Steering assist failure + power steering malfunction

Odpovědět
zbyna78
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 11.03.2013 10:28

Re: Steering assist failure

Příspěvek od zbyna78 » 22.10.2013 09:18

Ahoj, mám ten samý problém. Auto po minutě jízdy přestane jet a objeví se hláška "Steering assist failure" po nastartování opět cca minuta provozu a to samé...? Přišel jsi na něco? Závada???

Díky
djtv píše:Mam problem po ujeti cca 2-5km po každé různě se vypne motor a rozsvítí se oranzová kontrolka Steering assist failure ,po opetovnem nastartování vše šlape jak ma a po po ujetí cca 2-5km znova a porad dokola.Je nastaven režim standart(posilovač) pokud nastavím režim comfort tak ujedu cca 500-1000m. Už jsem skoušel přehodit baterii a nepomohloto ,dobijecí napeti 14,22V a na baterce v klidu 13,1V. Nevim jestli by na to mělo vliv to že den před touto poruchou bylo auto v myčce(mytí podvozku )na autě není ze spoda kryt motoru.(že by se někam dostala voda ?)

Riddick99999
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 06.04.2013 15:15

Re: Steering assist failure

Příspěvek od Riddick99999 » 15.12.2013 07:47

Ahojte.
Dnes sa mi táto chyba zobrazila 1x. Naštartoval som, všetko v poriadku, aj pri jazde nič nenasvedčovalo, že by bol v niečom problém. Avšak po zošliapnutí plynového pedálu na maximum a dosiahnutí možno 140km/hod. mi auto ako keby samo pribrzdilo, prestalo reagovať na plynový pedál s chybovým hlásením Steering assist failure.
Neviem, či to má súvislosť, ale práve som po výmene snímača ABS na ľavom zadnom kolese, nešlo mi ABS ani ESP. Dovtedy nič, žiadna chyba ohľadom riadenia.
Neviete poradiť?

inin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 15.04.2009 19:26

Re: Steering assist failure

Příspěvek od inin » 30.12.2014 17:45

Ahoj
Včera jsem dal nabít baterku přes noc cca 24H. Na druhý den jsem nastartoval ujel asi 10 km motor vypnul a hláška "steering assist failure". Pak nastartoval a po 1 km znovu. Tady jsem se dočetl, že by to mohlo být baterii taky jsem si to s tím spojil kdž jsem jí nabíjel a najednou tohle. Baterie v klidu 12,5V po nastartování 14,95 V Baner 80A. Ford focus II 1,6 TDCI. Podle automechanika na telefonu je baterie i alternátor ok. Nemáte nějakou radu??? než teda zajedu někam na diagnostiku ?? Nikdy před tím mi to nedělalo

inin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 15.04.2009 19:26

Re: Steering assist failure

Příspěvek od inin » 30.12.2014 17:45

Baterie stará 3 roky

Uživatelský avatar
Jariis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 82
Registrován: 25.10.2014 10:27
Bydliště: Zlín

Re: Steering assist failure

Příspěvek od Jariis » 31.12.2014 17:05

Kolem 3tis. otáček se mi začal vypínat motor (1.6 TDCi 66kW) s hláškou STEERING ASSIST FAILURE.
Našel jsem, že to někdo vyřešil výměnou EGR ventilu, kamaráda ještě napadl palivový filtr, tak jsme ho zkusili přehodit z bratrovo Focusu (1.6 TDCi 80kW) a pomohlo to. V pátek objednáme nový a snad bude na dlouho po problému :palec_nahoru:

inin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 15.04.2009 19:26

Re: Steering assist failure

Příspěvek od inin » 02.01.2015 21:59

Ano byl to palivový filtr potvrdila to diagnostika. Auto jezdí opět bez problemu :Dancer:

searcher
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 08.01.2015 14:11

STEERING ASSIST FAILURE a SAMOVOLNÉ VYBÍJENÍ BATERIE

Příspěvek od searcher » 08.01.2015 17:17

Zdravím všehny a prosím o radu.

Včera se mi stala kolize. Napíšu to postupně pro co nejlepší diagnostiku.

Cca měsíc zpátky jsem nocoval v autě .. autorádio, občas vnitřní osvětlení a ráno jsem nenastartoval. Nakopnul jsem to přes kabely a odjel. Cca po měsíci jsem přišel ráno k autu a už nenastartoval vůbec. Proběhla výměna baterie Nová VARTA blue 72 AH. Auto startovalo jako nové, za 3 dny jsem s ním pojezdil cca 50 km. Nicméně, po připojení nové batt po mě radio chtělo kód, resp V kód :) Zajel jsem tedy do FORD servisu a bezúplatně mi byl sdělen kód radia. SUPER - asi nějaká sympatie nebo co !! Zašel jsem na parkoviště, radio bylo ještě vysunuté, abych přečetl seriové číslo. Drknul jsem do něj, zajelo jako po másle (doufám že se neskříply kabely)..

Ujel jsem ze servisu kvůli radiu asi 2 km ... Přejel do kopce hrbolaté šraňky, ztěžknul volant jako kráva, napsalo se STEERING ASSIST FAILURE, pak se rozsvítilo na budíkách úplně všechno asi na 2 vteřiny, pak všechno zhaslo a auto zdechlo. Naštěstí jsem uvědoměle zajel na setrvák ke krajnici a naštěstí to nezůstalo viset na šraňkách. Zlatá stará 105, za 30 let provozu mě takhle nevypekla, že by to prostě vyplo systém a zdar .. Elektronická evoluce třikrát hurá :hhura:

Našel jsem tady spousty věcí kolem STEERINGU, ale u mě je ještě navíc taková věc, potom se totálně vytloukla baterka. Dal jsem tam jednu starou náhradní a vytloukla se taky. Tedy asi jakmile dám kláček do zapalování.

Taky musím podotknout, že mi už dva měsíce krapet bzučel hučel a kvičel alternátor.

:shocked: Chci se zeptat, je normální když multimetrem měřim vodivost pípákem mezi plus a mínus vývodů k baterce, že to pípá. Čili je tam zkrat ... Je tedy možné že by odešel altík a nějak se vyzkratoval? :shocked:

Dneska jsem zkusil s nabitou baterkou připojit (s tou starou samo) Systém už funguje alespoň, šlo otočit i motorem. Včera nešlo vůbec nic. Nicméně STEERING stále svítí a baterka šla okamžitě do háje.

POjistky jsou všechny ok, kromě jedně na které je ve schématu nakreslen vykřičník a knížečka, v návodu k tomuto políčku píšou podívejte se do manuálu 8O .. no a tam jsem se právě dozvěděl že se mám podívat do manuálu.

FORD FOCUS 1,6 TDCi 80kW, G8DB1W, combi. Uvedeno do provozu 2006, najeto cca 220

Předem díky za všechny rady, spousty věcí si umím opravit sám, jen přijít na příčinu. Chápu že se měl altík už dávno vyměnit, ale halt dispozice jsou po většinu roku omezené

S.

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9403
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: STEERING ASSIST FAILURE a SAMOVOLNÉ VYBÍJENÍ BATERIE

Příspěvek od phofy » 08.01.2015 17:22

Tak to je jasný, že ti to bude pípat.... Protože nesmíš měřit vodivost pod napětím!!! Když měříš vodivost, tak měřák má nahrotech cca pár voltů, podle toho kolik se mu vrátí voltů zpět, tak to vyhodnotí a ukáže nějaký číslo(když se vrátí málo napětí), nebo pípá.. Když mu tam pošleš 12V tak je jasný, že ti bude pípat, kdyby si to udělal kde by bylo větší napětí, mohl by jsi ho zničit

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: STEERING ASSIST FAILURE a SAMOVOLNÉ VYBÍJENÍ BATERIE

Příspěvek od foki » 08.01.2015 18:18

jake cislo pojistky ? kolik " V" je na baterce kdyz to nechas nastartovane ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
grycatko11
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 804
Registrován: 20.04.2014 23:07
Bydliště: Brno

Příspěvek od grycatko11 » 08.01.2015 18:35

No co jsem pochopil tak mu to nezůstalo nastartovaný...
Ford Mondeo MK4 2,5t kombi alias TURBO Moňdík

Obrázek

Bylo: Ford Escort 1,8i 96kW kombi '98 byl to můj první mazel R.I.P.

Neser lidi co ti připravují jídlo!

searcher
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 08.01.2015 14:11

Re: STEERING ASSIST FAILURE a SAMOVOLNÉ VYBÍJENÍ BATERIE

Příspěvek od searcher » 08.01.2015 18:37

Pardón blbě jsem se vyjádřil. Samozřejmě jsem měřil vodivost bez baterky, tudížý bez napětí. Prostě šlahouny + a -

JInak, ještě doplnění. Díval jsem se na stav kapaliny pro servo, je tam mírně pod risku. Ihned doplním.

Nad altíkem vede jakýsi kabela ten se rozdvojuje. Je tam mizerne videt, tak nevim jestli to ma vubec neco spolecneho s alternatorem, ale jeden konec vede kamsi do motoru jakýmsi konektorem viz přiložené FOTO. :shocked: Zdá se mi že je tam kousek zeleného kabelu ve druhé dirce, pokud to není nějaká záslepka, nedá se k tomu bez demontáže vvůbec dostat, takže nejsem schopen říct, jestli ten kabel je dvoužíla. Ten konektor ale vypadá že je. Může to být třeba řízení toho alternátoru?

Podle těhle rozumů : http://www.autoprofil.cz/cz/menu/11/akt ... l-serialu/

By to taky mohla být příčina proč mi ta stará baterka odešla, a proč třeba brzyy odejde víc věcí. Např. když altik přebíjjí, tak to může odrovnat třeba i řídící desku
Přílohy
FOTO
FOTO

searcher
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 08.01.2015 14:11

Re: STEERING ASSIST FAILURE a SAMOVOLNÉ VYBÍJENÍ BATERIE

Příspěvek od searcher » 08.01.2015 18:39

No, nastartovat to neslo vubec, cely system byl mimo. Az dneska se to probralo, ale zkousel jsem to na jeste jinou "starou" baterku, kterou jsem mel ve sklepe. Tu novou jsem pres noc dobil, ale uz ji nechci vystavovat takovym extremum, je to par dni co jsem za dni dal 2 litry :? Tak ji nechci odrovnat, kdyz vidim, ze je to nekde ve zkratu, zajimalo jestli to muze byt tim altem .. + by me zajimal ten kablik na obrazku
Naposledy upravil(a) searcher dne 08.01.2015 18:44, celkem upraveno 1 x.

searcher
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 08.01.2015 14:11

Re: STEERING ASSIST FAILURE a SAMOVOLNÉ VYBÍJENÍ BATERIE

Příspěvek od searcher » 08.01.2015 18:42

Jinak tu co jsem tam daval dneska na zkousku, tak sla do 2 minut spat, kdyz jsem ji vlozil, mela 12,8V

searcher
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 08.01.2015 14:11

Re: STEERING ASSIST FAILURE a SAMOVOLNÉ VYBÍJENÍ BATERIE

Příspěvek od searcher » 08.01.2015 19:49

TA prdla pojistka byla F26 10 A ... Ale jak jsem psal, v manualu o tom pisou akorat ze se mam podivat do manualu :) coz moc nechapu

Pro jistotu jsem zkusil odpojit hlavni pojistku na SERVO, kdyby to bylo šlusnutý, abych eliminoval ten zkrat. Problem pretrvava, tak už mě napadá jen ten alternátor.
Je mozny ze kdyz se rozbije hodi okruh do zkratu ? Kdyz jsem mel octavku a odesel altik, neslo servo ale dojel jsem v pohode, rozhodne mi to nevymlatilo baterku za jednu minutu.

Nějaké rady ? Nápady? HELP :|
Přílohy
POJISTKA2.jpg
POJISTKA1.jpg

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: STEERING ASSIST FAILURE a SAMOVOLNÉ VYBÍJENÍ BATERIE

Příspěvek od foki » 08.01.2015 20:14

me se nelibi ten zeleny prasek co je na altiku , to vypada jak silne zoxidovany kabel a mozna i preruseny
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů