Extra benzin - zkušenosti, testy

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od silverwolf » 28.08.2007 08:48

Tak jsem načerpal na zkoušku Shell v-power. Je sice fakt, že v nádrži jsem měl ještě čtvrtku benzínu od Benzíny. Najel jsem 430 km - okresky, města, objížďky atd. a spotřebu jsem měl 6,4 l, oproti spotřebě 6,8 l Naturalu 95 z Benzíny bez zapnuté klimy. Celou dobu jsem jel bez klimy, běžnou jízdou jak jsem zvyklý. Subjektivní dojem z V-poweru mám, že auto líp jede, je svižnější, jakoby ožilo. Že by se snížila hlučnost, tak to asi minimálně. Spotřeba mi oproti jiným benzínům klesla o zmíněných 0,4 l, což při ceně 32,50 u Shellu a průměrné ceně u jiných pump 30,50 mi vychází snížením spotřeby přibližně stejná cena za benzín. Nesmím ovšem uvažovat s cenou u Tank ONO, kde Natural 95 stojí 27,50 Kč. Ale tam už je to zase o kvalitě. Teď mám zase plnou V-poweru a tak dám zase vědět, jestli se jeho delší používání ještě víc projeví. :wink:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

couddy
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1074
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od couddy » 28.08.2007 16:50

Momentalne jsem nabral na OMW ten jejich SUPER cosi 95. Zadny zasadni rozdil, uvidim co spotreba. Ale uz ted vim, ze za ty prachy se to jako V-Power nechova. :cry:
Couddy-Ford Focus kombi 1.6 16v 00/01 Ghia
Obrázek www.sherpaski.cz,www.skicamp.cz

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8645
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 28.08.2007 16:54

sakra, tohle vlakno je o benzinu a ne o nafte, jsem si to spletl, omluva... :oops:

..
no ja nabral Benzina TopQ naftu a po vyjeti pul nadrze zatim zadny rozdil oproti Shell V Power diesel, kteryho jsem vyjel nekolik nadrzi :? Jak ve spotrebe, tak v hlucnosti, tak v "zivosti". Proste jako bych dal bral Shell. Mozna naliju naftu z Globusu, abych poznal rozdil :wink:
Naposledy upravil(a) zewl dne 28.08.2007 17:51, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od vcedula » 28.08.2007 17:34

tak ja som vyjazdil nadrz normalnej 95. Spotreba sa nakoniec ustalila na 10,5, co je cca o 0,5 - 1 liter viac ako u V-Power. Ale zasadna zmena bola, ze som skusal maximalku a islo mi to len 190, sice mierne do kopca, ale viac to nechcelo ist ani bohovi. Celkovo som na konci nadrze citil, ze tomu nieco chyba, hlavne vo vyssich otackach. V spodnych to bolo asi to iste.
Ale musim konstatovat, ze rozdiely su take minimalne (pri normalnej jazde), ze sa to asi neoplati. Ale pri sportovej jazde je to citit.

Teraz som dal V-Power, uz som to nevydrzal s obycajnym :cry: a motor isiel po case do nejakych klepotov, zacal trocha viac rezonovat, dufam, ze to prestane.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 28.08.2007 17:57

vcedula píše: Ale musim konstatovat, ze rozdiely su take minimalne (pri normalnej jazde), ze sa to asi neoplati. Ale pri sportovej jazde je to citit.
´
hovoríš mi z duše..

Foqus
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Foqus » 04.09.2007 07:58

takže abych mohl trochu objektivně hodnotit, dal jsem teď 2 plné nádrže Shell V-power. Nepozoroval jsem absolutně nic, ba dokonce se mi auto zdálo trochu línější, pro jistotu jsem za volant posadil manželku s tím, jestli cítí nějaký rozdíl a taky bez efektu, prej to jede normálně :lol: . Ani ve vyšších otáčkách žádný rozdíl.

Čili V-power možná dobrej tím, že má nějaká aditiva na čištění motorvého ústrojí navíc (prej), jinak jsou to vyhozený prachy
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004

couddy
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1074
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od couddy » 04.09.2007 10:30

Pak máš unavené auto nebo nohu? :lol: :?: My jsme se doma v rodině shodli, že i třetí 1.6 Focus jde s V-power líp za plynem.... :wink:
Couddy-Ford Focus kombi 1.6 16v 00/01 Ghia
Obrázek www.sherpaski.cz,www.skicamp.cz

Uživatelský avatar
StreetPro
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pha/CL/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od StreetPro » 04.09.2007 13:32

couddy píše:doma v rodině shodli, že i třetí 1.6 Focus jde s V-power líp za plynem.... :wink:
to je dobre, alespon se nebudete hadat, kdo z toho vyzdime o 3km/hod vic nebo doplachti o 4,785km dal na nadrz :-)
Přílohy
fun_sneci_race.jpg
fun_sneci_race.jpg (64.64 KiB) Zobrazeno 7892 x
525dT&M3,0 ... když mě mamka nechá, můžu lítat v 03Fíkus1,6Obrázek

couddy
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1074
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od couddy » 06.09.2007 09:27

:lol:
Couddy-Ford Focus kombi 1.6 16v 00/01 Ghia
Obrázek www.sherpaski.cz,www.skicamp.cz

Uživatelský avatar
Fokal
.
.
Příspěvky: 3876
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fokal » 03.10.2007 00:26

Tak jsem asi po půl roce natočil jednu "zdravotní" nádrž Racingu :lol: a moje poznatky jsou, že má motor vyrovnanější a tišší chod (nevibruje, je takovej sametovější :D ), dále je to opravdu cítit na dálnici ve vysokých rychlostech, kdy jsem oproti jindy zrychlil celkem plynuje na pětku ve 4 lidech na 180 (jindy je to spíš boj, než zrychlování). Toť asi vše, možná to taky trochu svižněji reaguje na pohyby plynu, ale to už je dost citovka tohle poznat, takže subjektivě rychlejší reakce na plyn, objektivně je to sporný :P jiný rozdíly jsem nepoznal.

Jinak uvidim, jak to bude se spotřebou, abych mohl jezdit za stejnou cenu s N95 a V-Power Racing, tak by se mi musela snižit spotřeba o 1 litr, což dost pochybuju :? ale zkusim to s V-Powerem, tam by stačilo snížení o 0,4 litru a už bych byl na stejný ceně (aspoň pro ten pocit, že to motoru dělá dobře, bych to tankoval :) ) Na druhou stranu tankovat plnou nádrž za 1 700,- (Racing) je už fakt maso :D

Když to shrnu, tak z toho paliva mám celkem dobrej pocit, ale žádnej zázrak to opravdu neni, to ale asi každý ví :wink: Uvidí se jak to bude se spotřebou, jejiž výsledky sem samozřejmě doplnim :wink:

PS.: dávám čestné prohlášení, že placebo efekt na mě 100% nepusobí :lol: 8)
ST150

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 03.10.2007 08:07

Fokal:100%suhlas :wink:

Uživatelský avatar
canndale
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1573
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Příspěvek od canndale » 03.10.2007 09:20

Pridam moje skusenosti s tymito benzinmi.. minule som dosiel na pumpu OMW a vedla pistole Natural 95 bola Carrera 95.. tak som ju zobral a jazdim na nej uz 2hu nadrz, pri normalnej jazde nieje nejaky zasadny rozdiel, mozno kultivovanost chodu, ale neviem ci to neni skor dojem ze "ked som to uz natankoval tak to tak musi byt" :oops:
rozdiel som pocitil v tiahlom stupani v okoli Hronskeho Benadiku (tusim tak sa to tam vola) za Zarnovicou smerom na BA po R1, kde je tiahle stupanie, ktore sa zvisuje, a tadial som tahal v pohode s 3mi ludmi v aute 160 po celej drahe a predbiehal som TDicka jedna radost.. Pri inych benzinoch toto stupanie dost citit miernym nedostatkom vykonu, a na konci niekedy musim podradovat, pretoze na 5 nevladze..

Samozrejme zas subjektivny dojem a moze byt ze mi fukal vietor do chrbta ;)
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW

Uživatelský avatar
Fokal
.
.
Příspěvky: 3876
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fokal » 03.10.2007 11:45

to Chmelko: tim pádem na tom asi něco pravdy bude :P :wink:

Jinak ještě jsem pozoroval taky něco jako Canndale do toho kopce, subjektivně bych to popsal tak, že se "prodlužuje doba, kdy to do kopce jede konstantní rychlostí při stejný poloze plynu" tzn. že na něj nemusim tolik šlapat nebo ho drtit na podlaze, abych udržoval rychlost do kopce :lol: :wink:
ST150

Uživatelský avatar
Forfoc
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 771
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Forfoc » 03.10.2007 12:22

Foqus píše:takže abych mohl trochu objektivně hodnotit, dal jsem teď 2 plné nádrže Shell V-power. Nepozoroval jsem absolutně nic, ba dokonce se mi auto zdálo trochu línější, pro jistotu jsem za volant posadil manželku s tím, jestli cítí nějaký rozdíl a taky bez efektu, prej to jede normálně :lol: . Ani ve vyšších otáčkách žádný rozdíl.

Čili V-power možná dobrej tím, že má nějaká aditiva na čištění motorvého ústrojí navíc (prej), jinak jsou to vyhozený prachy
Plně s tebou souhlasím. Po dvou plných nádržích V-Poweru jsem nepoznal vůbec žádný rozdíl, snad jen v tom, že s V-Powerem jsem měl vyšší spotřebu ve městě.
Ford Focus Kombi Titanium-X 1.8 92kW Duratec HE , FL 2008, Silver Moondust
Měl jsem: Ford Focus 1.6 74kW r.2006 Aquarius Blue
ObrázekObrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 03.10.2007 12:30

chlapi, asi zbytočne tu niekoho presvedčovat..
ale ak mate možnost, skuste porovnat maximalky na rozných prevodových stupnoch..a ak ani tam nebude rozdiel, tam mam silne podozrenie, že mate niečo so vstrikmi, čistotou a pod v palivovej sustave, bo inak to nieje možne

Odpovědět

Zpět na „Pohonné hmoty, benzin, nafta...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů