Úprava povrchu karoserie
- davemomo
- Test driver
- Příspěvky: 5672
- Registrován: 03.01.2011 17:07
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úprava povrchu karoserie
to je pecka , že by to byla novinka to ne, ale překvapilo mě že to ani neni moc složitý a člověk si to je schopnej udělat i doma, docela by mě zajmalo jak věrně vypadaj určitý textury jako třeba ten karbon nebo hliník
Ford Mondeo MK3 Titanium X (ST paket) 2,2 TDCI GALERKA
koupím jednu zadní a 2přední krytky ST prahu před FL
-
- Nováček
- Příspěvky: 100
- Registrován: 01.07.2013 20:30
- Bydliště: Humenne
Re: Úprava povrchu karoserie
Tak to je pecka.Male veci sa asi daju robit doma,len kde sa to da kupit.Rad by som to vyskusal.Ma niekto link,kde sa to predava?
FOFO II PO FL/1,6 16V/TREND X/TANGO RED MET/Hatchback
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=37784
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=37784
-
- Junior
- Příspěvky: 294
- Registrován: 25.06.2011 12:48
- Bydliště: West Midlands
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Úprava povrchu karoserie
zadej si do googlu hydrografika a vyskočí ti i čeští prodejci.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10.01.2014 11:10
Re: Úprava povrchu karoserie
Hydro folie , je pěkná blbost , zkoušel jsem to asi před 2 mi lety , má to životnost tak 20 km
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Úprava povrchu karoserie
A proto se to ještě musí přelakovat bezbarvým lakem
My to máme na střešních boxech, jeli jsme s nimi 200km/h, dokonce jeden kus jezdil na autě měsíc v kuse.
Po sundání se omyl a byl jako nový
Ale chápu, že jestli si to nepřelakoval, tak to dostalo kapky.
My to máme na střešních boxech, jeli jsme s nimi 200km/h, dokonce jeden kus jezdil na autě měsíc v kuse.
Po sundání se omyl a byl jako nový
Ale chápu, že jestli si to nepřelakoval, tak to dostalo kapky.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10.01.2014 11:10
Re: Úprava povrchu karoserie
Praxe je asi taková , když se to zalakuje , nelze ten lak zaleštit, protože lak se po nalakování zalešťuje , když se lak při leštění dostatečně zahřeje , hydro folie se oddělí od povrchu a je to v háji , kutilo na d tím hodně lidí , cca před dvěmy lety , ale nedalo se to dovést k dokonalosti , proto se na to všichni vysraly ....... teď to sem tam někdo z lajků najde a má zato že na tom udělá velké penízeenjoy píše:A proto se to ještě musí přelakovat bezbarvým lakem
My to máme na střešních boxech, jeli jsme s nimi 200km/h, dokonce jeden kus jezdil na autě měsíc v kuse.
Po sundání se omyl a byl jako nový
Ale chápu, že jestli si to nepřelakoval, tak to dostalo kapky.
-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10.01.2014 11:10
Re: Folie vs. celolak
hunger píše:Quackere to je hezký, kdybych si chtěl dát na auto dip rozhodně vím na koho dostanu kontakt...
Nechápu jednu věc, na pyloňáku, který lítá průměrně 280 km/h http://www.youtube.com/watch?v=C61WAI7nxEk kolem 2 pylonu, ochranná fólie drží bez problémů, ale na Ferrari to holt nedrží, no asi bude problém v tom Ferrari... Btw který blázen by si nechal dát na Ferarri fólii, nebo ten tvůj dip. Abych předešel spekulacím s pyloňákem nelítám, protože v přilbě vypadám jako idiot...(pilot i mechanik musí mít helmu...), ale stejně mám radši heliny... https://www.youtube.com/watch?v=N1Ks3n4Pf8o
Fota z ferrari které jsem tu dal , nejsou nějakým pokusem , nebo nějakou neoriginalitou . Je to přímo z Marranela v sídle ferrari s.p.a, jedná se vývojový prototyp La Ferrari , která má prí podle zaměstnanců továrny - 1100 koní + Kers (cca 200 koní) , komplet karoserku včerně jejich barev a povrchů dělalo studio pininfarina , tudíš mám za to , že nikdo větší v automobilovém průmyslu není, a hlavně není nikdo tak drahý a kvalitní . V Marranelu je v muzeu a dalších prostorech 6 různých vývojových prototipů La Ferrari , všechny maj folie K.O, toto auto se vyvíjelo cca 5 let a to nejstarší je na tom nejhůře, dá se tam najít i Enzo FXX , kde už to na splitru není , folie asi uletěla Jsem tam cirka 6x do roka a zejména ve vývojovém oddělení je mnoho odlepených folií, dát se tam fotit , tak ...........
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Úprava povrchu karoserie
Teď úplně nechápu co si tím chtěl říct.. ty boxy na kterých to máme jsou v perfektním lesku, hydro folie drží a vypadá to celkově hodně pěkně.quacker píše:Praxe je asi taková , když se to zalakuje , nelze ten lak zaleštit, protože lak se po nalakování zalešťuje , když se lak při leštění dostatečně zahřeje , hydro folie se oddělí od povrchu a je to v háji , kutilo na d tím hodně lidí , cca před dvěmy lety , ale nedalo se to dovést k dokonalosti , proto se na to všichni vysraly ....... teď to sem tam někdo z lajků najde a má zato že na tom udělá velké penízeenjoy píše:A proto se to ještě musí přelakovat bezbarvým lakem
My to máme na střešních boxech, jeli jsme s nimi 200km/h, dokonce jeden kus jezdil na autě měsíc v kuse.
Po sundání se omyl a byl jako nový
Ale chápu, že jestli si to nepřelakoval, tak to dostalo kapky.
To je stejný jako s těma foliema co zmiňuješ u Ferrari.. že to dělá někdo, kdo by měl být zákonitě profesionál, neznamená, že opravdu je. Zrovna Italové a jejich kvalita práce je opravdu pověstná.
Ale já vím, kam směřuješ, pouze k tomu již probranému aneb, všechno kromě dipu je nesmysl a na hovno.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10.01.2014 11:10
Re: Úprava povrchu karoserie
hydro folie je hezčí než dip , dip není dokonalý , ale hydro folie je stará věc , které se nikdo nevěnuje profesionálně , neznám nikoho , koho to uživí. Dal bych si to na celou m3 , ale jak už jsem psal , nelze to zaleštit , aby to vypadalo jako origoš. M3 mam asi týden a lak je katastrofa , rozhodně to nepůjde do dipu ,ale do lakuenjoy píše:Teď úplně nechápu co si tím chtěl říct.. ty boxy na kterých to máme jsou v perfektním lesku, hydro folie drží a vypadá to celkově hodně pěkně.quacker píše:Praxe je asi taková , když se to zalakuje , nelze ten lak zaleštit, protože lak se po nalakování zalešťuje , když se lak při leštění dostatečně zahřeje , hydro folie se oddělí od povrchu a je to v háji , kutilo na d tím hodně lidí , cca před dvěmy lety , ale nedalo se to dovést k dokonalosti , proto se na to všichni vysraly ....... teď to sem tam někdo z lajků najde a má zato že na tom udělá velké penízeenjoy píše:A proto se to ještě musí přelakovat bezbarvým lakem
My to máme na střešních boxech, jeli jsme s nimi 200km/h, dokonce jeden kus jezdil na autě měsíc v kuse.
Po sundání se omyl a byl jako nový
Ale chápu, že jestli si to nepřelakoval, tak to dostalo kapky.
To je stejný jako s těma foliema co zmiňuješ u Ferrari.. že to dělá někdo, kdo by měl být zákonitě profesionál, neznamená, že opravdu je. Zrovna Italové a jejich kvalita práce je opravdu pověstná.
Ale já vím, kam směřuješ, pouze k tomu již probranému aneb, všechno kromě dipu je nesmysl a na hovno.
-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10.01.2014 11:10
Re: Úprava povrchu karoserie
Pokud se vrátím k La Ferrari nebo k Ferrari obecně , to nelze řadit ke klasice italskych šmejdů, to je hodně jinde, nehledě na to , že italové tam v podstatě dělají z 90% jen takovou tu podřadnou práci. Maji tam největší odborníky z celeho světa, jsou oddělení kde se nedostanu ,ale tam to není rychlá pásová výroba a hlavouni to tam nonstop hlídají a když není něco v pořádku , tak je tam šílený kravál
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Úprava povrchu karoserie
Tak zrovna u toho, když si nechávali potáhnout to LaFerrari folií, tak tam měli řvát asi hodně.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- hunger
- Pokročilý
- Příspěvky: 966
- Registrován: 02.03.2013 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Úprava povrchu karoserie
Technicka komu u vás se to la Ferrari libi? Musel jsem si to vygooglit protoze mi po 8mi letech studia italštiny přišla předložka la u Ferrari přišla jako zhovadilost... každopádně nevím který blázen by si tohle koupil... jo šejk nebo malý spratek podobny qackerovi...
Focus mk2 1.6 Zetec-S
Ford Mondeo MK3 1.8
Ford Mondeo MK3 1.8
-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10.01.2014 11:10
Re: Úprava povrchu karoserie
Tak je to nejžádanější auto , za velký balík a jen malá serie 400 kusů , řekněme že je to 2x lepší než enzo , netuším jak má poslední verze , určena k prodeji - parametry ale vím, že je to taková lepší F1 pro dva , která se mnoho let vyvíjela na Fioranu a né na běžných cestách , jako třeba California , prostě je to Enzo x 3 , každý máme jiný vkus , ale hanit něco , co je opravdové superauto , které zase nejméně 10 let nebude mít konkurenci , to je hodně zcestné . Až to jednou potkáš na cestě , nebo to živě uvidíš na míň než 10 metrů , pochopíš o čem to jehunger píše:Technicka komu u vás se to la Ferrari libi? Musel jsem si to vygooglit protoze mi po 8mi letech studia italštiny přišla předložka la u Ferrari přišla jako zhovadilost... každopádně nevím který blázen by si tohle koupil... jo šejk nebo malý spratek podobny qackerovi...
- davemomo
- Test driver
- Příspěvky: 5672
- Registrován: 03.01.2011 17:07
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úprava povrchu karoserie
On to ale nehani, jen narazi na to ze to je za nesmyslnou cenu
Ford Mondeo MK3 Titanium X (ST paket) 2,2 TDCI GALERKA
koupím jednu zadní a 2přední krytky ST prahu před FL
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů