Extra benzin - zkušenosti, testy
- Fokal
- .
- Příspěvky: 3876
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já si spíš myslim, že ne každý je na to taková citlivka jako třeba já s Chmelkem , samozřejmě to nemyslim vůbec špatně, každý vnímá svoje auto trochu jinak třeba můj táta, to už je ale fakt extrém ( ), se mi směje, když řikám, že to auto se zapnutou klimou moc nejede nebo lépe řečeno ztratí hodně výkonu. Řiká mi, že si to jenom namlouvám, že když s tim jezdil on, tak rozdíl vůbec nepoznal, což je samozřejmě nesmysl teď teda jezdí s Foresterem a tam už to fakt poznat neni
ST150
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Fokal
- .
- Příspěvky: 3876
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Uf, toto vlakno bolo uz dobre zabudnute
Odhodlal som sa na dlhsi test porovnania paliv Shell. Teda len zakladneho benzinu 95 a V-Power 95. A moje skusenosti ?
V podstate skoro cele leto som jazdil V-Power, len vynimocne normal alebo Racing. Po lete som presiel len na normal 95. Rozdiel zo zaciatku nebol skoro vobec citit. Mal som skor len taky subjektivny pocit, ze motor ide horsie.
Odjazdil som takto niekolko nadrzi. Postupne sa zvysoval pocit z toho, ze motor ide stale horsie a horsie. Pripisoval som to zmene pocasia, mozno vzduchovy filter a podobne. Zacal som citit viac rezonancii motora. Bol som z toho dost nervozny.
Ked som bol naposledy na benzinke (mimochodom, chodil so stale na tu istu, iba raz som tankoval v Prahe), cize ked som naposledy tankoval, rozhodol som sa, ze zoberiem V-Power 95. Prve kilometre boli rovnake, ale postupne sa stratili rezonancie a motor zacal lepsie tahat zo spodu. Teraz uz motor ide omnoho lepsie. Uz to nie je len pocit, ja to naozaj citim. Minimalne zanikli vibracie.
Vzdy som si myslel, ze rozdiel vo V-Power zistim az po niekolkych nadrziach. Avsak zmena spravania sa motora uz po niekolkych desiatkach kilometrov ma naozaj prekvapila. Neviem, preco sa tak stalo.
Predpokladam, ze ak na tych zvastoch zo Shellu je naozaj nieco pravda, tak som po letnej sezone mal cistucky motor, na ktorom sa mozno spravila nejaka ochranna vstva (povedzme ventily, to sa mi zda najpravdepodobnejsie). No a ked som odjazdil tych 5-6 nadrzi normal 95, motor sa zaniesol. A nasledne pouzitie V-Power ho zasa rychlo precistil. Je to cista spekulacia, nemam to ako preverit, ale taka je moja skusenost. Chcel som sa s nou podelit.
Odhodlal som sa na dlhsi test porovnania paliv Shell. Teda len zakladneho benzinu 95 a V-Power 95. A moje skusenosti ?
V podstate skoro cele leto som jazdil V-Power, len vynimocne normal alebo Racing. Po lete som presiel len na normal 95. Rozdiel zo zaciatku nebol skoro vobec citit. Mal som skor len taky subjektivny pocit, ze motor ide horsie.
Odjazdil som takto niekolko nadrzi. Postupne sa zvysoval pocit z toho, ze motor ide stale horsie a horsie. Pripisoval som to zmene pocasia, mozno vzduchovy filter a podobne. Zacal som citit viac rezonancii motora. Bol som z toho dost nervozny.
Ked som bol naposledy na benzinke (mimochodom, chodil so stale na tu istu, iba raz som tankoval v Prahe), cize ked som naposledy tankoval, rozhodol som sa, ze zoberiem V-Power 95. Prve kilometre boli rovnake, ale postupne sa stratili rezonancie a motor zacal lepsie tahat zo spodu. Teraz uz motor ide omnoho lepsie. Uz to nie je len pocit, ja to naozaj citim. Minimalne zanikli vibracie.
Vzdy som si myslel, ze rozdiel vo V-Power zistim az po niekolkych nadrziach. Avsak zmena spravania sa motora uz po niekolkych desiatkach kilometrov ma naozaj prekvapila. Neviem, preco sa tak stalo.
Predpokladam, ze ak na tych zvastoch zo Shellu je naozaj nieco pravda, tak som po letnej sezone mal cistucky motor, na ktorom sa mozno spravila nejaka ochranna vstva (povedzme ventily, to sa mi zda najpravdepodobnejsie). No a ked som odjazdil tych 5-6 nadrzi normal 95, motor sa zaniesol. A nasledne pouzitie V-Power ho zasa rychlo precistil. Je to cista spekulacia, nemam to ako preverit, ale taka je moja skusenost. Chcel som sa s nou podelit.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
no, je drahy
Na leto sa chystam spravit podobny test, ale 95 versus Racing. Som fakt zvedavi.
Mimochodom, v maji pojdem na prvu servisnu prehliadku. Bude sa tam nejako prestavovat elektronika, ktora riadi dodavanie paliva ? Viete niekto o tom nieco ? Lebo to by mi mohlo znhodnotit moje vysledky testov
Na leto sa chystam spravit podobny test, ale 95 versus Racing. Som fakt zvedavi.
Mimochodom, v maji pojdem na prvu servisnu prehliadku. Bude sa tam nejako prestavovat elektronika, ktora riadi dodavanie paliva ? Viete niekto o tom nieco ? Lebo to by mi mohlo znhodnotit moje vysledky testov
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 9136
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
tiez si to myslim. Ak by to robili, tak pri nizsimch kilometroch. Alebo, ved sme v modernej dobe, mozu to dat do riadiacej jednotky. Takze uz sa tesim na leto, lebo v zime toho vykonu az tolko nepotrebujem.
Myslis, ze by sa skor zislo porovnat V-Power 95 a V-Power Racing ? Mam len strach, ze toto porovnanie by naslo rozdiely len pri vysokych otackach, povedzme pri akceleracii. Preto som rozmyslal skor nad 95 versus Racing. Tam by boli rozdieli viditelnejsie.
Myslis, ze by sa skor zislo porovnat V-Power 95 a V-Power Racing ? Mam len strach, ze toto porovnanie by naslo rozdiely len pri vysokych otackach, povedzme pri akceleracii. Preto som rozmyslal skor nad 95 versus Racing. Tam by boli rozdieli viditelnejsie.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 9136
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
chmelko píše:
takže už to celkom dokažem porovnat..
normal benzin:auto ok, pro zapnutej klime mierne vibracie do pedalu, do kopca katastrofa s klimou..
Vpower: super zatahy odspoda, klimu skoro nieje poznat, prijde mi ako by sa zvýšil krutiaci moment a auto si necha viac libit..od 160 sa ale aspon podla mna Vpower chova ako normal benzin
Vracing: na začiatku som nepoznal žiadné zmeny celkom sklamanie, v nízkych otáčkach sa chová identicky ako Vpower (všetko subjektivne pocity, žiadne testy na brzde pod). je pravda ale že som fakt nepoznal, či mam zapnutu klimu alebo nie..
čo ma ale prekvapilo..nad 160 zetec uplne kludne zrychluje dalej, a podržte sa..na rovine ho zastavila ručička na 210km zetec 1.6...
ale teraz prijde to naj, v tiahlom kopci som z neho uplne v pohode na 3 do kopca vytiahol 140 pri cca.6200otáčkach a frajer v druhom pruhu na audi A4 avant 1.9TDI skrátka nemal šancu a bolo vidno ako tlačí na pilu..
takže dovolím si tvrdit, že skrátka aspon moj zetec poznal rozdiely tých 3typov benzínu a každý sa chová uplne inak a robí v podstate iné auto...
osobne by som najradšej zostal u Vpower racing ale ceny skoro 35korun ma nuti vybrat zlatu strednu cestu ktorou je Vpower..
ešte dost vážne premýšlam skusit rozne 98 benzíny od iných firiem či pocity budu podobné.."
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
no hej, cital som. Len som chcel spravit svoj test.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- PaJaS
- Pokročilý
- Příspěvky: 642
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Nedávno jsem natankoval na benzině vervu 100, bral jsem plnou. Jestli to táhne líp už od spoda nějak nedokážu posoudit, ale od cca 4000 otáček bych řekl, že je to živější než předtím a celkový chod motoru se mi zdá kultivovanější.
Párkrát jsem zkoušel i blue octans od benziny, ale oproti 95 jsem si žádných větších rozdílů nevšimnul, kromě lepšího chodu motoru.
Párkrát jsem zkoušel i blue octans od benziny, ale oproti 95 jsem si žádných větších rozdílů nevšimnul, kromě lepšího chodu motoru.
Ford Focus 1.8 TDCi - 74 kW - r.v. 2004
Ford Focus 2.0i Trend - 96 kW - r.v. 1998 - PRODÁN
Ford Focus 2.0i Trend - 96 kW - r.v. 1998 - PRODÁN
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů