Zaseknutý klíč ve spínačce mk3
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.04.2014 19:01
Zaseknutý klíč ve spínačce mk3
Zdravím,
neřešil tu někdo problém se zaseknutím klíče v zapalování? Nechal jsem si vybrousit nový klíč, po zastrčení s ním můžu hýbat do všech poloh, 1-2-3, ale jakmile ho chci vytáhnout, nejde mi z pozice :0: zaboha vytáhnout, zkoušel jsem všemožnš kvrdlat, tlačit a nic, jako by ho tam něco schválně drželo ? Možná je špatně vybroušenej? Nevím, zasunout šel v pohodě... Dík
neřešil tu někdo problém se zaseknutím klíče v zapalování? Nechal jsem si vybrousit nový klíč, po zastrčení s ním můžu hýbat do všech poloh, 1-2-3, ale jakmile ho chci vytáhnout, nejde mi z pozice :0: zaboha vytáhnout, zkoušel jsem všemožnš kvrdlat, tlačit a nic, jako by ho tam něco schválně drželo ? Možná je špatně vybroušenej? Nevím, zasunout šel v pohodě... Dík
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaseknutý klíč ve spínačce mk3
Stalo se mi to v Transitu. Na vybrousenem klici zustala hranka, za kterou se zaklesla zapadka zamku. Bud to dostanes ven nasilim (kleste a trhnout), nebo opatrne zasunes podel klice tenky dratek a pokusis se zapadku odehnout ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.04.2014 19:01
Re: Zaseknutý klíč ve spínačce mk3
Jo, tak klic jsem vytahl klestema, chtěl jsem prostříknout WD a zůstala tam plastová trubička... Po 2 hodinách snažení jsem to rozmlátil kladivem, doslova.
Takže moje otázka :¨
Když vytáhnu celou spínačku a vyměním i se zámkem, je ptořeba nějak čipovat klíč? Měnit jednotky a tak podobně ?
Nebo stačí prohodit část z původního klíče ve které je ten immo a loupnout do ní tu část z nového klíče k nové spínačce ?
Díky za postžehy.
Takže moje otázka :¨
Když vytáhnu celou spínačku a vyměním i se zámkem, je ptořeba nějak čipovat klíč? Měnit jednotky a tak podobně ?
Nebo stačí prohodit část z původního klíče ve které je ten immo a loupnout do ní tu část z nového klíče k nové spínačce ?
Díky za postžehy.
Naposledy upravil(a) sheverone dne 18.02.2015 09:02, celkem upraveno 1 x.
- Mufin01
- Test driver
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 04.10.2010 15:32
- Bydliště: štatl jak sviňa
Re: Zaseknutý klíč ve spínačce mk3
Budeš ale mít jiný klíč od spínačky a od dveří, cože je celkem k ničemu, ne? Vložku ve dveřích by sis pak musel přestavět na nový klíč.
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.04.2014 19:01
Re: Zaseknutý klíč ve spínačce mk3
Proč bych měl? Desku s dálkou si vložim do toho klíče od spínačky, jediný co, tak budu msuet mít rezervní klíč na dveře a kapotu, to je sice nahovno, ale dá se s tím žít. Jak jinak to vyřešit ?Mufin01 píše:Budeš ale mít jiný klíč od spínačky a od dveří, cože je celkem k ničemu, ne? Vložku ve dveřích by sis pak musel přestavět na nový klíč.
- Mufin01
- Test driver
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 04.10.2010 15:32
- Bydliště: štatl jak sviňa
Re: Zaseknutý klíč ve spínačce mk3
Tak pokud ti nebude vadit , že budeš mít od auta dva různé klíče, tak je všechno v pořádku.
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.04.2014 19:01
Re: Zaseknutý klíč ve spínačce mk3
No, vadit mi to samozřejmě bude, ale je to přijatelná oběť namísto výměny všech vložek.Mufin01 píše:Tak pokud ti nebude vadit , že budeš mít od auta dva různé klíče, tak je všechno v pořádku.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2637
- Registrován: 25.12.2011 16:56
- Bydliště: Novojičínsko
Re: Zaseknutý klíč ve spínačce mk3
Šikovný zámečník nebo prostě někdo, kdo rozumí zámkům ti dokáže přestavět (přepilovat) stavítka i v druhé spínačce na tvůj původní klíč. Nebo na nový klíč se spínačkou ti upraví ostatní zámky na autě. Zvlášť u fordích zámků je to jednoduché, sám jsem to kdysi dělal, když jsem si na escorta koupil nový palivový uzávěr i s vložkou, tak jsem si ji poskládal na původní klíč. Tuto službu mi nabízeli ve Fordu za 800kč a doma jsem to měl za 15min. i s poskládáním celého uzávěru
je: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.04.2014 19:01
Re: Zaseknutý klíč ve spínačce mk3
¨Bomba ! A co k tomu bude potřebovat? Původní vložku zámku ? Nebo jen původní klíč ?
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaseknutý klíč ve spínačce mk3
Staci mu puvodni klic a sada stavitek, ze kterych posklada sestavu pro puvodni klic. Pri trose sikovnosti bys to zvladl i sam, stavitka se daji sehnat jako opravna sada:
http://belamost.cz/stavitko-ford
http://belamost.cz/stavitko-ford
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.04.2014 19:01
Re: Zaseknutý klíč ve spínačce mk3
A tyhle stavítka se pak musejí předpokládám vložit do samotné vložky toho zámku ? Tudíž jsem schopen ty staré, vymlácené dostat ven ?vitut píše:Staci mu puvodni klic a sada stavitek, ze kterych posklada sestavu pro puvodni klic. Pri trose sikovnosti bys to zvladl i sam, stavitka se daji sehnat jako opravna sada:
http://belamost.cz/stavitko-ford
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů