Spatny start za studena 1.8 TDCI
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9395
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Je nějaký předepsaný interval na výměnu žhav. svíček Nebo je jednou za rok zkontrolovat
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Předepsaný není. Když auto v zimě startuje jak má není nutný se v tom hrabat. Pro dobrej pocit si můžeš změřit odpor svíček.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Já před zimou změřím klešťákem proud na hlavním napájecím kabelu svíček. Vím kolik mám naměřit když jsou všechny OK, takže pokud bych naměřil méně je některá svíčka KO. Preventivně nevidím důvod je měnit...
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9395
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Právě včera se mi stalo, že sem dlouho točil ale jinak díky za odpovědi
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9395
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Zeptám se kolik by měli mít odpor ty žhav. svíčky? Každá má 0,3 ohmů
A co sem teď koukal tak NGK by měli mít 0,9 ohmů. Teď otázka jestli jsou v háji, nebo odchylka měřáku
A co sem teď koukal tak NGK by měli mít 0,9 ohmů. Teď otázka jestli jsou v háji, nebo odchylka měřáku
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1001
- Registrován: 08.01.2011 14:59
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Tak zmer samotnej merak Ale stejne to mereni bude hodne nepresny u takovychto hodnot. To bys musel pouzit uz nejakou neprimou metodu a s tim je opruz.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9395
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Na nějakou metodu se můžu vykašlat, to už je jednodušší je vyndat a zkusit na baterce jak žhavěj
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Tak toto povedz niekomu, kto ma 2.0TDCI Ja som bol u toho, ako mi ich mechanik menil. Velmi zaujimavy pohlad, ako mu zo zubov tiekla voda a u pusy mal penu ako vzteklej pes. A ten jeho slovnik - pospominal istu cast tela snad vsetkych slecien od Decina az po Breclav.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
To 1.8 má přístup k žhavičkám jak na zlatém podnosu
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Viem, menil som ich na Escorte 1.8TD, co je v podstate ten isty motor.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- zdenek34
- Junior
- Příspěvky: 218
- Registrován: 14.03.2010 16:27
- Bydliště: Jeseník
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Elektrice vůbec nerozumím, tak se zkusím zeptat. Chci koupit nové žhavící svíčky a zaujala mě jedna věc. U dvou typů žhavících svíček určených pro mé auto jsou tyto hodnoty:
Žhavicí svíčka NGK (4520) D-POWER27
krátky kód NKG: 4520
dlouhý kód NGK: Y-524J
napětí [V]: 10
intenzita elektrického proudu [A]: 5
Odpor [ohm]: 0,9
Celková délka [mm]: 95,5
armatura [mm]: 24
velikost závitu: M10 X 1,0 mm
Utahovaci moment [Nm]: 17
Rozměr klíče: 10 mm
druh konektoru: M4 / 0,8 - 1,5 Nm
Žhavicí svíčka BERU GN993
napětí [V]: 10
intenzita elektrického proudu [A]: 16,5
Typ žhavící svíčky: ke žhavení
Typ žhavící svíčky: tyčová žhavicí svíčka
Rozměr klíče: 10 mm
velikost závitu: M 10x1,0
Celková délka [mm]: 96
armatura [mm]: 24,5
Stoupaní kužele: 93°
druh konektoru: M4 / 2Nm
mez unostnosti [Nm]: 35
Utahovaci moment [Nm]: 15
Zajímá mě hlavně ta rozdílná intenzita el. proudu. Z pohledu elektrikře bych chtěl vědět, která bude lepší, či jaké výhody nebo nevýhody budou u těchto typů. Děkuji za názory.
Žhavicí svíčka NGK (4520) D-POWER27
krátky kód NKG: 4520
dlouhý kód NGK: Y-524J
napětí [V]: 10
intenzita elektrického proudu [A]: 5
Odpor [ohm]: 0,9
Celková délka [mm]: 95,5
armatura [mm]: 24
velikost závitu: M10 X 1,0 mm
Utahovaci moment [Nm]: 17
Rozměr klíče: 10 mm
druh konektoru: M4 / 0,8 - 1,5 Nm
Žhavicí svíčka BERU GN993
napětí [V]: 10
intenzita elektrického proudu [A]: 16,5
Typ žhavící svíčky: ke žhavení
Typ žhavící svíčky: tyčová žhavicí svíčka
Rozměr klíče: 10 mm
velikost závitu: M 10x1,0
Celková délka [mm]: 96
armatura [mm]: 24,5
Stoupaní kužele: 93°
druh konektoru: M4 / 2Nm
mez unostnosti [Nm]: 35
Utahovaci moment [Nm]: 15
Zajímá mě hlavně ta rozdílná intenzita el. proudu. Z pohledu elektrikře bych chtěl vědět, která bude lepší, či jaké výhody nebo nevýhody budou u těchto typů. Děkuji za názory.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Selskej rozum mi říká, že ta s menším proudem předá motoru míň tepla. Nicméně kolega z práce je na svým FF 2 má a startuje v pohodě.
PS: do více vláken ten dotaz už nepiš.....
PS: do více vláken ten dotaz už nepiš.....
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03.10.2013 20:40
Problém - Svíčky?
Sloučeno. lucky.jack
Focus 2008 1.8 tdci 85kw
Zdravim panove, nejsem zrovna znalec a tak potrebuju radu, pri teplotach okolo nuly se mi dari nastartovat treba az na potreti, nakonec to vzdycky chytne ale na ukor baterie ktera je skoro vybita. Nejspis to budou svicky ale radsi chci mit jistotu nez se do toho pustim. Pokud mam auto v teple chyta napoprve.
A pokud mi nezhavi jedna svicka znamena to ze motor jede jen na 3 valce? Mozna hloupy dotaz ale jak rikam, neni to muj obor. Diky za odpovedi
Focus 2008 1.8 tdci 85kw
Zdravim panove, nejsem zrovna znalec a tak potrebuju radu, pri teplotach okolo nuly se mi dari nastartovat treba az na potreti, nakonec to vzdycky chytne ale na ukor baterie ktera je skoro vybita. Nejspis to budou svicky ale radsi chci mit jistotu nez se do toho pustim. Pokud mam auto v teple chyta napoprve.
A pokud mi nezhavi jedna svicka znamena to ze motor jede jen na 3 valce? Mozna hloupy dotaz ale jak rikam, neni to muj obor. Diky za odpovedi
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03.10.2013 20:40
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Omlouvam se za predchozi zbytecny dotaz
Ale jak je to s tema valcema?
Ale jak je to s tema valcema?
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Ano i ne. Ve válci, v kterém není dostatečná teplota se nafta špatně vzněcuje a tedy neshoří. Tím pádem motor nejde pravidelně a proto špatně startuje. Proto jsou tam žhavičky, aby vnitřek válce nahřály a tím pomohly se naftě vznítit.
Pakliže to není tvoje parketa bude lepší to dát někomu do servisu a radši se v tom moc nehrabat. Nic ve zlým
Pakliže to není tvoje parketa bude lepší to dát někomu do servisu a radši se v tom moc nehrabat. Nic ve zlým
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Boyc123 a 4 hosti