Rozdiely medzi Mk3 a Mk4
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11.09.2014 19:40
Re: Rozdiely medzi Mk3 a Mk4
MK3 2.0TDDi 85kW jsem mel 4 roky, MK4 2.0TDCi 103kW mam taky 4 roky, obe kupovane jete kdyz jim bylo cca stejne a jeden takovej drobnej postreh je, ze do MK3 jsem musel kazdou vyplatu neco nasypat aby fungovalo jak ma, MK4 po me nechce vubec nic (nepocitam, ze jsem si delal 1x rozvody, brzdy a pravidelne menim olej se csema filtrama, to se dela u vseho.... no dobre, tak u mk3 jsem nedelal rozvody no) ) ale stejne jsem MK3 pri prodeji obulel, pac jsem v nem zazil nejlepsi leta a proto jsem na nej nezanevrel
- Pepin63
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 09.01.2015 17:37
- Bydliště: Bohumín
Re: Rozdiely medzi Mk3 a Mk4
Také se přidám. Vlastil jsem MK3 2.0TDCI 96KW a ted mám MK4 2,0TDCI 120KW v automatu. Rozdíl obrovský jak v komfortu jízdy tak v odhlučnění a to mám na MK4, 245gumy je to prostě o generaci lepší a vyspělejší ale abych nebyl nespravedlivý MK3 byla na svuj věk super auto a to jsem s ní nalítal 370000km.A neměl jsem nejmenší problém samosebou auto mnělo pravidelnou údržbu a to je základ.
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14.08.2012 07:26
Re: Rozdiely medzi Mk3 a Mk4
V Mk4 jsem zatím nejel, ale co se interiéru týče (dle fotek a osobního okukování) mě nepřijde nic extra. Osobně se mi design ani moc nelíbí, hlavně když je to takový ten stříbrný, vypadá to dost čínsky. Přijde mi kvalitativně horší než u mého titania mk3. Ten se mi naopak hodně líbí, není na něm vidět žádné šetření. Kamarád má BMW řady 5, tuším že r.v. 2005 a když do něj sednu, přijde mi interiér naprosto hroznej, na to kolik to auto stálo peněz. Mondeo mk3 ve verzi titanium má ten interiér prostě lepší. Co se odhlučnění týče, bude asi hodně
záležet jakou verzi verze porovnáváte. Co vím, tak některé verze mk3 nemají izolaci ve dveřích. Titanium ji má standartně, takže je výrazně tišší než ty levnější verze.
záležet jakou verzi verze porovnáváte. Co vím, tak některé verze mk3 nemají izolaci ve dveřích. Titanium ji má standartně, takže je výrazně tišší než ty levnější verze.
- benobiker
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 12.07.2014 07:27
- Bydliště: České Budějovice
Re: Rozdiely medzi Mk3 a Mk4
Zdravím, já vlastním mk3 2.0 Duratec v Liftbacku a svezl jsem se v kamarádovo mk4 2.3 Duratec v Liftbacku s automatickou převodovkou... Co se týče interiéru, rozhodně na mě působí mk4 hodnotněji, je pohodlnější, hezčí, prostornější, za jízdy lépe odhlučněn, motorově ale 2.0 v mk3 disponuje lepší dynamikou, 160 koní v mk4 s motorem 2.3 Duratec a s tím automatem není zrovna moc znát, je to prostě takové těžkopádné, i spotřeba není zrovna příznivá...
Aktuální: Ford Mondeo 2.0 Duratec, 107kW, Liftback, r.v. 2005
Bylo: Ford Fiesta 1.3i, 44kW, 3dv, r.v. 2001
Bylo: Ford Fiesta 1.3i, 44kW, 3dv, r.v. 2001
- jack-3d
- Pokročilý
- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: Rozdiely medzi Mk3 a Mk4
V MK4 po FL můžeš mít i 160 koňový 1.6 Ecoboost kde máš o proti 2.3 Duratecu pár kilo na přední nápravě méně.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 23.04.2010 21:19
- Bydliště: Praha 9
Re: Rozdiely medzi Mk3 a Mk4
Mame doma mk3 2001 v Ghia vybave s 2,5 V6 a mk4 2009 s 2,2tdci v nejake lepsi vybave a srovnani: mk3 ma mekci podvozek (rekl bych, ze odpruzeni ma vyssi zdvih) a po meste je takove pohodlnejsi a i mene hlucne. Na dalnici je mk4 tissi. Mk3 se i trochu lip ridi za mensich rychlosti a dik benzinu clovek nemusi radit jak blazen. Mozna by u mk3 hlucnost pri vyssi rychlosti vyresila 6ka a kozeny interier je take vice hlucny nez latkovy. Mk4 je fajn na dalnici a hlavne pri rychlostech kolem 160 a vic je mnohem stabilnejsi.
Mondeo mk V combi tdci 2.0
- jack-3d
- Pokročilý
- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: Rozdiely medzi Mk3 a Mk4
Díky za srovnání. Já tedy v MK3 nikdy nejel a spousta lidí mi tvrdila, že MK4 oproti MK3 zpohodlněla. Jak je to s průjezdem zatáčkami, naklánění, stabilita?
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Rozdiely medzi Mk3 a Mk4
Ono je to asi i o zvolené motorizaci, protože já mám docela opačné poznatky. Najel jsem několik tisíc km v Mk3 kombi Titanium X na 18" kolech a s 2.0 TDCi 96kW a pak mám svoje MK4 kombi 2.0i a jak říkám, v podstatě pravý opakjecnak píše:Mame doma mk3 2001 v Ghia vybave s 2,5 V6 a mk4 2009 s 2,2tdci v nejake lepsi vybave a srovnani: mk3 ma mekci podvozek (rekl bych, ze odpruzeni ma vyssi zdvih) a po meste je takove pohodlnejsi a i mene hlucne. Na dalnici je mk4 tissi. Mk3 se i trochu lip ridi za mensich rychlosti a dik benzinu clovek nemusi radit jak blazen. Mozna by u mk3 hlucnost pri vyssi rychlosti vyresila 6ka a kozeny interier je take vice hlucny nez latkovy. Mk4 je fajn na dalnici a hlavne pri rychlostech kolem 160 a vic je mnohem stabilnejsi.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- zeck
- Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 03.04.2008 17:55
- Bydliště: okr. Hradec Králové
Re: Rozdiely medzi Mk3 a Mk4
Ahoj, uvažuji o koupi Mondea 2.0 benzín. Rozhoduji se mezi MK3 a MK4.
Zajímalo by mě, jestli jsou obě varianty se stejným motorem stejně živé a žravé.
Dálnice jezdíme výjmečně. Je hluk do těch 130 také tak rozdílný nebo je hodně znát až při vyšších rychlostech?
Máme Focuse I 1.6 benzín a po přesednutí do Focuse II se stejným motorem jsem byl velmi zklamán. Pak jsem otevřel kufr a znovu zklamání, takže díky jeho velikosti do Focuse již nejdu. Jinač FFII je o dost dál než jednička, abych jen nahanil.
Zajímalo by mě, jestli jsou obě varianty se stejným motorem stejně živé a žravé.
Dálnice jezdíme výjmečně. Je hluk do těch 130 také tak rozdílný nebo je hodně znát až při vyšších rychlostech?
Máme Focuse I 1.6 benzín a po přesednutí do Focuse II se stejným motorem jsem byl velmi zklamán. Pak jsem otevřel kufr a znovu zklamání, takže díky jeho velikosti do Focuse již nejdu. Jinač FFII je o dost dál než jednička, abych jen nahanil.
Nyní: Ford Mondeo combi 2.0i, 107kW, 2010, barva šedá
Dříve: Ford Focus combi 1.6, 74kW, 2003, stříbrná metla tmavší
Dříve: Ford Focus combi 1.6, 74kW, 2003, stříbrná metla tmavší
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů