Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 23.03.2014 17:59
Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Dobry den. Mame po repasi cerpadlo a vstriky a auto stale chcipa. Znovu vyndano a poslano na testy. Zjistilo se ze byla spatne udelana hlava cerpadla. V cene vymeneno. Namontovano do auta, ale problem pretrvava. Focus normalne chyta, tahne hezky, nekouri, ale stava se ze zniceho nic za jizdy chcipne. Vetsinou pri prerazeni kdy mirne klesnou otacky a hned zaradim. Kdyz necham spadnout otacky na volnobeh a potom zaradim, tak je vse v poradku. Diag. hlasi vysoky tlak paliva. Uz jsme bezradni. Poradi nekdo prosim?
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Pri tom repasu se menil IMV ventil na cerpadle? Pokud ne tak to muze byt pricina,
pokud prituhava tak ta regulace tlaku funguje se zpozdenim a dela to tyhle chyby.
Da se to poznat diagnostikou, kdyz se udela log aktualniho a pozadovaneho tlaku,
je videt ze se aktualni zpozduje za pozadavkem. Novy stoji kolem 3000.
pokud prituhava tak ta regulace tlaku funguje se zpozdenim a dela to tyhle chyby.
Da se to poznat diagnostikou, kdyz se udela log aktualniho a pozadovaneho tlaku,
je videt ze se aktualni zpozduje za pozadavkem. Novy stoji kolem 3000.
Focus II 1.8 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 23.03.2014 17:59
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Menen byl take. A snad vsechny cidla od vacky az po kliku.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 23.03.2014 17:59
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Jeste me napada, ze to ma spojitost i s teplotou. Cim je vetsi zima, tim to vice chcipa. Treba dvakrat ihned za sebou.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 23.03.2014 17:59
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Problém přetrvává. Diagnostika hlásí chybu PO251 - dávkování čerpadla. Při jízdě se rozbliká kontrolka žhavení a bliká stále i když jí vymažu v diag. Pomůže až následné zhasnutí motoru a opětovném nastartování. Poté už nesvítí. Nějaký nápad prosím ?
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 23.03.2014 17:59
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Ještě doplním. Auto nechce studené chytat. Naskočí cca na pátý pokus.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Chyba P0251 znamená nedostatečný tlak v railu. Znamená to, že buď čerpadlo není s to vyvinout dostatečný tlak, nebo některý vstřikovač (nebo vstřikovače) má velký přepad. To špatný startování s tím taky souvisí.
Chtělo by to udělat baňkový test abys věděl jak na tom vstřiky jsou.
Chtělo by to udělat baňkový test abys věděl jak na tom vstřiky jsou.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 23.03.2014 17:59
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Určitě vyzkouším. Kde se dají tyto baňky sehnat? Normálně v mototechně? Popř. nějaký odkaz na výrobu? Díky
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Nouzově je stačí udělat z větších injekčních stříkaček: https://www.google.cz/search?q=p%C5%99e ... 3p6xuxM%3A
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 23.03.2014 17:59
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Test proveden a vstřiky jsou OK. Hladiny stejné. Jen sem si všimnul, že je v hadičkách velké množství bublinek. I z přepadu od čerpadla šel spíše vzduch než nafta. To je špatně. Někdo nějakou zkušenost??
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 322
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Abych nemusel zakladat jine tema,stala se mi takova vec.
Pri jizde rano pri minus 15 lehke pridani plynu auto do nouzaku,vypnuti a zapnuti klicku..ok,auto zacalo tak divne pocukavat.pripojil sem na diagnostiku,chyba P0251,popsano jako Nepresne davkovani paliva vstrikovacem.Chyba smazana,auto jezdilo dobre,ranni ZIMNI starty bida uz od pocatku co ho mam.Dnes jsem nechal vymenit palivak,origo delphi,stary sem zkontroloval,zadne viditelne spony v nem.Ale ted,najednou auto nechyta na drc ale toci ja nevim 4 s nez chytne,pak bezi normalne,na diagnostice jsem koukal ze pozadovany tlak 25 a aktualni kolisa od 21 do 28.No ated babo rad? je to zavzdusnene? a nebo jen shoda nahod a zavada padnutim do nouzaku pokracuje?
Pri jizde rano pri minus 15 lehke pridani plynu auto do nouzaku,vypnuti a zapnuti klicku..ok,auto zacalo tak divne pocukavat.pripojil sem na diagnostiku,chyba P0251,popsano jako Nepresne davkovani paliva vstrikovacem.Chyba smazana,auto jezdilo dobre,ranni ZIMNI starty bida uz od pocatku co ho mam.Dnes jsem nechal vymenit palivak,origo delphi,stary sem zkontroloval,zadne viditelne spony v nem.Ale ted,najednou auto nechyta na drc ale toci ja nevim 4 s nez chytne,pak bezi normalne,na diagnostice jsem koukal ze pozadovany tlak 25 a aktualni kolisa od 21 do 28.No ated babo rad? je to zavzdusnene? a nebo jen shoda nahod a zavada padnutim do nouzaku pokracuje?
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Jakou tankujes naftu? K tomu startu - udelej si behem startovani zaznam otacek starteru a prubeh rustu tlaku v railu. To dost casto odhali problem zimnich startu.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 322
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Tankuju u Benziny a pridavam Vif,jde mi ted spis o to,ze po vymene filtru najednou auto kdyz chytalo na drc,toci x vterin nez chytne
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
Může být vadný ten nový palivák - přisává vzduch. Když jsem měl focuse, tak jednou se mi to stalo a to se jednalo o palivový filtr koupený v autorizáku, byl ale zn. bosch. Nebo jsou opotřebované Okroužky v těch rychlospojkách co se nasazují na filtr.
Je ale taky možný, že odchází nějakej vstřik, případně zlobí regulace tlaku na čerpadle. Chtělo by to udělat přepadový test. Pak se posuneš dál...
Je ale taky možný, že odchází nějakej vstřik, případně zlobí regulace tlaku na čerpadle. Chtělo by to udělat přepadový test. Pak se posuneš dál...
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 322
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw
No zítra vratim stary filtr,a uvidim,snad se tam neklube žádná tragedie. Je fakt ze jsem včera kouoal a tlak v railu byl 25 a nehybal se,ted se to skáče nahoru a dolu.
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti