1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Odpovědět
Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od TomFocus » 20.02.2020 07:14

Rozřízni si flexou ockovej (rovnej, zahnutej) klíč.
Taky bych ty naftový trubičky oddělal.
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6579
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od Karel2 » 20.02.2020 07:23

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

zezmen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 96
Registrován: 10.03.2019 08:51
Bydliště: Tábor

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od zezmen » 20.02.2020 16:36

Koupen stranový klíč ford za 248,-
Odvrtáno, vytaženo, zašroubováno, přetěsněno.
Odvzdušněno a nastartováno.
Vše OK, nic neteče.
Pouze chyba P-0098, ale to bude nějaká blbost v kontaktech.
Motor běží tišeji, při sešlápnutí plynu na podlahu jde perfektně do otáček.
Vyřešeno.
Už mne čekají jenom čepy a homokynetické klouby.
Děkuji mockrát za pomoc a rady.
Ford Focus MK2 HB 1.6 TDCi 66kW r.v. 2005
Ford Focus MK3 Kombi 1.5 TDCi 77kW r.v. 2015

Ferry_cz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 17.08.2016 12:56
Bydliště: Příbram

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od Ferry_cz » 20.02.2020 16:52

mozna pozde, ale treba se bude hodit i nekomu dalsimu, ten pidi tesnici O-krouzek prepadu nafty ze vstriku je sehnatelny pod Bosch cislem 1928301181 (napr. Autokelly 10Kc/ks bez slevy) Je to Viton guma odolna ropnym produktum a vyssi teplote
Focus Tournier r.v. 3/2006 - Duratorq 1,6TDCi 80kW alias peugeotí DV6TED4 FAP
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od vita_k » 21.02.2020 15:24

Proč vlastně nejdou prevlecne matice obyc klíčem?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

zezmen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 96
Registrován: 10.03.2019 08:51
Bydliště: Tábor

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od zezmen » 21.02.2020 15:42

Protože obyčejný klíč je vždy mimo osu natočený o 15°
Na povolení nebo utažení zbývá 5°
Klíč musí být i prohnutý tak, aby šel podvleknout pod trubku s ohřevem vody klimatizace, která vede k egr ventilu.
Stačí vyzkoušet ;-)
Ford Focus MK2 HB 1.6 TDCi 66kW r.v. 2005
Ford Focus MK3 Kombi 1.5 TDCi 77kW r.v. 2015

servisak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 102
Registrován: 06.02.2013 18:40
Bydliště: Brno

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od servisak » 03.05.2020 14:41

Nevíte někdo tato sada hdi bude pasovat na vstriky focus
Přílohy
Screenshot_2020-05-03-14-04-50-581_cz.seznam.sbrowser.jpg
Ford Focus 1,6tdci 66kw 2006 combi

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od stano. » 03.05.2020 19:43

servisak by to mal vediet :P
Ano bude.

Uživatelský avatar
hihi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 989
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od hihi » 10.01.2021 20:02

Další vstřik si řekl o přetěsnění. Po předchozích zkušenost mám doma vždycky těsnění na jeden vstřik, tak jsem na to po obědě vletěl. Projel jsem dvacet kilometrů, abych to ohřál, aby šlo to ven. Za vstřikem jstem táhl černou hmotu jako žvýkačku. Studené by se to nehlo. Čištění šachty vstřiku jako obvykle trvalo dobu. V pohodě a poklidu s pobčasnými odskoky pro něco a ve dvou stupních nad nulou před panelákem za 3,5 hodiny hotovo.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
MajklHe
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1042
Registrován: 16.05.2015 19:37
Bydliště: Humenné SR

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od MajklHe » 10.01.2021 20:12

Ako si čistil miesto pre vstrek?

Uživatelský avatar
hihi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 989
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od hihi » 12.01.2021 02:01

Dolů jsem nacpal kousek hadru, jen aby mi nic nepadalo do válce. Pak šroubovák, na něj hadr, ten namočit v Carlanu a točit a tahat a to kolem dokola. jak to tuhlo, tak větší kusy oškrabat šroubovákem a drátem z kola (špice). A střídat. Pak ta hadrová ucpávka ven, většina bordelu napadaného dolů šla s ním. No a pak sedlo - zase přiměřeně oškrabat šroubovákem a špicí a carlan na hadru. Až to bylo čisťounké. Pak vysavač, na něj brčko a hurá nacpat do válce a sát a sát zcela naslepo. Sedlo jsem nefrézoval ani jednou. Těsnění pod tímhle vstřikem bylo originál (vstřik taky) a měl 323 tis. km.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

marian85
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 06.09.2014 23:08

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od marian85 » 21.10.2021 20:56

Mám okolo vstrekov celkom mokro, je možné že kvôli tomu mi to dnes neprešlo cez emisnú? Je tam zvýšená dymivosť, auto má 363 000km. Auto celkom preháňam a aj pred emisnou som sa na dlhšej jazde s poriadny vytáčaním. Vzduchový filter mám úplne nový. Dva roky späť a -32 000km a hodnoty boli úplne v pohode.
Ford Focus MK2 1,6TDCi 66kW 2007

Uživatelský avatar
oscaar
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 783
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od oscaar » 21.10.2021 22:01

Vstřiky většinou tečou kolem přepadu od vstřiku těma rychlospojkama. Ta kouřivost může být vadnýma vstřikama s ohledem na ten nájezd km a i EGR ventil. Co říká diagnostika ?
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

robko.
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 18.04.2009 13:10
Bydliště: Kojetín
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od robko. » 12.02.2024 11:34

Zdravím pánové. Řešil jsem už jednou cca 10tis zpět podfouknuty vstřik. Výměníl všechny podložky,kroužky,gufera a jediný co jsem neudělal jsou stefty a matice. Dočetl jsem se informaci, že se tam vytáhla závit a proto to prolíná zase. Materiál mám veškerý kromě těch matek. V kterých místech se stává,že povolí ten závit? Je to část závitu steft-motor nebo část steft-matice? Jelikož mi to pídí tak,že to musím akutně hned udělat,nemohu sehnat matice na rychlo po okolí tak jestli má význam se do něčeho pouštět :-/ auto nutný na zítra :-/
Byl: Ford Focus Turnier 1.8 16V/85kW r.v.2000
Ford Focus 3dv 1.8 16V/85kw r.v.1999
Je: Ford Focus combi 1.8 16V/85kw r.v. 1999
Ford Focus 5dv 1.8 16V/85kw r.v.1999
Ford Focus Turnier 1.6tdci 80kw r.v.2008

Uživatelský avatar
hihi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 989
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od hihi » 17.02.2024 00:31

Sice je to už pár let, co jsem to dělal, ale protažení štěftů? Vždyť tam není žádný velký utahovací moment a z bláta nejsou. Spíš, a to se mi stalo, se propálí měděné těsnění. Jedno mi vydrželo asi těch 10 kkm. Byl to prostě šmejd. Takže rozebrat,podívat se a znovu udělat.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti