Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 322
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Tak stav se po zmizeni mrazu zlepsil,tlak paliva se ustalil zadne kolisani.zeptam se zkusenych,i kdyz sem hledal nikde jsem nenasel jak na vymenu prepadovych hadicek.mam tam jeste ty opletene,na co si dat pozor,jake koupit atd.Diky za rady
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Hadičky nejsnáze koupíš někde v diesel servisu - řekneš, že chceš hadičku na přepady a oni ti z metráže ustřihnou kolik budeš chtít. Výměna není žádný problém, prostě stáhneš starý a nasadíš nový. Nic se nezavzdušní.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 322
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Az tak jednoduche? Tak parada,diky .
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 322
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Zakrikl sem to,uz zase nez chyti toci dost dlouho.Udelal sem diagnostiku.Hodim sem screen.Ten IMV ventil uplne na doraz,je normalni?
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 322
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Takže auto odvezeno do Hale,vše otestováno a vstriky a cerpadlo ok . Výměna přepadových hadicek a znova PAL.filtr.Auto ted jezdí,startuje ale 2x se mi stalo při startu blikání zbavení,po vypnutí klíčku start, pohodicka. Diagnostika chyba P0234 nikde jsem nenašel ze by to postihovalo tdcicka mk1. Chyba vim co to je ale na co se zaměřit?
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
- Andymaniac
- Junior
- Příspěvky: 480
- Registrován: 21.10.2011 10:42
- Bydliště: Praha 8
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Hmm, tato chyba by ale neměla souviset se startovánim ... jedná se spís o chybne fungujici regulaci turba pri vyssich otackach, tedy zaseknuty variabilni lopatky. Tedy jedtli je vlastne MK1 vubec ma
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 322
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Variabilní regulaci ma,děje se to při startování,auto točí a rozblika se kontrolka zhaveni, stačí klíček vypnout a start je pak OK. Chyba je zapsána jako P 0234
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
- Andymaniac
- Junior
- Příspěvky: 480
- Registrován: 21.10.2011 10:42
- Bydliště: Praha 8
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
No a neni teda v pytli vaha vzduchu ?
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 17.10.2018 21:10
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Ahoj,
dopředu upozorním, že jsem laik, ale nejsem si jist, kde mi lépe poradí.
Diagnostika nám (resp. servisu) hlásila P1211 (tlak v zásobníku paliva) a P0251 (vstřikovací čerpadlo). Mechanik nám nabídl a) opravit čerpadlo u Bosche (dražší varianta), b) koupit starší z vrakoviště (levnější varianta).
Rozhodli jsme se pro b), koupili čerpadlo z vrakáče a mechanik jej vyměnil. Nyní motor na DIAG hlásí to stejné a chová se stejně: V náhodných chvílích vypíná a začne blikat kontrolka žhavení. Mechanik je nyní nepříjemný, protože jsme vyhodili 10k za opravu a sám nedokázal stanovit další jasný postup.
Co byste prosím volili vy v tomto případě? Vyměnit palivový filtr? Udělat přepadový test? Příp. mohl byste mi prosím někdo vysvětlit co znamená přepadový test a co dělat po zjištění závady? Když toto řeknu mechanikovi, zvládne přepadový test udělat?
Díky moc za rady.
dopředu upozorním, že jsem laik, ale nejsem si jist, kde mi lépe poradí.
Diagnostika nám (resp. servisu) hlásila P1211 (tlak v zásobníku paliva) a P0251 (vstřikovací čerpadlo). Mechanik nám nabídl a) opravit čerpadlo u Bosche (dražší varianta), b) koupit starší z vrakoviště (levnější varianta).
Rozhodli jsme se pro b), koupili čerpadlo z vrakáče a mechanik jej vyměnil. Nyní motor na DIAG hlásí to stejné a chová se stejně: V náhodných chvílích vypíná a začne blikat kontrolka žhavení. Mechanik je nyní nepříjemný, protože jsme vyhodili 10k za opravu a sám nedokázal stanovit další jasný postup.
Co byste prosím volili vy v tomto případě? Vyměnit palivový filtr? Udělat přepadový test? Příp. mohl byste mi prosím někdo vysvětlit co znamená přepadový test a co dělat po zjištění závady? Když toto řeknu mechanikovi, zvládne přepadový test udělat?
Díky moc za rady.
- Andymaniac
- Junior
- Příspěvky: 480
- Registrován: 21.10.2011 10:42
- Bydliště: Praha 8
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Casto u techto motoru byva problem pouze v samotnem snimaci tlaku paliva v railu. Je umisten vepredu na zasobniku, takova vec od ktere vedou trubky ke vstrikum a od cerpadla.
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
A proverit spravnou funkci regulatoru tlaku a regulatoru objemu paliva na cerpadle.
Snimac tlaku na railu dava zpetnou vazbu, ale zminene dva regulatory nastavuji parametry vystupu do zasobniku railu. Pokud tlak paliva nepada z duvodu velkych prepadu nebo nedostatecneho vykonu cerpadla, hledal bych chybu v regulaci.
Snimac tlaku na railu dava zpetnou vazbu, ale zminene dva regulatory nastavuji parametry vystupu do zasobniku railu. Pokud tlak paliva nepada z duvodu velkych prepadu nebo nedostatecneho vykonu cerpadla, hledal bych chybu v regulaci.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Přepadovej test jste měli udělat jako první. To že čerpadlo nestíhá nemusí být jen jeho vina. Většinou vstřiky pouští moc do přepadu z důvodu poškození kovovými pilinkami které do okruhu pouští zadírající se vysokotlaký čerpadlo.
Blbý je, že pokud se piliny v systému najdou, tak aby to nějaký čas fungovalo bez problémů, tak mimo repase čerpadla a vstřikovačů je nutný kompletní vyčištění palivový soustavy - tedy demontáž nádrže, její vyčištění stejně jako palivových trubek.
Jinak koupit čerpadlo z vraku na tento extrémně choulostivej vstřikovací systém je čirý šílenství. Prostě vyhozený peníze. Tady na fóru je toho mraky, spoustu večerů máš co číst.
Trochu blbý je, že vzhledem k stáří, stavu a ceně těchto aut nedává investice za GO vstřikování moc smysl.
Nehledě na to, že životnost repasovaných vstřikovačů je nějakých 100 - 120 tkm. Pak se začnou znovu ozývat.
Blbý je, že pokud se piliny v systému najdou, tak aby to nějaký čas fungovalo bez problémů, tak mimo repase čerpadla a vstřikovačů je nutný kompletní vyčištění palivový soustavy - tedy demontáž nádrže, její vyčištění stejně jako palivových trubek.
Jinak koupit čerpadlo z vraku na tento extrémně choulostivej vstřikovací systém je čirý šílenství. Prostě vyhozený peníze. Tady na fóru je toho mraky, spoustu večerů máš co číst.
Trochu blbý je, že vzhledem k stáří, stavu a ceně těchto aut nedává investice za GO vstřikování moc smysl.
Nehledě na to, že životnost repasovaných vstřikovačů je nějakých 100 - 120 tkm. Pak se začnou znovu ozývat.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 26.09.2013 21:57
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Ahoj, mám podobný problém! Auto padá do nouzového režimu, zajímavé je to, že je to vždycky na čtvrtý rychlostní stupeň a ot. motoru jsou vždycky mezi 2000 - 2500. Když autu dám pokouřit, tak na plný výkon a max. otáčky do nouze nespadne! Spíš až po ubrání plynu! Když jedu ustáleně na jakýkoliv rychlostních stupeň,
tak je všechno též Ok!
tak je všechno též Ok!
Ford Galaxy 2,0 TDCI 103KW r.v. 2007 bohužel s DPF
dříve ford focus 1,8 TDCi 85kw r.v.2002 DNW
dříve ford focus 1,8 TDCi 85kw r.v.2002 DNW
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Precist chyby. Hadam, ze tam bude neco ve smyslu regulace tlaku vzduchu v sani. Budou zanesene lopatky VGT v turbu.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 26.09.2013 21:57
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
No na diagnóze už jsem byl, chyby byly načteny a bylo tam čerpadlo - vstřik, váha vzduchu a neznámá chyba. Jenže ta váha možná svítila proto, že jsem pár dní před diagnostikou sundal konektor na váze. A vstřiky a čerpadlo to je otázka?? Auto jezdí krásně, nekouří startuje, emise úplně na minimu. Dělal jsem test přepadů, každej vstřik měl stejně cca. 15ml za 4min. Jenže já do servisu nejezdím a když tam zajedu tak jen slyším už z dálky, auto má 200 tis. to jsou vstřiky nebo čerpadlo!!! Jenže to už mi říkali ve fordu před deseti rokama když jsem auto koupil a stěžoval jsem si na občasné mírné cukání při cca. 2000ot.
Ford Galaxy 2,0 TDCI 103KW r.v. 2007 bohužel s DPF
dříve ford focus 1,8 TDCi 85kw r.v.2002 DNW
dříve ford focus 1,8 TDCi 85kw r.v.2002 DNW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 5 hostů