Zkušenosti s přestavbou FORD FOCUS na E85
-
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 21.06.2012 19:09
- Bydliště: Vlašim
Re: Zkušenosti s přestavbou FORD FOCUS na E85
ted přes zimu přidávám benzín, tankuji když se rosvítí kontrolka za 300 benzín a zbytek E85 a naprosto bez problémů i v -18°C akorát tu spotřebu pod 8L prostě nedostanu, na čistej líh za 9L jenže v zimě to nestartuje resp. na 3-4 pokus pak chvíli cukání....
Focus combi 1,6 - 74KW ,lp. 2001
- NovoCZ
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 16.12.2009 22:12
- Bydliště: Brněnsko
Re: Zkušenosti s přestavbou FORD FOCUS na E85
Vono taky trochu záleží na nastavení módu studený start, navíc není jasné jestli byl v tomto případě využit ...vitr73 píše:moje soucasna zkusenost s "kouzelnou krabickou" na pujcenem Kangoo 1.4ka....je to zadarmo drahe...pri - 14ti to proste neslo nastartovat..az dosla baterka
Mondeo HB 2004 Ghia X 2,5 automat černé
Focus combi 2003 Ghia 1,6 automat tmavě modrý (atlantic blue) jezdící na E85
Focus combi 2003 Ghia 1,6 automat tmavě modrý (atlantic blue) jezdící na E85
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s přestavbou FORD FOCUS na E85
v mnoha pripadech se mne ukazalo ze pri -15 stupnich studenej lih ve studenem motoru elektricka jiskra na svicce proste nedokaze zapalit....tak jasne..bylo by to proti prirode..zkousel z vas nekdo cistou slivovici dat do mrazaku a ledovou zapalit treba sirkou? ...moc pekne to nechytne teda
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Buchar
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česka Lipa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s přestavbou FORD FOCUS na E85
mám focus combi 1.8 16v rv 99
hojky tak mé zkušenosti z e85 nechal jsem si namontovat jednotku za 5k pak jsem jel natankovat e85 za 1k v nádrži mi zbývalo možná 5litru e95 na pumpě přepnul na modrej a jedu zpět na nastavení jízda celkem dobrá sice to čadilo ale jelo to srovnatelně.po nastavení jsem se projel cca 20km vše ok.druhy den ráno start na počtvrté rozjezd chciplo po asi šesti pokusech start stop jsem se konečně rozjel a dojel do práce bylo -6.odpoledne jsem jel zase na nastavení další ráno už to bylo lepší na po třetí a jelo to.jel jsem dotankova do plné že budu měřit spotřebu podotýká že jezdím krátké trasy cca8km.třetí den jsem zase zajel na doštelování a už jsem požádal jestli by mě nanaučil tu jednotku obsluhovat že prý jo není to nic složitého jen počítat blik -blik to tu ale rozapisovat nebudu
začal jsem experimentovat říkám si čím nižší nastavení tím nižší spotřeba no na pumpě mě to přesvědčilo o opaku první měření (jak jsem uvedl jezdím 8km městské trasy)mě vyšlo na 12,9l/100lm s benzínem jsem mýval 10,5 až 11,5 v změ jelikož teď ještě pořád je
a začal jsem mačkat a počítat a tankovat a pořád dokola prostě po 10dnech testů mě u té čínské krabičky vychází nejlépe poměr jezdit na žlutou (označení jako letní směs)
a nastavení je takoveto
žlutá - (letní start)23krát
sytič - 18krát
zpoždění vstřiku _ 0krát
modrou (zimni start)neřešm
zelenou (auto)neřešim
po tomto nastavení kdy auto chytá na poprvé ,může se hned jet necuká a nechcípe a hlavně všechny tyto testy byly teď v březnu od 16.3 do dneška po ránu v půměru bylo -7až -2 a v neděly 24.3.když jsem jel pro prasátko bylo po ránu -12 start na dvakrát poté minutu běžel motor rozjezd dobrý bez cukání.
tak pro shrnutí počáteční cena ne moc vysoká.cena paliva přijatelná 26,7 benzin 36,9 na zimní starty jsem vyzrál a na letní uvidím .spotřeba měřím ale počítám že bude o cca 2litry víše
ozvu se až dojedu dotankovat.
celkový dojem je takový půl napůl myslel jsem že bude větší uspora ale i tak se to ještě vyplácí.
hojky tak mé zkušenosti z e85 nechal jsem si namontovat jednotku za 5k pak jsem jel natankovat e85 za 1k v nádrži mi zbývalo možná 5litru e95 na pumpě přepnul na modrej a jedu zpět na nastavení jízda celkem dobrá sice to čadilo ale jelo to srovnatelně.po nastavení jsem se projel cca 20km vše ok.druhy den ráno start na počtvrté rozjezd chciplo po asi šesti pokusech start stop jsem se konečně rozjel a dojel do práce bylo -6.odpoledne jsem jel zase na nastavení další ráno už to bylo lepší na po třetí a jelo to.jel jsem dotankova do plné že budu měřit spotřebu podotýká že jezdím krátké trasy cca8km.třetí den jsem zase zajel na doštelování a už jsem požádal jestli by mě nanaučil tu jednotku obsluhovat že prý jo není to nic složitého jen počítat blik -blik to tu ale rozapisovat nebudu
začal jsem experimentovat říkám si čím nižší nastavení tím nižší spotřeba no na pumpě mě to přesvědčilo o opaku první měření (jak jsem uvedl jezdím 8km městské trasy)mě vyšlo na 12,9l/100lm s benzínem jsem mýval 10,5 až 11,5 v změ jelikož teď ještě pořád je
a začal jsem mačkat a počítat a tankovat a pořád dokola prostě po 10dnech testů mě u té čínské krabičky vychází nejlépe poměr jezdit na žlutou (označení jako letní směs)
a nastavení je takoveto
žlutá - (letní start)23krát
sytič - 18krát
zpoždění vstřiku _ 0krát
modrou (zimni start)neřešm
zelenou (auto)neřešim
po tomto nastavení kdy auto chytá na poprvé ,může se hned jet necuká a nechcípe a hlavně všechny tyto testy byly teď v březnu od 16.3 do dneška po ránu v půměru bylo -7až -2 a v neděly 24.3.když jsem jel pro prasátko bylo po ránu -12 start na dvakrát poté minutu běžel motor rozjezd dobrý bez cukání.
tak pro shrnutí počáteční cena ne moc vysoká.cena paliva přijatelná 26,7 benzin 36,9 na zimní starty jsem vyzrál a na letní uvidím .spotřeba měřím ale počítám že bude o cca 2litry víše
ozvu se až dojedu dotankovat.
celkový dojem je takový půl napůl myslel jsem že bude větší uspora ale i tak se to ještě vyplácí.
Naposledy upravil(a) Buchar dne 29.03.2013 17:33, celkem upraveno 1 x.
- Buchar
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česka Lipa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s přestavbou FORD FOCUS na E85
ještě dodávám že mám čínskou krabičku (co dneska není z číny že) a už je to novější model s teplotním čidlem tzn že sytič se již neaktivuje otočením klíčku a počkat 5-10sec ale pouze otočením klíčku a hned start.jinak nastavování sejné možná u starší verze šel sytič jen do 10 a zde jde do 20
toť zatím vše
toť zatím vše
- Kaizer
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 20.01.2010 00:38
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Zkušenosti s přestavbou FORD FOCUS na E85
Tyhle čínský krabičky a jejich variace které poznáš podle jednoho mikrotlačítka a několika různě zbarvenými režimy chodu jsou všechny naprd.Taky jsem jednu měl ale prodal jsem ji.Problém byl v ne moc dobře možném ideálním nastavení.Teď mám od firmy Astes a to je zcela jiná liga.Jednotka se napojí přes sériový port na PC a ladí se přes program Bioetuntuner.Na to už je ale potřeba profík.Těch možností je fůra.Po druhém doladění v servisu je spotřeba zvýšená o půl litru oproti benzínu a bez výskytu nějakých problémů.
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s přestavbou FORD FOCUS na E85
astes? a prosim te ..kolik stala krabicka? dekuji
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Buchar
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česka Lipa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s přestavbou FORD FOCUS na E85
takže dodávím spotřebu ,převážně městký provoz jen asi 18km mimo ,14km jízda s podvalem na něm bmw jelo se do lakovny zbytek po městě studené starty jet 8km a zase z5.
Nejeto 114km za 12,53l průměr 10,99l mýslím že to není špatný výsledek.
Nejeto 114km za 12,53l průměr 10,99l mýslím že to není špatný výsledek.
- Kaizer
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 20.01.2010 00:38
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Zkušenosti s přestavbou FORD FOCUS na E85
7500 včetně montáže a naladění.vitr73 píše:astes? a prosim te ..kolik stala krabicka? dekuji
Zde prosím máte odkaz: http://www.astes.cz/
- stana1
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13.08.2008 18:36
- Bydliště: Holešov
Re: Zkušenosti s přestavbou FORD FOCUS na E85
No a jak jsi celkově spokojený,spotřeba ,starty,atd...
taky uvažuju,že bych to vzal u nich.
taky uvažuju,že bych to vzal u nich.
Ford Focus kombi 1.6 16V GHIA r.v. 99
- Kaizer
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 20.01.2010 00:38
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Zkušenosti s přestavbou FORD FOCUS na E85
Mám ji od září a zatím spokojenost.Při instalaci nastavili dost konzervativní hodnoty aby to běželo s co největší spolehlivostí.Mě ale jak přicházela zima stoupala spotřeba až o 2 litry na sto.A tak jsem si nechával snížit jednotlivé hodnoty sycení.Dohromady dvakrát.Pokaždé se mě ptali na chování motoru jako třeba jakým způsobem motor startuje,jak reaguje při maximálním zrychlování nebo jestli neztrácí výkon a podle toho upravovali.
A co ELOTEC ?Ten má jako jediný výhodu oproti ostatním,že se zapisuje do techničáku jako právoplatná přestavba na alternativní palivo.
A co ELOTEC ?Ten má jako jediný výhodu oproti ostatním,že se zapisuje do techničáku jako právoplatná přestavba na alternativní palivo.
Audi A7 Sportback 3.0 BiTDI 2016 současné
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
Minulost
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
Minulost
- stana1
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13.08.2008 18:36
- Bydliště: Holešov
Re: Zkušenosti s přestavbou FORD FOCUS na E85
To chceš jako říct,že ten tvůj systém je "na černo" ,že s tím můžou být nějaké problémy při technické kontrole?Kaizer píše: A co ELOTEC ?Ten má jako jediný výhodu oproti ostatním,že se zapisuje do techničáku jako právoplatná přestavba na alternativní palivo.
Ford Focus kombi 1.6 16V GHIA r.v. 99
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s přestavbou FORD FOCUS na E85
s "karbickou" na STK nemuze byt problem...tam resej brzdy,rizeni,svetla,vyrobni cislo atd...na emisich by mohli jedine delat ofuk....jinak bych videl ze bez problemu
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 788
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Zkušenosti s přestavbou FORD FOCUS na E85
Tak už jedu druhou nádrž na E85+N95 a zatím v pohodě,za studena to chytne na drc ale první rozjezdy se studeným motorem se to trohu hltí a na plyn reaguje tupě. Už sem to vychytal a když se rozjíždím s otáčkama do 2900 ot./min. tak se rozjedu klasicky bez zahlcení a útlumu výkonu. po 500 metrech už je to OK. Asi to bude i těma svíčkama,mám tam origošky FoMo Platinum a já sem s nima najel cca 55 000 km. Dám nové a pak uvidím. Mixuju to N95=10L.+E85=30L a RJ se zatim adaptuje v pohodě. Zatím se kontrolka motoru nerosvítila a spotřebu sem ještě neměřil. Jezdím z 90% město a N95 žere 9 - 9,5 L/100km. Jestli to bude žrat 10 L,tak je mi to jedno. Při 40 litrech PHM ušetřím 300,- a E85 mě stojí 24.50,-/L.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s přestavbou FORD FOCUS na E85
no konecne se oteplilo.....uz to tam zas muzu lejt ciste a start bez problemu...huraaaaaaaaaaaa
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů