Stránka 2 z 2

Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw

Napsal: 05.03.2018 16:19
od Noah
Tak stav se po zmizeni mrazu zlepsil,tlak paliva se ustalil zadne kolisani.zeptam se zkusenych,i kdyz sem hledal nikde jsem nenasel jak na vymenu prepadovych hadicek.mam tam jeste ty opletene,na co si dat pozor,jake koupit atd.Diky za rady :)

Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw

Napsal: 05.03.2018 16:30
od Jardak
Hadičky nejsnáze koupíš někde v diesel servisu - řekneš, že chceš hadičku na přepady a oni ti z metráže ustřihnou kolik budeš chtít. Výměna není žádný problém, prostě stáhneš starý a nasadíš nový. Nic se nezavzdušní.

Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw

Napsal: 05.03.2018 16:43
od Noah
Az tak jednoduche? Tak parada,diky .

Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw

Napsal: 05.03.2018 19:25
od Noah
Zakrikl sem to,uz zase nez chyti toci dost dlouho.Udelal sem diagnostiku.Hodim sem screen.Ten IMV ventil uplne na doraz,je normalni?

Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw

Napsal: 26.03.2018 22:55
od Noah
Takže auto odvezeno do Hale,vše otestováno a vstriky a cerpadlo ok . Výměna přepadových hadicek a znova PAL.filtr.Auto ted jezdí,startuje ale 2x se mi stalo při startu blikání zbavení,po vypnutí klíčku start, pohodicka. Diagnostika chyba P0234 nikde jsem nenašel ze by to postihovalo tdcicka mk1. Chyba vim co to je ale na co se zaměřit?

Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw

Napsal: 27.03.2018 11:43
od Andymaniac
Hmm, tato chyba by ale neměla souviset se startovánim ... jedná se spís o chybne fungujici regulaci turba pri vyssich otackach, tedy zaseknuty variabilni lopatky. Tedy jedtli je vlastne MK1 vubec ma ;-)

Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw

Napsal: 27.03.2018 11:49
od Noah
Variabilní regulaci ma,děje se to při startování,auto točí a rozblika se kontrolka zhaveni, stačí klíček vypnout a start je pak OK. Chyba je zapsána jako P 0234

Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw

Napsal: 27.03.2018 12:13
od Andymaniac
No a neni teda v pytli vaha vzduchu ?

Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw

Napsal: 17.10.2018 21:28
od Manik
Ahoj,

dopředu upozorním, že jsem laik, ale nejsem si jist, kde mi lépe poradí.

Diagnostika nám (resp. servisu) hlásila P1211 (tlak v zásobníku paliva) a P0251 (vstřikovací čerpadlo). Mechanik nám nabídl a) opravit čerpadlo u Bosche (dražší varianta), b) koupit starší z vrakoviště (levnější varianta).

Rozhodli jsme se pro b), koupili čerpadlo z vrakáče a mechanik jej vyměnil. Nyní motor na DIAG hlásí to stejné a chová se stejně: V náhodných chvílích vypíná a začne blikat kontrolka žhavení. Mechanik je nyní nepříjemný, protože jsme vyhodili 10k za opravu a sám nedokázal stanovit další jasný postup.

Co byste prosím volili vy v tomto případě? Vyměnit palivový filtr? Udělat přepadový test? Příp. mohl byste mi prosím někdo vysvětlit co znamená přepadový test a co dělat po zjištění závady? Když toto řeknu mechanikovi, zvládne přepadový test udělat?

Díky moc za rady.

Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw

Napsal: 17.10.2018 21:34
od Andymaniac
Casto u techto motoru byva problem pouze v samotnem snimaci tlaku paliva v railu. Je umisten vepredu na zasobniku, takova vec od ktere vedou trubky ke vstrikum a od cerpadla.

Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw

Napsal: 17.10.2018 21:53
od vitut
A proverit spravnou funkci regulatoru tlaku a regulatoru objemu paliva na cerpadle.
Snimac tlaku na railu dava zpetnou vazbu, ale zminene dva regulatory nastavuji parametry vystupu do zasobniku railu. Pokud tlak paliva nepada z duvodu velkych prepadu nebo nedostatecneho vykonu cerpadla, hledal bych chybu v regulaci.

Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw

Napsal: 18.10.2018 16:45
od Jardak
Přepadovej test jste měli udělat jako první. To že čerpadlo nestíhá nemusí být jen jeho vina. Většinou vstřiky pouští moc do přepadu z důvodu poškození kovovými pilinkami které do okruhu pouští zadírající se vysokotlaký čerpadlo.

Blbý je, že pokud se piliny v systému najdou, tak aby to nějaký čas fungovalo bez problémů, tak mimo repase čerpadla a vstřikovačů je nutný kompletní vyčištění palivový soustavy - tedy demontáž nádrže, její vyčištění stejně jako palivových trubek.

Jinak koupit čerpadlo z vraku na tento extrémně choulostivej vstřikovací systém je čirý šílenství. Prostě vyhozený peníze. Tady na fóru je toho mraky, spoustu večerů máš co číst.

Trochu blbý je, že vzhledem k stáří, stavu a ceně těchto aut nedává investice za GO vstřikování moc smysl.
Nehledě na to, že životnost repasovaných vstřikovačů je nějakých 100 - 120 tkm. Pak se začnou znovu ozývat.

Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw

Napsal: 30.10.2018 10:06
od kurtak1
Ahoj, mám podobný problém! Auto padá do nouzového režimu, zajímavé je to, že je to vždycky na čtvrtý rychlostní stupeň a ot. motoru jsou vždycky mezi 2000 - 2500. Když autu dám pokouřit, tak na plný výkon a max. otáčky do nouze nespadne! Spíš až po ubrání plynu! Když jedu ustáleně na jakýkoliv rychlostních stupeň,
tak je všechno též Ok!

Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw

Napsal: 30.10.2018 12:14
od vitut
Precist chyby. Hadam, ze tam bude neco ve smyslu regulace tlaku vzduchu v sani. Budou zanesene lopatky VGT v turbu.

Re: Repas cerpadlo, vstriky a auto stale chcipa 1.8 tdci 85kw

Napsal: 07.11.2018 00:40
od kurtak1
No na diagnóze už jsem byl, chyby byly načteny a bylo tam čerpadlo - vstřik, váha vzduchu a neznámá chyba. Jenže ta váha možná svítila proto, že jsem pár dní před diagnostikou sundal konektor na váze. A vstřiky a čerpadlo to je otázka?? Auto jezdí krásně, nekouří startuje, emise úplně na minimu. Dělal jsem test přepadů, každej vstřik měl stejně cca. 15ml za 4min. Jenže já do servisu nejezdím a když tam zajedu tak jen slyším už z dálky, auto má 200 tis. to jsou vstřiky nebo čerpadlo!!! Jenže to už mi říkali ve fordu před deseti rokama když jsem auto koupil a stěžoval jsem si na občasné mírné cukání při cca. 2000ot.