Aditivum k DPF dieselu - EOLYS
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Aditivum k DPF dieselu - EOLYS
Neni cidlo, dopocitava si to RJ sama orientacne podle toho kolik jsi natankoval a kolik to vstriklo do nadrze.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 08.02.2013 22:27
- Bydliště: Praha
Re: Aditivum k DPF dieselu - EOLYS
Není ,je to řešeno podle tankování a nájezdu.
Nechápu to vyndavání DPF - mám najeto 190tis, dlouhodobá spotřeba 5,3 a jezdím pouze město,o regeneraci skoro nevím.
Když auto dostane správnou péči tak funguje jak má - bez poruch a výroby rakoviny plic
Nechápu to vyndavání DPF - mám najeto 190tis, dlouhodobá spotřeba 5,3 a jezdím pouze město,o regeneraci skoro nevím.
Když auto dostane správnou péči tak funguje jak má - bez poruch a výroby rakoviny plic
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 541
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Aditivum k DPF dieselu - EOLYS
Ale ale jaka pak rakovina..... povidacky. Ja stim jezdim na venkove a tady je kopec cerstyho vzduchu.....tak proc bych mel mit raka
No koukam ze ono to asi fakt pozna ze je tam sucho, nevim jak ale je to tak....hned tam neco naleju...kdyby mel nekdo tu hadici na dolejvani a byl z okoli KM, sikla by se mi
No koukam ze ono to asi fakt pozna ze je tam sucho, nevim jak ale je to tak....hned tam neco naleju...kdyby mel nekdo tu hadici na dolejvani a byl z okoli KM, sikla by se mi
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- zuntak
- Junior
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25.12.2009 15:52
Re: Aditivum k DPF dieselu - EOLYS
To ti zbylo jako mě a přitom má nádržka asi dva litry tak jsem taky koupil 3L a myslím že jsem dolil jen litr takže prázdná určitě nebyla,mě reset dvířky nešel musel jsem diagnostikou,jinak spaliny s nafty tam jsou furt akorád,že se nevyfukujou postupně během jízdy ale až na jednou v regeneraci.
- tutys
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aditivum k DPF dieselu - EOLYS
Nádržka na Eolys je 1,7 litru. Taky nechápu proč neprodávají balení po 1,5 l. Jeden je málo, tři je moc
Ford Mondeo kombi, TITANIUM, black-panther, 2,0TDCi - 103kW, 3/2012
- tonislav
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15.03.2010 11:46
Re: Aditivum k DPF dieselu - EOLYS
Dovolím si prilepiť jeden dokument o systéme aditíva a jeho doplňovaní.
Dúfam, že objasní mnoho otázok...
Dúfam, že objasní mnoho otázok...
Ford Focus C-Max, 1,6 TDCi, 80 kW/109 HP,Trend, 07/2005, Silver metallic, bez DPF
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 541
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Aditivum k DPF dieselu - EOLYS
Tak to bylo uplene prazdny, nechal sem tam nalit dve flasky VIFu, udelal velkej reset pres kabel a kontrolka MIL i mala cervena zhasla. Takze jak je videt z prilozeneho dokumentu vysse cidlo tam opravdu je, a ne ze ne, a je potreba ho necim oklamat. Ted budu mit v nadrzi aditivovanou naftu a nemusim si spinit ruce pri kazdem tankovani jako driv
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 541
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re:
No to ja nevim ja ho tam nemam. Ale z dokumentu uvedeneho vysse je patrne, ze tento system je svoji podstatou urcen k samodestrukci.djdekl píše:A dpf co ?
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 541
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Aditivum k DPF dieselu - EOLYS
Chapu ale jelikoz uz ho tam nemam nemusim se o nej starat. Jediny co se pri demontazi nepodchytilo bylo prave pretrvavajici vstrikovani eolysu, kterej stale ubyval. Sice v mensi mire ale stale. Nadrzka vydrzela asi 110-120tis km.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- zuntak
- Junior
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25.12.2009 15:52
Re: Aditivum k DPF dieselu - EOLYS
No tak jestli jsi odstranil dpf filtr,který tam má být tak budeš mít problém na stk nebo při cestě do EU,jinak si myslím že dneska cena filtru je už tak dole,že se nevyplatí ho odstranovat (demontáž,vyřazení softwaru,montáž,nesplňující spalování Eura 4).Životnost filtru je od 150 do 200 tisíc km i víc-míň podle toho jak se jezdí a co se tankuje,nádržka kolem 120tisíci km a doplnit.Když to vezmu na kč tak filtr 10000 a doplnění 1500 tak je to orientačně 11500 za 150000tis. km což si myslím že nejni tolik dříve tyto filtry stály 30-40 tisíc tak to byla raketa a hlavně se na to nekoukalo nikde na stk a při kontrolách.Když ti na to přijdou v zahraničí,že chybí filtr tak je to pokuta jak sviňa- odstavení,následný odtah a to se ti pěkně prodraží- za to už ten filtr koupíš.Nevidím důvod proč dnes tento filtr odstrňovat hold se člověk musí naučit jezdit s takovým typem motoru a je to bez problémů.Je to takové kurvítko na motory a jízdu,ale s tím se nic nenadělá a musí se to vzít tak jak to je.U fordů je filtr celkem cenově dostupný ale u MB,Hyundai,BMW,Audi atd to jsou teprve cenové rakety.
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23436
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Aditivum k DPF dieselu - EOLYS
nahrajes napr. original fw z motoru bez dpf (pro trhy rumunsko, bulharsko, rusko) nebo zeditujes original
ale to jsme OT, takze zpet k aditivum
ale to jsme OT, takze zpet k aditivum
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 08.02.2013 22:27
- Bydliště: Praha
Re: Aditivum k DPF dieselu - EOLYS
Dej si bacha v zimě na viskozitu at ti hustý VIF neodrovná čerpadlo.kiblik píše:Chapu ale jelikoz uz ho tam nemam nemusim se o nej starat. Jediny co se pri demontazi nepodchytilo bylo prave pretrvavajici vstrikovani eolysu, kterej stale ubyval. Sice v mensi mire ale stale. Nadrzka vydrzela asi 110-120tis km.
Já mám najeto 200tis,většinou město,spotřeba 5,3max a uplně v poho - když je v pořádku motor tak dpf měníš 1x za životnost auta.
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti