1.8 TDCI 74 KW
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07.04.2018 12:43
1.8 TDCI 74 KW
Zdar focusaci problém 1.8 tdci 74kw R. V. 03 startování klíčem to ani neblafne (povolena matka na vstriky nafta nejde) ale na roztazeni to chytne na metru motor se jen prevali ani nemusí o celou otacku a jede( dělané čerpadlo nový regulátor tlaku paliva nový palivový filtr) dík za reakce diagnostika ukázala špatný snímač klikove hřídele (vymeneno)
PREDEM DIKY ZA POMOC
PREDEM DIKY ZA POMOC
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07.04.2018 12:43
Re: 1.8 TDCI 74 KW
to jako nikdo neporadi??? vubec nic
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: 1.8 TDCI 74 KW
Nepadá moc napětí aku při točení startérem?
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07.04.2018 12:43
Re: 1.8 TDCI 74 KW
nabiju baterku do fulu tocim tocim tocim uz uz se jako by chtelo a nic na popate baterka uz nic moc pridam pres kabely druhou baterku z nastartovaneho auta a z velkymi obtizemi to chytne
kdyz startuji a mam povoleny trubky na vstrikovacich ta nafta ma prolinat nebo strikat nebo jen tect????
startovaci tlak paliva???
kdyz startuji a mam povoleny trubky na vstrikovacich ta nafta ma prolinat nebo strikat nebo jen tect????
startovaci tlak paliva???
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 TDCI 74 KW
Zmer behem startu tlak paliva. Musi tam byt aspon 25 MPa.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07.04.2018 12:43
Re: 1.8 TDCI 74 KW
no to nemam jak pokud neni tak cim to je??
regulator tkaku paliva je na cerpadle???? nebo na tom pavouku (reillu)??
regulator tkaku paliva je na cerpadle???? nebo na tom pavouku (reillu)??
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: 1.8 TDCI 74 KW
Regulátor tlaku je na čerpadle. Na rozdělovači je jen snímač tlaku. Je potřeba aby byl jeho konektor zajištěnej stahovací páskou.
Pokud se při startování nedosáhne tlaku alespoň 25 MPa jak píše vitut, tak jednotka vůbec nezačne otevírat vstřiky. Příčina může být v opotřebovaným čerpadle, nebo vstřiky pouští moc do přepadu. Další příčina může bejt opotřebovaný starter, který nedosáhne potřebných startovacích otáček, případně má moc velký odběr a příliš padá napětí.
Chceš pořád nějakou radu a přitom nejsi štonc ani multimetrem změřit napětí na baterce při stratování a napsat kolik jsi naměřil....
Pokud se při startování nedosáhne tlaku alespoň 25 MPa jak píše vitut, tak jednotka vůbec nezačne otevírat vstřiky. Příčina může být v opotřebovaným čerpadle, nebo vstřiky pouští moc do přepadu. Další příčina může bejt opotřebovaný starter, který nedosáhne potřebných startovacích otáček, případně má moc velký odběr a příliš padá napětí.
Chceš pořád nějakou radu a přitom nejsi štonc ani multimetrem změřit napětí na baterce při stratování a napsat kolik jsi naměřil....
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 TDCI 74 KW
Moje posledni zkusenost - Galaxy mk3 1.8 TDCi nestartuje (nizky tlak paliva pri startu), po odpojeni cidla tlaku na railu nastartuje a pak jezdi vcelku bez problemu. Po odstaveni nejde opet nastartovat. Kontrola vsech palivovych vedeni i filtru negativni, kontrola prepadu vstriku negativni, kontrola elektriky negativni. Zavada nalezena na regulatoru tlaku na cerpadle - objednan novy dil (lze koupit v Elitu i v Kelly dle cisla cerpadla) a vse je opet v normalu ... Regulator je elektro-mechanicky, starim se nejspis pridira (vlivem kvality paliva) a pak neni schopen rychle reagovat na pokyny ridici jednotky.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07.04.2018 12:43
Re: 1.8 TDCI 74 KW
vse bylo zpusobeno SPATNE VSTRIKOVACE POUSTELI HODNE DO PREPADU
dekuji zareakce
dekuji zareakce
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07.04.2018 12:43
Re: 1.8 TDCI 74 KW
hoj chlapi a holky tak jak jsem psal vyse starty vyreseny ale jeste jsem od te doby nevyjel nastartuje bez problemu ale od dvou tisic otacek do cca trech se dusi nad tri je vse ok jak mile to necham opet spadnout na volnobeh kde krasne vrni chci opet pridata tak opet do trechtisic se dusi a nad tri opet cajk diagnostika neukazuje chybu (Delphi) tlak v otackach kdy se to dusi taky ok cerpadlo repasovane vstriky taky regulator tlaku paliva novy
diky za jakykoli rady Panco
diky za jakykoli rady Panco
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host