Chyby P024A a P024B identifikace
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
Najjednoduchsie riesenie je vyme... Ale ved to vsetci uz davno viete
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
Odhaduju, ze tobe to ted dela to, co me auto delalo pred druhym prehratim softwaru, tj. po vykuchani filtru.
Vetsinou me to zaclo cukat po 180 km intervalu a to velmi intenzivne. Ted me to otravuje jednou za 400 km v prumeru a cukani neni tak intenzivni, nekdy nejde ani poznat.
Jak casto se to objevuje u tebe?
Vetsinou me to zaclo cukat po 180 km intervalu a to velmi intenzivne. Ted me to otravuje jednou za 400 km v prumeru a cukani neni tak intenzivni, nekdy nejde ani poznat.
Jak casto se to objevuje u tebe?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 583
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
Mám pocit že mluvíme o naprosto stejném problému. Neumím to říct na km, protože dělám denně 13km do práce a 13km zpátky a přes zimu se to ani pořádně neohřálo. Teď je tepleji a už je to tady. Cukání je dost silné, ale když jedu do cca 1800ot. a nezrychluju, tak to jede dobře. Zrychlit ale dost dobře nejde, pokud to cuká...
Mám pocit že to teď dělá skoro pokaždé když zahřeju motor a trošku tomu naložím. To by asi odpovídalo tomu, že minule regenerace neproběhla a motor ji zkouší udělat znovu. Proto asi i ta chyba většího množství regenerací...
Měls to taky tak?
Mám pocit že to teď dělá skoro pokaždé když zahřeju motor a trošku tomu naložím. To by asi odpovídalo tomu, že minule regenerace neproběhla a motor ji zkouší udělat znovu. Proto asi i ta chyba většího množství regenerací...
Měls to taky tak?
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
myslim, ze jsem to nemel az tak casto. Parkrat jsem nuloval tachometr, jakmile jsem to poznal a pak se to objevilo po 180km +- . Kratsi interval to vetsinou nebyl.
Rikal jsem to ve fapoff a prej teda ze mi tu chybu vymaskuji, coz zrejme znamena, ze ECU ji ignoruje.
Ja v tom, co se deje tobe a delo/deje mne nevidim jediny rozdil. Mozna jsou jine intervaly jen v tom, ze jezdim delsi trasu -37 km.
Na tvem miste bych zkusil fap off at to znova zkusi. U me to pomohlo aspon castecne. Tyto chyby power train a overboost se mi ukazou ted zridka.
Rikal jsem to ve fapoff a prej teda ze mi tu chybu vymaskuji, coz zrejme znamena, ze ECU ji ignoruje.
Ja v tom, co se deje tobe a delo/deje mne nevidim jediny rozdil. Mozna jsou jine intervaly jen v tom, ze jezdim delsi trasu -37 km.
Na tvem miste bych zkusil fap off at to znova zkusi. U me to pomohlo aspon castecne. Tyto chyby power train a overboost se mi ukazou ted zridka.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
kolega z fora poslal fotku sveho motoru bez dpf 80kw. Klapky nejsou. Klapky jen kvuli regeneraci, tedy? Hm...
Takze je mozne, ze ty klapky se otevrou/zavrou pri regeneraci aby premostili IC a jednotka (cast jejiho softwaru) netusi proc to delaj - a z toho vzniknou chyby, prekroci se tlak atd.
tj. SW v ECU je stale spatne modifikovany a ty klapky maji bejt stale jedna uzavrena - ta se zlutym konektorem a druha otevrena - ta s hnedym konektorem.
doprcic, to prece musi jit predelat - ten soft...
Takze je mozne, ze ty klapky se otevrou/zavrou pri regeneraci aby premostili IC a jednotka (cast jejiho softwaru) netusi proc to delaj - a z toho vzniknou chyby, prekroci se tlak atd.
tj. SW v ECU je stale spatne modifikovany a ty klapky maji bejt stale jedna uzavrena - ta se zlutym konektorem a druha otevrena - ta s hnedym konektorem.
doprcic, to prece musi jit predelat - ten soft...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 583
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
Přesně to si myslím! Teď budu dva dny mimo republiku, ale ve čtvrtek hned ráno volám do fapoff!
A do té doby tady třeba ještě na něco přijdete. To co píše vita_k vypadá logicky...
A do té doby tady třeba ještě na něco přijdete. To co píše vita_k vypadá logicky...
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 583
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
Tak jsem volal do fapoff, ochotně to se mnou probrali a potvrdili že by teoreticky bylo možné to co píše vita_k. Chtějí projet celou řídící jednotku pořádně, ale nejde to udělat u mě, potřebujou být v dílně. Tak tam asi další pátek pojedu a uvidíme. Těch 300km dohromady mi za to stojí, když to dají už pořádně dohromady...
Dám pak vědět jak jsem pořídil, doufám že to stihnou za den a nebudu tam muset nocovat...
Dám pak vědět jak jsem pořídil, doufám že to stihnou za den a nebudu tam muset nocovat...
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
jeste jim vyrid, ze se me se ty P024A a P024B vcetne P0234 i po druhe navsteve objevi sem tam taky a teplota mi roste k 500 stupnum. Jak jsem rikal P2002 tam uz nemam, protoze je "maskovana".
Zkus je premluvit at se u tebe jeste vic snazi nez u me :) Hodne zdaru
Zkus je premluvit at se u tebe jeste vic snazi nez u me :) Hodne zdaru
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
pokud to nedaj dokupy (coz poznas cca po 2000 km) uz nevim. Dal bych zakazku jinam, pockam jak dopadnes a kdyztak to jeste znovu zkusim pres http://www.checksum.czzdenyvm píše:Tak jsem volal do fapoff, ochotně to se mnou probrali a potvrdili že by teoreticky bylo možné to co píše vita_k. Chtějí projet celou řídící jednotku pořádně, ale nejde to udělat u mě, potřebujou být v dílně. Tak tam asi další pátek pojedu a uvidíme. Těch 300km dohromady mi za to stojí, když to dají už pořádně dohromady...
Dám pak vědět jak jsem pořídil, doufám že to stihnou za den a nebudu tam muset nocovat... 8)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 583
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
Tak jsem dneska absolvoval cestu do Bystřice a zatím dobrý!
Přehrát jejich soft jen tak lehce nešel, jeli s jednotkou do Forda na novější origo soft a až pak to s tou jejich úpravou chodilo. Najeto zatím 150km, prohnal jsem to několikrát až k 4000ot. a zatím žádný problém! Dome jsem to hned napíchl a zatím žádná chyba!
Uvidíme co bude dál, ale zatm pořád doufám že tato moje poslední návštěva ve fapoff byla už opravdu poslední a autko už bude chodit jak má.
Jenom zajímavost - spotřeba po okreskách (150km) dneska 4,2. A to jsou tam dost kopce a zas tolik jsem to nešetřil.
Přehrát jejich soft jen tak lehce nešel, jeli s jednotkou do Forda na novější origo soft a až pak to s tou jejich úpravou chodilo. Najeto zatím 150km, prohnal jsem to několikrát až k 4000ot. a zatím žádný problém! Dome jsem to hned napíchl a zatím žádná chyba!
Uvidíme co bude dál, ale zatm pořád doufám že tato moje poslední návštěva ve fapoff byla už opravdu poslední a autko už bude chodit jak má.
Jenom zajímavost - spotřeba po okreskách (150km) dneska 4,2. A to jsou tam dost kopce a zas tolik jsem to nešetřil.
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
ahoj. tak co po delsi dobe?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 583
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
Byl jsem na služebce, moc jsem toho zatím nenajel.
Ale první poznatky (po cca 500km):
- v registru chyb úplně prázdno! A to jsem to zkoušel vyprovokovat k problému jak dřív - naložil jsem tomu. Jede jak hodinky, pocitově líp táhne odspoda, žádné pravidelné vynechávání jak dřív.
- podle PC šla i spotřeba níž, ale to ověřím až při tankování.
- zatím musím zaťukat, vypadá to že poslední ford SW a jeho úprava v Bystřici funguje!
Ale první poznatky (po cca 500km):
- v registru chyb úplně prázdno! A to jsem to zkoušel vyprovokovat k problému jak dřív - naložil jsem tomu. Jede jak hodinky, pocitově líp táhne odspoda, žádné pravidelné vynechávání jak dřív.
- podle PC šla i spotřeba níž, ale to ověřím až při tankování.
- zatím musím zaťukat, vypadá to že poslední ford SW a jeho úprava v Bystřici funguje!
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
super. nejlip se to pozna kdyz jedes delsi cestu po dalnici 300-400 km (i prerusovane). To jednotka pripadne regeneraci neodola a spusti ji.zdenyvm píše:Byl jsem na služebce, moc jsem toho zatím nenajel.
Ale první poznatky (po cca 500km):
- v registru chyb úplně prázdno! A to jsem to zkoušel vyprovokovat k problému jak dřív - naložil jsem tomu. Jede jak hodinky, pocitově líp táhne odspoda, žádné pravidelné vynechávání jak dřív.
- podle PC šla i spotřeba níž, ale to ověřím až při tankování.
- zatím musím zaťukat, vypadá to že poslední ford SW a jeho úprava v Bystřici funguje! :palec_nahoru:
Poznal bys to horsim vykonem a pri seslapnuti pedalu pokles/narust vykonu periodicky a pritom velka teplota za katalyzatorem. Kdyztak dej vedet. Uz totiz vim o schopnych lidech co umi vypnout veskere regenerace a mozna by to zvladli lip nez v Bystrici. Ale treba uz to vychytali, tuk, tuk... :)
diky
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 23.09.2011 23:22
- Bydliště: Trnava
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
zdenyvm: no co ako to vyzera? cukanie prestalo? daj nejake nove info
C-Maxík 1.6tdci Ghia black panther S optik,80kw/109koní,9/2008,DPF odstránený,strešný spojler vo farbe auta,chrómové lišty okna+kľučky,led osvetlenie interiéru,hlinikové fólie v interiery,rádio s mp3,dvd,gps,dvb-t,
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 583
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Chyby P024A a P024B identifikace
Skoro 2000km ujeto a po problému ani stopa!
Registr chyb prázdný, cukání nikde.
Teď doufám že jsem to nezakřikl, ale fakt to vypadá, že cesta do Bystřice na opravu SW stála za to...
Registr chyb prázdný, cukání nikde.
Teď doufám že jsem to nezakřikl, ale fakt to vypadá, že cesta do Bystřice na opravu SW stála za to...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů