Chyby P024A a P024B identifikace
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
Dusheyn, trochu popis ostatnim lepe - neco jak mne do SZ, kdyz jsi psal, co se deje u tebe, aby si nekdo nemyslel, ze to muze byt neco jineho.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 583
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
Tak jsem to dneska chytil - znovu vynechávání výkonu nad cca 2600 otáček.
Mrkněte na grafy co jsem tu připojil, říká vám to někomu něco?
Vyčetl jsem chyby a ejhle kolik je tam problémů s filtrem co tam nebyly!!!
Čím dál víc mě to směřuje k naštvanému telefonu do fapoff...
Co vy na to???
Mrkněte na grafy co jsem tu připojil, říká vám to někomu něco?
Vyčetl jsem chyby a ejhle kolik je tam problémů s filtrem co tam nebyly!!!
Čím dál víc mě to směřuje k naštvanému telefonu do fapoff...
Co vy na to???
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
Mel jsem to same. Myslim, ze uplne to same.
Ja bych tam volal - p2002 nakonec v novem softwaru u me "vymaskovali" a to podle me asi neni uplne reseni, ale jen zakryti chyby aby si toho ECU nevsimala. Uz mi jej diagnostika neukazuje.
530 stupnu jsem snad mel po vykuchani jen jednou. Nemas tam stale eolys? :)
Jinac v tech grafech se moc nevyznam-divne je, ze v railu klesal tlak pri zvetsujicich se otackach v nekterych mistech. to je divne.
Ja bych tam volal - p2002 nakonec v novem softwaru u me "vymaskovali" a to podle me asi neni uplne reseni, ale jen zakryti chyby aby si toho ECU nevsimala. Uz mi jej diagnostika neukazuje.
530 stupnu jsem snad mel po vykuchani jen jednou. Nemas tam stale eolys? :)
Jinac v tech grafech se moc nevyznam-divne je, ze v railu klesal tlak pri zvetsujicich se otackach v nekterych mistech. to je divne.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 583
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
Právě že mě napřed odpojili konektor od té nádobky a pak po chybě komunikace s tou nádobkou znovu zapojili a řekli že je to OK... fakt se mi to nelíbí!
Myslíš že ty chyby s obtokem vzduchu a P0234 může být až následek problémů s DPF...?
Myslíš že ty chyby s obtokem vzduchu a P0234 může být až následek problémů s DPF...?
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
ja myslim, ze je to spojeno s DPF. Nevim kdy jindy nez pri regeneraci by se obtok IC zapinal? Kdyz je po startu studeny motor - to bych pochopil, ale pri jizde na dalnici? Prece jen a pouze pri rychle jizde s teplym motorem se tato chyba objevi, mam pravdu? Jak se ridi obtok normalne fakt nevim. To chce nekoho, kdo o tom neco vi...
Mozna jednotka zapne obtok IC - aby zvysila teplotu pro regeneraci, kterou by uz nemela delat. Druha cast SW si vsimne, ze je zapnuty obtok IC a vyhodnoti to jako chybu - prece pro to neni duvod... Hm rekne si: "Toto se stavat nema = chyba P024A/B" atd.
Nevim, ale neni to dobre - fapoff by toto meli doresit, ale nevim, jestli by to umeli. Je to slozite jak mlaticka.
Mozna jednotka zapne obtok IC - aby zvysila teplotu pro regeneraci, kterou by uz nemela delat. Druha cast SW si vsimne, ze je zapnuty obtok IC a vyhodnoti to jako chybu - prece pro to neni duvod... Hm rekne si: "Toto se stavat nema = chyba P024A/B" atd.
Nevim, ale neni to dobre - fapoff by toto meli doresit, ale nevim, jestli by to umeli. Je to slozite jak mlaticka.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 583
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
Máš pravdu, dělá to jenom při zahřátém motoru a navíc jen když to trochu vytočím (nad cca 3000 ot.). Vypadá to že se fakt pořád zkouší rozjet regenerace...
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
Obtok IC sa zapina v pripade "studeneho" rezimu motora, aby sa co najskor zohrial a necucal vzduch chladeny v IC. Spomente si na stare S105/120 - tiez mali vo vzduchovom filtri klapku s bimetalom, ktora prepinala privod vzduchu - na studeno to salo vzduch zpod zberaca nad vyfukom, po zohriati sa klapka otocila a cucal cez tu trubku. Dalsi dovod zapnutia obtoku je ochrana IC pred pretlacenim, ked zlyha regulacia turba. A posledny dovod moze byt regen DPF, to ale neviem na 100%, nevedel to ani mechanik, neholdujeme autam s DPF.
Pokles tlaku paliva v raile so stupajucimi otackami nie je nic divne - tlak je zavisly od vypocitavanej zataze motora. Mne 2.0TDCI vedel dat plny tlak 1600 barov uz v 1800 rpm a pri dalsom toceni s poklesom zataze, tlak poklesol az niekde na 1000 barov pri plneni 1.7 baru absolutne.
Pokles tlaku paliva v raile so stupajucimi otackami nie je nic divne - tlak je zavisly od vypocitavanej zataze motora. Mne 2.0TDCI vedel dat plny tlak 1600 barov uz v 1800 rpm a pri dalsom toceni s poklesom zataze, tlak poklesol az niekde na 1000 barov pri plneni 1.7 baru absolutne.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 23.02.2012 13:00
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
mam dojem ze u 1,6 je obtok len pre DPF, modely bez ho snad ani nemaju....
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 583
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
Tak teď jste mi zamotali hlavu ještě víc, už jsem se chystal vletět na fapoff...
Ale stejně na ně asi vletím, když to ukazuje i chyby DPF.
Ale stejně na ně asi vletím, když to ukazuje i chyby DPF.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
zdenyvm :
V kazdom pripade to reklamuj. Nic tym nestratis, iba ziskas.
V kazdom pripade to reklamuj. Nic tym nestratis, iba ziskas.
Nie som si isty, ale ked si dobre pamatam z inych for, poruchy zablokovanych klapiek obtoku IC sa riesili aj na motoroch bez DPF. Obvykle bola pricina karbonom zadreta regulacia variabilu a nasavaci trakt zasvineny zmesou oleja (z odchadzajuceho turba) a ineho humusu.sandokan píše:mam dojem ze u 1,6 je obtok len pre DPF, modely bez ho snad ani nemaju....
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
Já myslím, že sandokan má pravdu. U 2,0 je to taky tak. Vzpomeń si na svoje TDCI, měl jsi jednu trubku do sání, já mám tu "rozdvojku" nebo jak to říct.
zdenyvm:Každopádně brnkni do FAPOFF, oni jsou docela ochotní při řešení reklamací...
zdenyvm:Každopádně brnkni do FAPOFF, oni jsou docela ochotní při řešení reklamací...
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
no kazdopadne tato chyba vyskoci kdyz vzrusta teplota pred filtrem, jede vetrak a tak, mozna jeste spotrebu by stalo za to sledovat. Zkracene: regenerace a k tomu nejaka divna.
Ale tezko rict na 100%. Je to jen odhad. Nicmene uz sme dva se stejnou chybou.
Jen si myslim, ze s timto si uz fapoff mozna nebude vedet rady. Zkusim nekde kouknout do 1.6 66kw, jestli bude mit ty stejne klapky, ale myslim, ze bude.
Ale tezko rict na 100%. Je to jen odhad. Nicmene uz sme dva se stejnou chybou.
Jen si myslim, ze s timto si uz fapoff mozna nebude vedet rady. Zkusim nekde kouknout do 1.6 66kw, jestli bude mit ty stejne klapky, ale myslim, ze bude.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
http://img3.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/49 ... -dph-6.jpg
http://www.google.cz/imgres?start=208&h ... :208,i:167
tento tu klapku navic nema.
http://www.google.cz/imgres?start=208&h ... :208,i:167
tento tu klapku navic nema.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
Moj ju nemal, manifold nebol rozvidleny. Asi mate pravdu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 583
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
Tak spotřebu změřenou objektivně při tomto nemám, ale podle PP před touto "regenerací" průměr 5,9, po ní 6,2. Ustálená rychlost, žádné divočení, podle zkušeností by měla být 5,9 nebo spíš ještě klesnout...vita_k píše:no kazdopadne tato chyba vyskoci kdyz vzrusta teplota pred filtrem, jede vetrak a tak, mozna jeste spotrebu by stalo za to sledovat. Zkracene: regenerace a k tomu nejaka divna.
Cca 100km od vynulování PP, takže by to mělo mít nějakou vypovídací hodnotu.
Toto fakt potřebuju vyřešit, s tím se nedá jezdit!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů