Stránka 3 z 14

Re: DeCat

Napsal: 12.05.2011 20:15
od Brehowicz
Tomiku hele nechci ti do toho kecat ,ale není to u tebe v případě toho IC vyhození peněz které by šlo použít i někde jinde?Je to tvoje věc ,ale pokud je tvuj IC stejný jako muj nebo ten na 2.2 tak ti určitě i teď musí stačit.Já mám standartní ,výkon ještě dál a je to v pohodě.Tohle co pišu ale platí jen za předpokladu že je máme stejné :wink:

Re: DeCat

Napsal: 12.05.2011 20:22
od tomik...
To si nemyslim, co psal kysko, tak na standartnim IC měl na výstupu z něj něco kolem 90° a na většim 15° což si myslim, že pro ten motor bude celkem rozdíl...

Re: DeCat

Napsal: 12.05.2011 20:30
od Brehowicz
No dobře a měřil to v továrním výkonu nebo po bluefinu,jestli po čipu tak nelze srovnávat a i tak je i ve standartu ve výkonu dál než ty.No nic jak sem psal já osobně bych tohle určitě neřešil při svých 115kW nemám problé a auto tahá.Hele ale neber to tak že bych tě odrazoval,jen že já bych investoval jinde :wink:

Re: DeCat

Napsal: 12.05.2011 20:34
od tomik...
Abych to uvedl na pravou míru, já teda neřikam, že ten IC co tam je standart nestačí, ten stačí si myslim úplně v poho, ale myslim, že ten větší by byl co se rozdílu v jízdě týče, lepší.

Re: DeCat

Napsal: 12.05.2011 20:36
od Brehowicz
Nebudu tě odrazovat,ale tohle bude minimální rozdíl spíš placebo a dobrý pocit z vykonané práce.
Pro mně je to zkrátka málo muziky za moc peněz :wink:

Re: DeCat

Napsal: 12.05.2011 20:44
od tomik...
Však jasný, taky jsem psal, že teď jsou pro mě podstatnější brzdy no a pak přijde za chvilku snad barák, takže mondeo bude spíš v pozadí :mrgreen:

Re: DeCat

Napsal: 12.05.2011 20:48
od Brehowicz
Tak to je jasné brzdy byly u mně a budou na autě numero uno,hlídám si je jak na autě tak na kole to je věc která zachráni život asi nejvic.

Re: DeCat

Napsal: 12.05.2011 21:02
od davemomo
no tady sou přímo stránky na ten kyskovo airtec http://www.autospecialists.co.uk/Airtec ... t-959.html kde píšou, že uplně sériový auto mělo 55-60 stupňů a načipovaný s airtecem nemělo víc než 15 stupňů na výstupu IC, což je myslim si pekelnej rozdíl, kterej u tomíka možná takovej, jako u mě nebude, ale něco tam přece jenom bude, každopádně si myslim že to vubec neuškodí (pokud se to třeba blbě nenainstaluje :D to je jasný), na druhou stranu u takovýho IC o kterym přemejšlíme ty výsledky tak dobrý nebudou

Re: DeCat

Napsal: 12.05.2011 21:13
od Brehowicz
No ten kyskuv s tím co jste našli aso moc srovnávat nejde ten jeho je fakt monster,no stejně si si u těch 102kW myslím svoje,ale od toho tu forum je aby se ty naše káry tlačily a mazlily dál.
Asi sem fakt slabý jezdec ale já nepoznám rozdíl mezi tím když je venku cca 5 stupňu nebo 25 a i to by pak muselo být přece poznat.

Re: DeCat

Napsal: 12.05.2011 21:28
od davemomo
poznat by to asi bejt mělo, ono záleží spíš na tom že ten teplotní rozdíl je od sebe časově dost daleko a tim pádem je to těžko poznat, změna teploty by musela nastat hodně rychle, von dobrej příklad je ňákej systém ostřku chladiče, kterej když ostříkne chladič tak to zvýší výkon pomalu jak nitro, je to samozřejmě podstatně účinnější než jenom výměna samotnýho IC, ale bylo by u toho krásně poznat jak teplota vzduchu mění výkon

Re: DeCat

Napsal: 12.05.2011 23:21
od tomik...
Ja si třeba myslim že celkem znatelnej rozdíl je, když třeba jedu ráno v 5 do práce, tak mě přijde, že to jede líp než když už je odpoledne třeba 25 stupňů. Je to jen teda můj subjektivní pocit, tak mě kdyžtak nekamenujte :mrgreen:

Re: DeCat

Napsal: 13.05.2011 07:22
od Brehowicz
No možná na okruhu bych to poznal ,ale při cestě do roboty a zpátky v kolonách nemám šanci :cry: ale ten decat to je jiný šálek kafé :palec_nahoru:

Re: DeCat

Napsal: 13.05.2011 08:25
od Kóťa
Už jsem si o tom s Ghostem jednou psal a poznat to je.V létě,v těch vedrech auto tak ochotný není jako v chladném ránu...Na druhou stranu,běžný uživatel to nepozná...

Re: DeCat

Napsal: 13.05.2011 09:16
od ghostx5844
Presne tak, poznat to je a riadne. Inak na 2.0 tddi alebo tdci to v podstate nema ani vyznam riesit. Ale pokial bude niekto silou mocou nahanat vykon, tak IC urcite velmi pomoze.

Co sa tyka 2.2, tak tam by to bola asi prva vec ktoru by som riesil.

Dalej by som vam odporucal riesit jedine ic od airtec. Na tie uni su sice super ceny, ale v konecnom dosledku vas to bude stat mozno rovnako, ak nie viac ako od airtec. Ten iba vymenite kus za kus. Pasuje vstup aj vystup, taktiez uhly a priemery a uchytne body. U uni IC sa s tym budete musiet riadne pohrat, kupit ine hadice, atd. Je toho dost.

Brehowicz ty to mozno necitis, ale keby si bol na merani, tak by ti ukazali kolko C stupnov ti ide do turba. Mozno by si bol prekvapeny.

Len pre predstavu uni ic. Posledne 4 fotky je airtec.
http://picasaweb.google.com/thedevilsow ... ntercooler#

Re: DeCat

Napsal: 13.05.2011 15:29
od Brehowicz
No mně ani tak nezajímaly nějaké stupně jako výkon na brzdě to jestli to má tolik nebo tolik stupňu mi nic neřekne.No a na porovnáni ráno a v poledne je velmi podstatné mít vypnutou klimu jinak ta sežere výkonu jak sviň v tom porovnáni.
Je tu někdo kdo má graf z brzdy při puvod. IC a tom velkém?