Chip tuning

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kaizer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 170
Registrován: 20.01.2010 00:38
Bydliště: Česká Třebová

Re: Chip tuning

Příspěvek od Kaizer » 06.08.2015 13:33

Lázňator píše:Je někde v okolí Jihlavy brzda na měření výkonu?
X tuning má u Jihlavy základnu i s brzdou. Jmenuje se to Červený křìž. Mrkni na jejich stránky.
Mazda 6 sedan 2.5i 192hp, Revolution Top budoucí bývalé
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
ObrázekMinulost

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Chip tuning

Příspěvek od V12 » 14.08.2015 13:35

Ja by som brzde az tak neveril, staci mala zmena jej parametrov a motor je nachipovany aj bez akejkolvek upravy. Skor by som sa sustredil na pruzne zrychlenie 80-120 na trojke, stvorke, patke a sestke merane cez OBD zasuvku a aplikaciu TorquePro, nasledne to porovnat pred a po chipe, aby si nebol prekvapeny, ze brzda ukaze narast krutiaku o 30%, narast vykonu o 20%, ale akceleracne casy budu plus minus rovnake. Aj take som uz zazil :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Kaizer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 170
Registrován: 20.01.2010 00:38
Bydliště: Česká Třebová

Re: Chip tuning

Příspěvek od Kaizer » 13.03.2016 23:26

Tento týden proveden chip u Camp Performance. Se zaslepeným EGR ventilem, palivem byla nafta od Eurooilu bez biosložky a s přidaným VIFem. Tacho ukazuje 190tis. Zaslepený EGR žádné chyby nepsal. Víc výkonu prý nemělo cenu navyšovat.
Přílohy
IMG.jpg
Mazda 6 sedan 2.5i 192hp, Revolution Top budoucí bývalé
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
ObrázekMinulost

osmnactka18
Příspěvky: 1
Registrován: 10.10.2016 17:28

Re: Chip tuning

Příspěvek od osmnactka18 » 10.10.2016 17:32

Já si nechávala dělat chuptinung u <censored> a mohu jen doporučit dál, opravdu profesionální přístup a precizní provedení. Nejsem zrovna odborník na auta, avšak oni mi vše vysvětlili a moje auto teď šlape jako hodinky! :)

Uživatelský avatar
maryn
Junior
Junior
Příspěvky: 267
Registrován: 29.08.2011 17:38
Bydliště: Olomoucko / Šumpersko

Re: Chip tuning

Příspěvek od maryn » 11.10.2016 07:36

osmnactka18 píše:Já si nechávala dělat chuptinung u XXX a mohu jen doporučit dál, opravdu profesionální přístup a precizní provedení. Nejsem zrovna odborník na auta, avšak oni mi vše vysvětlili a moje auto teď šlape jako hodinky! :)
Tak tohle je dobrá perla. Jen nechápu, jak může spamer dát text "Nejsem zrovna odborník na auta, avšak oni mi vše vysvětlili a moje auto teď šlape jako hodinky!". Úplně z toho cítím ukecání zákazníka a nějakou šméčku :lol:
Je: Mondeo MK4 2012 | Titanium 1.6 Ecoboost bluefin (galerie)
Je: Hyundai ix35 2011 | 1.7 CRDi 85kW "Obludka"
Byl: Focus MK1 2004 | 1.6 Zetec-SE 74kW, Eibach Pro Kit, svody Friedrich Motorsport 4-1, K&N filtr (galerie)

Uživatelský avatar
ominina
Junior
Junior
Příspěvky: 358
Registrován: 09.01.2014 23:45
Bydliště: Teplice

Re: Chip tuning

Příspěvek od ominina » 11.10.2016 08:21

Ahoj pánové. Kaizer, mělo navýšení efekt? Jak táhne motor ,,od spodu"? Díky.
Mondeo mk4 1.8 Tdci 2007 92kw EGR off
Kawasaki ZX10-R 147Kw

Uživatelský avatar
Kaizer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 170
Registrován: 20.01.2010 00:38
Bydliště: Česká Třebová

Re: Chip tuning

Příspěvek od Kaizer » 11.10.2016 12:45

Ahoj, první momenty po optimalizaci na třetí nebo čtvrtý rychlostní stupeň byl pocit ze zátahu od nějakých 1900 ot. hodně znát. Postupem času jsem si ale na zvýšený výkon zvykl a už mi to ani nepřijde. Před navýšením naměřeno na brzdě 86kW a 329nm. Hodnoty výkonu zvednuty na 100kW a 360nm. Víc mi to nechtěl zvyšovat z důvodu vyššího kilometrového proběhu. Motor nekouří a emise na STK dopadla taky ok. Dovolená hodnota kouřivosti je 1,82, naměřená 1,6. Rozpětí hodnot kořivosti čtyř po sobě jdoucích zkoušek dovolená 0,25, naměřená 0,21. EGR ventil ponechán zaslepený.
Mazda 6 sedan 2.5i 192hp, Revolution Top budoucí bývalé
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
ObrázekMinulost

Uživatelský avatar
ominina
Junior
Junior
Příspěvky: 358
Registrován: 09.01.2014 23:45
Bydliště: Teplice

Re: Chip tuning

Příspěvek od ominina » 11.10.2016 13:07

Takže motor neměl ani 92Kw v sérii - ale víc Nm než v sérii - asi to bude kus od kusu.
Uvažoval jsem nad tímto:
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... dci-125hp/
ale při mých cca 230 000km budu asi rád že to jede tak jak to jede :nixw:
Mondeo mk4 1.8 Tdci 2007 92kw EGR off
Kawasaki ZX10-R 147Kw

Karlost
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 06.03.2016 10:11

Re: Chip tuning

Příspěvek od Karlost » 19.10.2016 12:18

Čau, taky se chystám na přemapování ECU. Mám strach z nalejvačů, kteří jen přehrají už předem připravený mapy / soft. Koukám se po lepších firmách, ale narážím na cenu :) U auta za 140tis (jedno kolik mě stály opravy) nechci dát víc jak 5tis a to mám docela smůlu. Lepší "tuneři" chtěj tak 7tis minimálně.
Kolik to stálo u těch Camp-performance?
Já mám 74kW a chci hlavně optimalizovat zátah a asi krouťák. Výkon nepotřebuju. Po vytočení motoru je to ok, ale jinak ne. Navíc mám 5ti kvalt a to zpřevodování je děsné. 1 nic - netáhne jen řve - 2 dlouhá ale táhne, trojka krátká, 4 dlouhá ...
přemýšlím o MplusH ale četl jsem i negativa o kouřivosti, mám dobré reference na Dragpavr z Plzně a o těch Kempperformenc moc nevím...

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4711
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Chip tuning

Příspěvek od enjoy » 19.10.2016 12:33

U Camp Performance jsem byl s Hyundaiem 1.5 CRDi 81kW.
Stálo mě to v nějaké akci 50% asi 3 tisíce a je to teda už několik let.
Nicméně, zkušenost veskrze pozitivní a i když to(aspoň tenkrát) nebylo v žádných honosných prostorech(jako u Autochipu atd), tak musím subjektivně říct, že auto i celkem dlouho trápili na brzdě, asi v půlce celé procedůry mi přišli říct, že auto nemá 81kW, ale 76kW a že deklarovaných 99kW po čipu z toho nebude a že by z důvodu vyššího nájezdu a nejistého stavu turba raději naladili auto na 90kW. Auto do teď jede velice slušně.
Za mě tedy dobré.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

cannobit
Nováček
Nováček
Příspěvky: 184
Registrován: 14.04.2011 14:22
Bydliště: Středočech

Re: Chip tuning

Příspěvek od cannobit » 19.10.2016 15:22

Člověk to furt procita a říká si, jestli těch necelých 5k má za to dát. Líbil by se mi hlavně výkon na vrch při předjíždění jinak mi to celkem vyhovuje, kor když jezdím většinu sám.
Je Ford focus kombi 1.6 tdci 66 kW bez DPF 2009
Byl Ford focus kombi 1.6 Duratec 74 kW + LPG 2006
Byla Škoda Felicia hatch. 1.9D 47 kW 1996
Byl VAZ 2101 1.2 44 kW 1979

Karlost
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 06.03.2016 10:11

Re: Chip tuning

Příspěvek od Karlost » 19.10.2016 19:53

... a další nekonečná otázka týkající se odlišností různě naladěných verzí stejných motorů - tedy jestli jsou stejné komponenty typu spojka, vstřiky, intercooler atd. ve verzi 85kW nebo 92kW. Zatím jsem nikde nezjistil jak to je. Moje verze 74kW se prodávala jen někde a asi to bylo dané tím, jak jsou v té zemi nastavená povinná ručení a pojistky. Taky hraje roli obchodní strategie. Ani ve Fordu mi tohle nebyli schopni říct.
U té 1.6 tky rozdíl asi je myslím... 8V vs 16V je to tak?

co nechápu na naladění auta je, proč na dálnici jede líp jak nová OIII 1.6 tdi (která velmi jezdí dobře) a na semaforech mě nadrbe 120tá... to se podle mě musí nechat dát nastavit. Dyt ten motor trpí víc tím prudkým rozjezdem než když bude nárůst krouťáku rovnoměrnější...

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3073
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip tuning

Příspěvek od vitut » 19.10.2016 20:22

Lari jednou znamemu do Mondea mk4 s 1.8 TDCi 74 kW a 5-ti kvaltem nahral original mapu 92 kW. Ta verze 74 kW byla nejaka socialni edice pro vychodni Evropu. Znamy mel dokonce vzadu svihadla ... Tomu motoru chybi pak sice 6-ti stupnova prevodovka, ale jezdilo to pak hodne slusne.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Milowitz

Re: Chip tuning

Příspěvek od Wolf78 » 19.10.2016 20:55

U mereni-vykonu.cz (camp-performance.cz) jsem nechával před lety chipovat C-Maxe 1,8 TDCI 85kW , cena něco kolem 3,5 tis.kč měření na brzdě před i po . Auto od té doby najelo 67,5 tis.km . Sice jsem musel po nachipování cca 11tis.km udělat na spojce přítlačák ( udělal jsem raději komplet spojku ) ,ale od té doby vše v pohodě .

Zkoušel jsem po nějaké době vrátit úpravu Řj do originálu ,ale s autem se opravdu nedalo jezdit , tak jsem vrátil vše zpět do doby po nachipování a auto zase jezdí dle mých představ. :bravo22: :bravo22:
Přílohy
20130214_151145.jpg
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8

Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW r.v.09
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW ,r.v.07
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW LPG,r.v.00
Byla - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kWLPG ,r.v.90

Puny16
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 17.01.2010 15:43

Re: Chip tuning

Příspěvek od Puny16 » 05.01.2017 22:39

nepovolena inzerce
ZaQik
Ford Focus 99 1,8i 16V 85kW
Ford Mondeo MkIV 2.0 TDCi (103 kW) 2008
Chiptuning se slevou pro členy Ford-focus.cz info do zpráv.

Odpovědět

Zpět na „Tuning - Mondeo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host