MK4 podvozek u verze 2.2TDCI Titanium S
-
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 20.02.2011 18:55
- Bydliště: Hradec Králové
MK4 podvozek u verze 2.2TDCI Titanium S
Ahoj,
chystám se pořídit tohoto mondíka a zajímalo by mě, zda tu máte k tomuto sériově upravovanému podvozku nějaké poznatky. Na fordu jsem se dočetl, že jsou tam sportovní tlumiče, tvrdší silentbloky a podvozek je snížení o 1,5 cm. Auto stojí na 18palcových kolech 235x40.
díky za každou zkušenost a názor
chystám se pořídit tohoto mondíka a zajímalo by mě, zda tu máte k tomuto sériově upravovanému podvozku nějaké poznatky. Na fordu jsem se dočetl, že jsou tam sportovní tlumiče, tvrdší silentbloky a podvozek je snížení o 1,5 cm. Auto stojí na 18palcových kolech 235x40.
díky za každou zkušenost a názor
Ford MONDEO Titanium "S" 2.2TDCI, rv: 10/2008 model 2009, 129kW, 235x40x18
Nikdo by neměl jezdit vyšší rychlostí než je jeho IQ
Nikdo by neměl jezdit vyšší rychlostí než je jeho IQ
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: MK4 podvozek u verze 2.2TDCI Titanium S
toho podvozku by som sa nebál.
bude to podobný efekt ako na Focuse, keď dáš pružiny Eibach Pro Kit (-15mm).
Mondeo sa bude menej náklanať a budú pôsobiť menšie odstredivé sily, auto sa bude zdať športovejšie.
čo sa týka kolies, na Mondeu (aj na Focuse) platí, že nízky profil (18", 19") veľmi nepritvrdí podvozok, pri jazde na kvalitnej ceste.
ale filtrovanie nerovností na zlej ceste sa zhorší neskutočne
ak tvrdosť podvozku hodnotíš cez schopnosť filtrovania nerovností, tak tie 18" sú hodne hodne tvrdé
bude to podobný efekt ako na Focuse, keď dáš pružiny Eibach Pro Kit (-15mm).
Mondeo sa bude menej náklanať a budú pôsobiť menšie odstredivé sily, auto sa bude zdať športovejšie.
čo sa týka kolies, na Mondeu (aj na Focuse) platí, že nízky profil (18", 19") veľmi nepritvrdí podvozok, pri jazde na kvalitnej ceste.
ale filtrovanie nerovností na zlej ceste sa zhorší neskutočne
ak tvrdosť podvozku hodnotíš cez schopnosť filtrovania nerovností, tak tie 18" sú hodne hodne tvrdé
-
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 20.02.2011 18:55
- Bydliště: Hradec Králové
Re: MK4 podvozek u verze 2.2TDCI Titanium S
to mě taky napadlo, že skrze ty kola budu cítit každý kamínek... ale zase to na tom autě vypadá úžasně... asi s tím zkusím jezdit a když to nepůjde, dám tam 17". 16" už na tom autě vypadají jako kdyby to byla hračka.
Ale mám trochu strach z obrubníků... je to níž, abych pak nečuměl zadkem moc do silnice, když nebudu moct najet čumákem nad chodník...
Jinak ještě nahodím jeho fotky... zatím ve fázi nákupu... je to rok staré auto, prakticky zajeté https://picasaweb.google.com/jiri.masar ... directlink
Ale mám trochu strach z obrubníků... je to níž, abych pak nečuměl zadkem moc do silnice, když nebudu moct najet čumákem nad chodník...
Jinak ještě nahodím jeho fotky... zatím ve fázi nákupu... je to rok staré auto, prakticky zajeté https://picasaweb.google.com/jiri.masar ... directlink
Ford MONDEO Titanium "S" 2.2TDCI, rv: 10/2008 model 2009, 129kW, 235x40x18
Nikdo by neměl jezdit vyšší rychlostí než je jeho IQ
Nikdo by neměl jezdit vyšší rychlostí než je jeho IQ
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: MK4 podvozek u verze 2.2TDCI Titanium S
áno, z fotiek vyzerá bezchybne (lepšie ako moje )
ináč 2.2TDCI je motor ktorý vyvinul Ford v spolupráci s PSA (2.2 HDI).
v dobe uvedenia toho motoru na trh to bol jeden z najlepších dízlových agregátov vôbec.
ale špičková technika vyžaduje špičkovú údržbu
je to common rail poslednej generácie
na jednej strane máš nízku hlučnosť, vibrácie atď.
na druhej vyššia spotreba, citlivosť na kvalitnú naftu, DPF filter atď.
ináč 2.2TDCI je motor ktorý vyvinul Ford v spolupráci s PSA (2.2 HDI).
v dobe uvedenia toho motoru na trh to bol jeden z najlepších dízlových agregátov vôbec.
ale špičková technika vyžaduje špičkovú údržbu
je to common rail poslednej generácie
na jednej strane máš nízku hlučnosť, vibrácie atď.
na druhej vyššia spotreba, citlivosť na kvalitnú naftu, DPF filter atď.
- tomik...
- Zkušený
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 07.04.2009 15:40
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: MK4 podvozek u verze 2.2TDCI Titanium S
Á prodejce je z Hradce Králové, že jo, toho bych se taky nebál, kolem toho salonu jezdim celkem často a má tam fakt moc pěkný kousky, ceny jsou malinko vyšší, ale to je asi tim, že ty auta jsou v peknym stavu... A tohodle mondea bych se co se týká podvozku nebál vůbec...
Je: Mondeo Kombi 2.0TDCi 96kW Ghia X, 18" Zetec S - leštěné, Bi-Xenon, DECAT, EGR off - no a myslim že úúplně fuuull výbava
Bylo:FOCUS ST 2,5T
Bylo: Mondeo 2,0 TDDI102kW/360N.m. DeCat, 18" Zetec S, Recaro, xenony, weitec -30/30
Bylo:FOCUS ST 2,5T
Bylo: Mondeo 2,0 TDDI102kW/360N.m. DeCat, 18" Zetec S, Recaro, xenony, weitec -30/30
-
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 20.02.2011 18:55
- Bydliště: Hradec Králové
Re: MK4 podvozek u verze 2.2TDCI Titanium S
jj, s kvalitní naftou jsem se již smířil, takže Verva. Na druhou stranu, teď mám dvoulitr benzíňák, takže cena za litr benzinu a vervy je stejná. DPF mě sere, ale nenaděláme nic
Jinak, ano ten prodejce je v pohodě, je to můj kámoš, takže cena u tohoto kousku hodně klesne Už jsem se s ním vezl a je to super povožení... táhne jak kráva... kopec nekopec, spotřeba středová někde kolem 6,5l... Servis pomalu za nákupky, atd... samá pozitiva
Tak ještě přidám nějaké info o voze...
první majitel
nehavarované
servisní knížka
stav nového vozu
maximální výbava
sportovní paket S + alu kola Ford 18 palců
velká barevná navi Ford + doteková obrazovka
Ford Convers+
interiér broušená kůže
přední klimatizované sedačky
přední + zadní parkovací asistent
r.v. 10/2008 - model 2009, vůz po kompletním servisu na 153000 km v lednu 2011, ...
výbava manuální převodovka
6 rychlostních stupňů
10 x airbag
ABS
stabilizace podvozku (ESP)
protiprokluzový systém kol (ASR)
posilovač řízení
aut. klimatizace
tempomat
xenonové světlomety
natáčecí světlomety
litá kola
plní 'EURO IV'
satelitní navigace
indikátor parkování
bezklíčové startování a odemykání
senzor světel
senzor stěračů
nastavitelný volant
multifunkční volant
el. víko zavazadlového prostoru
el. okna
střešní nosič
el. sklopná zrcátka
el. zrcátka
startování tlačítkem
imobilizér
centrál dálkový
sportovní sedadla
potahy kůže
vyhřívaná sedadla
el. seřiditelná sedadla
výškově nastavitelná sedadla
senzor tlaku v pneumatikách
ostřikovače světlometů
mlhovky
otáčkoměr
originál autorádio
CD přehrávač
venkovní teploměr
vyhřívaná zrcátka
vyhřívané přední sklo
dělená zadní sedadla
síťka mezistěny zavazadlového prostoru
příprava pro telefon
zadní stěrač
tónovaná skla
Jinak, ano ten prodejce je v pohodě, je to můj kámoš, takže cena u tohoto kousku hodně klesne Už jsem se s ním vezl a je to super povožení... táhne jak kráva... kopec nekopec, spotřeba středová někde kolem 6,5l... Servis pomalu za nákupky, atd... samá pozitiva
Tak ještě přidám nějaké info o voze...
první majitel
nehavarované
servisní knížka
stav nového vozu
maximální výbava
sportovní paket S + alu kola Ford 18 palců
velká barevná navi Ford + doteková obrazovka
Ford Convers+
interiér broušená kůže
přední klimatizované sedačky
přední + zadní parkovací asistent
r.v. 10/2008 - model 2009, vůz po kompletním servisu na 153000 km v lednu 2011, ...
výbava manuální převodovka
6 rychlostních stupňů
10 x airbag
ABS
stabilizace podvozku (ESP)
protiprokluzový systém kol (ASR)
posilovač řízení
aut. klimatizace
tempomat
xenonové světlomety
natáčecí světlomety
litá kola
plní 'EURO IV'
satelitní navigace
indikátor parkování
bezklíčové startování a odemykání
senzor světel
senzor stěračů
nastavitelný volant
multifunkční volant
el. víko zavazadlového prostoru
el. okna
střešní nosič
el. sklopná zrcátka
el. zrcátka
startování tlačítkem
imobilizér
centrál dálkový
sportovní sedadla
potahy kůže
vyhřívaná sedadla
el. seřiditelná sedadla
výškově nastavitelná sedadla
senzor tlaku v pneumatikách
ostřikovače světlometů
mlhovky
otáčkoměr
originál autorádio
CD přehrávač
venkovní teploměr
vyhřívaná zrcátka
vyhřívané přední sklo
dělená zadní sedadla
síťka mezistěny zavazadlového prostoru
příprava pro telefon
zadní stěrač
tónovaná skla
Naposledy upravil(a) neo_21 dne 28.02.2011 13:34, celkem upraveno 1 x.
Ford MONDEO Titanium "S" 2.2TDCI, rv: 10/2008 model 2009, 129kW, 235x40x18
Nikdo by neměl jezdit vyšší rychlostí než je jeho IQ
Nikdo by neměl jezdit vyšší rychlostí než je jeho IQ
- tomik...
- Zkušený
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 07.04.2009 15:40
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: MK4 podvozek u verze 2.2TDCI Titanium S
Tak to bych neváhal ani chvilku A kdybys mi chtěl u něj domluvit lepší ceny náhradních dílů, taky bych se tomu nebránil
Je: Mondeo Kombi 2.0TDCi 96kW Ghia X, 18" Zetec S - leštěné, Bi-Xenon, DECAT, EGR off - no a myslim že úúplně fuuull výbava
Bylo:FOCUS ST 2,5T
Bylo: Mondeo 2,0 TDDI102kW/360N.m. DeCat, 18" Zetec S, Recaro, xenony, weitec -30/30
Bylo:FOCUS ST 2,5T
Bylo: Mondeo 2,0 TDDI102kW/360N.m. DeCat, 18" Zetec S, Recaro, xenony, weitec -30/30
-
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 20.02.2011 18:55
- Bydliště: Hradec Králové
Re: MK4 podvozek u verze 2.2TDCI Titanium S
Tohle je složité... to by pak nic nevydělal Už to jakou mi dává slevu na to auto vypadá, že z toho bude mít tak na naftu, kterou projel, když to vezl z Německatomik... píše:Tak to bych neváhal ani chvilku A kdybys mi chtěl u něj domluvit lepší ceny náhradních dílů, taky bych se tomu nebránil
Ford MONDEO Titanium "S" 2.2TDCI, rv: 10/2008 model 2009, 129kW, 235x40x18
Nikdo by neměl jezdit vyšší rychlostí než je jeho IQ
Nikdo by neměl jezdit vyšší rychlostí než je jeho IQ
- tomik...
- Zkušený
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 07.04.2009 15:40
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: MK4 podvozek u verze 2.2TDCI Titanium S
Mě je to jasný, já si dělal srandu
Je: Mondeo Kombi 2.0TDCi 96kW Ghia X, 18" Zetec S - leštěné, Bi-Xenon, DECAT, EGR off - no a myslim že úúplně fuuull výbava
Bylo:FOCUS ST 2,5T
Bylo: Mondeo 2,0 TDDI102kW/360N.m. DeCat, 18" Zetec S, Recaro, xenony, weitec -30/30
Bylo:FOCUS ST 2,5T
Bylo: Mondeo 2,0 TDDI102kW/360N.m. DeCat, 18" Zetec S, Recaro, xenony, weitec -30/30
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: MK4 podvozek u verze 2.2TDCI Titanium S
Krasavec ....gratuluju a taky snad za pár let pořídím
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
-
- Test driver
- Příspěvky: 4306
- Registrován: 24.10.2008 20:08
- Bydliště: Letovice
Re: MK4 podvozek u verze 2.2TDCI Titanium S
Za sebe píšu: na MkIV je vzhledové minimum 18" Je to velké auto, chce to pořádná kola. Asi nejhezčí měl/má foki
Ford Focus 2005 2,0 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 20.02.2011 18:55
- Bydliště: Hradec Králové
Re: MK4 podvozek u verze 2.2TDCI Titanium S
To je mi jasné, že velká kola jsou hezčí, hlavně pak na takovémto autě... viděl jsem to na 16 a jak jsem psal výše, vypadá to jako dětská hračka...
Nicméně na zimu tam budu muset dát něco aby to na sněhu dobře jelo, takže 16, ale úplně mi z toho běhá mráz po zádech...
Nicméně na zimu tam budu muset dát něco aby to na sněhu dobře jelo, takže 16, ale úplně mi z toho běhá mráz po zádech...
Ford MONDEO Titanium "S" 2.2TDCI, rv: 10/2008 model 2009, 129kW, 235x40x18
Nikdo by neměl jezdit vyšší rychlostí než je jeho IQ
Nikdo by neměl jezdit vyšší rychlostí než je jeho IQ
- tomik...
- Zkušený
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 07.04.2009 15:40
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: MK4 podvozek u verze 2.2TDCI Titanium S
Na zimu bych to klidně viděl i na nějaký pěkný 17ky. Ten podvozek je na to stavěnej
Je: Mondeo Kombi 2.0TDCi 96kW Ghia X, 18" Zetec S - leštěné, Bi-Xenon, DECAT, EGR off - no a myslim že úúplně fuuull výbava
Bylo:FOCUS ST 2,5T
Bylo: Mondeo 2,0 TDDI102kW/360N.m. DeCat, 18" Zetec S, Recaro, xenony, weitec -30/30
Bylo:FOCUS ST 2,5T
Bylo: Mondeo 2,0 TDDI102kW/360N.m. DeCat, 18" Zetec S, Recaro, xenony, weitec -30/30
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: MK4 podvozek u verze 2.2TDCI Titanium S
Jojo vubec bych se toho nebál...akorát pak záleží jestli potřebuješ na zimu dobré trakční schopnosti třeba na horách, nebo prostě tam kde je hodně sněhu....kamoš měl na mk3 17" na zimu a zapadal uplně všude
Jinak na léto nic menšího než 18"...když mužou na novou astru nabízet i origo 19" tak přece nebudeš jezdit s menším obutím než má astra ...
Jinak na léto nic menšího než 18"...když mužou na novou astru nabízet i origo 19" tak přece nebudeš jezdit s menším obutím než má astra ...
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
-
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 20.02.2011 18:55
- Bydliště: Hradec Králové
Re: MK4 podvozek u verze 2.2TDCI Titanium S
No to je jasný, že tam ty 18 nechám
na zimu 17, právě se bojím toho, že pak budu v prd*li na horách... a max si někde natluču kokos... takže na zimu to asi jistí hnusné 16
na zimu 17, právě se bojím toho, že pak budu v prd*li na horách... a max si někde natluču kokos... takže na zimu to asi jistí hnusné 16
Ford MONDEO Titanium "S" 2.2TDCI, rv: 10/2008 model 2009, 129kW, 235x40x18
Nikdo by neměl jezdit vyšší rychlostí než je jeho IQ
Nikdo by neměl jezdit vyšší rychlostí než je jeho IQ
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů