Kouřivost ,špatně táhne v nižších otáčkách,egr zaslepen
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19.10.2009 20:26
Kouřivost ,špatně táhne v nižších otáčkách,egr zaslepen
Prosím o radu či teoretickou ůvahu.Možná se to už tady řešilo ,ale nenašel jsem na můj problém odpověď.Egr mám zaslepen do nafty přilévám Vif ať déle vydřží vstřiky a čerpadlo (snad to má na výdrž vliv).Má motorizace 1.8tdci85kw a najeto asi 320000.Můj problém zní že auto v nižších otáčkách nejede a asi když zapne turbo kolem 2000otaček,tak vystřelí jak raketa za mnou dým ,ale ne takový ten ,že v něm auto zmizí ,není to nic hrozného.Má otázka zní může to být turbo nebo načnuté vstřiky?Vzduchový a palivový filtr nedávno měněn.Rozvody mají už asi víc než 150000 tak jestli to může být i tím?Dík všem za odpověd.
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 442
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Kouřivost ,špatně táhne v nižších otáčkách,egr zaslepen
Tento motor je celkom znamy kopancom +-2000ot.
Ak nema DPF tak cierny dym tam bude.)
Rozvodove remene (ak nemas retaz) vymen.
Ak nema DPF tak cierny dym tam bude.)
Rozvodove remene (ak nemas retaz) vymen.
- Beats
- .
- Příspěvky: 297
- Registrován: 25.06.2014 13:45
Re: Kouřivost ,špatně táhne v nižších otáčkách,egr zaslepen
Osobně mi tohle dělala podtlaková pumpa. Byla vysypaná a nedávala správnej podtlak. Může to být samozřejmě něco jinýho, jen moje zkušenost.
Nyní:
Ford Fiesta Mk7 ST180 - 1.6 ecoboost-134kw
r.v. 2013, TEC AS2 7x17, Podvozek KW var.1
Byl:
Ford Focus Mk1 - 1.8 STDCI-85kw
r.v. 2002, WOLF, O.Z Superturismo 7x17, eibach pro kit, ST packet
Ford Fiesta Mk7 ST180 - 1.6 ecoboost-134kw
r.v. 2013, TEC AS2 7x17, Podvozek KW var.1
Byl:
Ford Focus Mk1 - 1.8 STDCI-85kw
r.v. 2002, WOLF, O.Z Superturismo 7x17, eibach pro kit, ST packet
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19.10.2009 20:26
Re: Kouřivost ,špatně táhne v nižších otáčkách,egr zaslepen
Dá se nějak poznat že je kaput? Kde ji najdu je poháněná klínovým řemenem? Jakou má funkci? Neroztahuje lopatky turba? Jinak díky za odpovědi a pokud někdo měl podobný problém tak se podělte.Beats píše:Osobně mi tohle dělala podtlaková pumpa. Byla vysypaná a nedávala správnej podtlak. Může to být samozřejmě něco jinýho, jen moje zkušenost.
- Beats
- .
- Příspěvky: 297
- Registrován: 25.06.2014 13:45
Re: Kouřivost ,špatně táhne v nižších otáčkách,egr zaslepen
Měl sem ji vymlácenou, chcal mi skrz ni olej, Najdeš ji na pravé straně zepředu motoru hned pod ventil. víkem.- vedle baterky. Ovládá selenoidy, brzdovou soustavu apod. Ale jak říkám, je to jedna z možností. Může být špatná regulace na turbu, špatně nastavená. Vstřikama to bude těžko, rozvodama taky pochybuju. Jinak první tdci je charakteristickej tím, že zabírá o něco později ale o to míň vadne ve vysokých ot. Může to být prkotina nebo v tom taky zahučíš, tyhle motoru jsou občas pěkná past na nich něco hledat a pátrat.
Nyní:
Ford Fiesta Mk7 ST180 - 1.6 ecoboost-134kw
r.v. 2013, TEC AS2 7x17, Podvozek KW var.1
Byl:
Ford Focus Mk1 - 1.8 STDCI-85kw
r.v. 2002, WOLF, O.Z Superturismo 7x17, eibach pro kit, ST packet
Ford Fiesta Mk7 ST180 - 1.6 ecoboost-134kw
r.v. 2013, TEC AS2 7x17, Podvozek KW var.1
Byl:
Ford Focus Mk1 - 1.8 STDCI-85kw
r.v. 2002, WOLF, O.Z Superturismo 7x17, eibach pro kit, ST packet
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19.10.2009 20:26
Re: Kouřivost ,špatně táhne v nižších otáčkách,egr zaslepen
Díky za odpovědi, myslel jsem, že tady bude víc nápadů čím by to mohlo byt, ale i tak moc dík.
- Lucas
- .
- Příspěvky: 171
- Registrován: 24.07.2014 18:46
- Bydliště: Prostějov
Re: Kouřivost ,špatně táhne v nižších otáčkách,egr zaslepen
Napadl mě katalyzátor, jestli to není zanesený. Zkusil si to pořádně protáhnout, zda se to pročistí a pojede líp? Ono i při tym nájezdu už, jestli tam je původní.... Já mám sice TDDi, ale taky mi pořádně zatáhne, až se přiblíží k těm 2000 ot./min.
Ford Focus ST170 3dv., 2.0 Duratec 127kW, 2004, Imperial blue
Ford Focus turnier, 1.8TDDi 66kW, 2000, modrá State metalíza
Byla: Škoda 120L, 1.2 37kW, 1987, hnědá pastelová (béžová)
Ford Focus turnier, 1.8TDDi 66kW, 2000, modrá State metalíza
Byla: Škoda 120L, 1.2 37kW, 1987, hnědá pastelová (béžová)
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19.10.2009 20:26
Re: Kouřivost ,špatně táhne v nižších otáčkách,egr zaslepen
Jojo.Pokud to jde tak se snažim vytočit to do 4000 otáček ať se ten binec dostane ven.Nicméně se přidala další nebo možná s tím související závada která mě znepokojuje víc.Po ranním rozjezdu auto cuká.Po zahřátí vše v normálu.V diagnostice není žádná závada ale nejak se mi nelíbí teplota vzduch.Myslíte že to může souviset a kde hledat čidlo této teploty?Lucas píše:Napadl mě katalyzátor, jestli to není zanesený. Zkusil si to pořádně protáhnout, zda se to pročistí a pojede líp? Ono i při tym nájezdu už, jestli tam je původní.... Já mám sice TDDi, ale taky mi pořádně zatáhne, až se přiblíží k těm 2000 ot./min.
- Lucas
- .
- Příspěvky: 171
- Registrován: 24.07.2014 18:46
- Bydliště: Prostějov
Re: Kouřivost ,špatně táhne v nižších otáčkách,egr zaslepen
Zkusil bych vyměnit filtry, hlavně palivový. To jsem slyšel, že by to mohlo cukat skrz to. Zkontroloval i všechny hadičky, můžou být tvrdý a stačí malá prasklina a taky bude škubat (ikdyž by to spíš asi ztrácelo výkon). Vstřiky nebo nízký tlak ve válcích to snad nebudou, snad by se to ukázalo na té diagnostice. Co se týče toho vzduchu, tak moc netuším, nejsem mechanik, zatím jsem tohle řešit nemusel, tak ať neplkám nesmysly ale jedině že by byl kaput intercooler, jinak s tímto už asi neporadím. Zkus pročíst vlákna, určitě to už někdo řešil tu na fóru
Ford Focus ST170 3dv., 2.0 Duratec 127kW, 2004, Imperial blue
Ford Focus turnier, 1.8TDDi 66kW, 2000, modrá State metalíza
Byla: Škoda 120L, 1.2 37kW, 1987, hnědá pastelová (béžová)
Ford Focus turnier, 1.8TDDi 66kW, 2000, modrá State metalíza
Byla: Škoda 120L, 1.2 37kW, 1987, hnědá pastelová (béžová)
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19.10.2009 20:26
Re: Kouřivost ,špatně táhne v nižších otáčkách,egr zaslepen
Díkes za rady. Jinak filtry jsem menil když to začalo dělat a to už je minimálně pul roku možná i déle. Též mě to napadlo jako první nejlevnější řešení. Další snaha byla pročistit Vstřikovace tecem2000 to bylo taky k ničemu.Na stk mi rekli že to ukazuje chybu Vstřikovače, ale na foru jsem našel že po nějaké době se tato chyba může objevit a následným zadáním původních kódů chyba zmizi-což se také stalo. Jinak intercooler jsem měnil asi před dvemi lety. Kdysi jsem jezdil hodně úsporně takže turbo nedostavalo pořádně zabrat tak nevím jestli se něco neucpalo usazeninama.Lucas píše:Zkusil bych vyměnit filtry, hlavně palivový. To jsem slyšel, že by to mohlo cukat skrz to. Zkontroloval i všechny hadičky, můžou být tvrdý a stačí malá prasklina a taky bude škubat (ikdyž by to spíš asi ztrácelo výkon). Vstřiky nebo nízký tlak ve válcích to snad nebudou, snad by se to ukázalo na té diagnostice. Co se týče toho vzduchu, tak moc netuším, nejsem mechanik, zatím jsem tohle řešit nemusel, tak ať neplkám nesmysly ale jedině že by byl kaput intercooler, jinak s tímto už asi neporadím. Zkus pročíst vlákna, určitě to už někdo řešil tu na fóru
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů