, nemel by byt problem si myslim
ale souhlas s viduka55, vezmi si k tomu nekoho
Jinak na co se soustredit: rez na spodku dveri zevnitr, na prahach, 5. dverich - ale od r. 2004 by to melo byt v pohode; zadne klepani z motoru, ten motor je sam o sobe hodne tichy; ma to dvouhmotu, kolem 170tkm uz muze byt nacata - klepe pri startovani, chcipani motoru, jizda na dvojku pri nizkych otackach muze skubat; v celem spektru otacek nesmi motor skubat.. a pak uz klasika, co bys kontroloval u jinych aut. Co asi hned nezjistis, jestli ten motor zere olej. Pokud ale koupis auto s jasnou historii, co bude mit do 150tkm najeto, nemel by byt problem si myslim
ale souhlas s viduka55, vezmi si k tomu nekoho
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Peli
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 25.07.2015 15:15
Re: Mondeo mk III
Dík za rady, právě mi šlo o to, kterej motor rozhodně benzínovej (nafta se mi fakt asi nevyplatí) je spolehlivější, jestli teda 2.0 107kW nebo 1.8 92kW nebo prostě jaký si vybrat, určitě máte zkušenosti a budete vědět, který se víc "sere" a který je spolehlivější.. Preferuji spíš spolehlivost než ostatní. Mechanika si sebou vezmu, ať se na to podívá a i on určitě řekne svůj názor. Ford mi docela přirostl k srdci od posledního focuse, který byl ale spíš jako pracovní a nic mu za celou dobu xlet nebylo, tak doufám, že to bude podobně u dalšího
Život je moc krátkej na to, aby si tancoval s tlustejma holkama.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo mk III
2.0 je stejny jako 1.8 92kW, jen ma vyssi objem. Tyhle motory jsou celkem spolehlive, pokud maji radny servis, tak vydrzi dlouho. 1.8 SCI 96kW je primovstrik, nekolik katu, 4 civky, sama elektronika. Jizdni vlastnosti vyborny, ale pokud se zacne neco sypat, muze to byt prusvih... a urcite je problem s dily, tady se to snad ani neprodavalo.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Peli
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 25.07.2015 15:15
Re: Mondeo mk III
Takže 1.8 92kW nebo 2.0 107kW motorově.. náhradní díly na ford mondeo cca 2005 jsou v poho? A teda brát rok výroby 2004 a výš kvůli korozi?
Život je moc krátkej na to, aby si tancoval s tlustejma holkama.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo mk III
presne tak. i to po FL od r. 2004 lepe vypada zvenku i vevnitr
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo mk III
Nevím jak ta 1.8, ale 2.0 má už jistý náznaky říznosti, že už to není malý motor. Ale pořád ne velký, takže místy můžeš mít i pocit že máš auto s motorem, který navíc umí jezdit za velice sympatický litry na sto. Ale v mezích norem samozřejmě, když všude kolem tebe jezdí 3.0TDI, tak se nemůžeš pouštět do větších akcí.
Možná že mi ten dvoulitr dovolí jet 50km/h na čtyřku do kopce a ta 1.8 už by to nevzala, nevím..
Možná že mi ten dvoulitr dovolí jet 50km/h na čtyřku do kopce a ta 1.8 už by to nevzala, nevím..
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 15 hostů