Spatny start za studena 1.8 TDCI

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9402
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od phofy » 27.03.2013 20:49

JO to odpovídá, mám to nějak podobně :)

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8442
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od lucky.jack » 27.03.2013 20:52

phofy píše:Ale nemlátí ti tam setrvák?
To je ten zvuk co je nejvíc slyšet mezi 32. a 37. sekundou?
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

Uživatelský avatar
strakoš
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 22.11.2012 19:16
Bydliště: Třešť/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od strakoš » 27.03.2013 20:55

Z toho videa to jde prd poznat, ale myslím, že by se to dalo identifikovat jako převalující se dvouhmota. Ten motor je studenej, za tepla to bylo horší a když padal otáčky na volnoběh, tak od 1500 do 800 silně zarachotila :nnou:
Mondeo MK5 Titanium, 2017, 2,0 TDCi 132 kW

Standa.64
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 09.12.2010 17:34
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od Standa.64 » 27.03.2013 21:32

Koukám,že máš taky "originální" víčko ostřikovačů :D :D .Ta dvojhmota tě asi nemine.Rozbiješ prasátko vytáhneš 13tis. a máš to komplet včetně spojky.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar

Uživatelský avatar
strakoš
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 22.11.2012 19:16
Bydliště: Třešť/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od strakoš » 27.03.2013 21:38

Standa.64: Těsně vedle - oprava šla na záruku, takže prasátko ještě žije :Dancer:
Co myslíš tím víčkem?
Mondeo MK5 Titanium, 2017, 2,0 TDCi 132 kW

Standa.64
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 09.12.2010 17:34
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od Standa.64 » 27.03.2013 21:49

Původní víčko nádržky ostřikovačů je modré se symbolem stříkající vody.Taky se mi ztratilo a musel jsem ho nahradit červeným víčkem z nějakého kanystru od saponátu.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar

Uživatelský avatar
strakoš
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 22.11.2012 19:16
Bydliště: Třešť/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od strakoš » 27.03.2013 21:59

Jo OSTŘIKOVAČŮ...tvl já četl vstřikovačů :dih: :mrgreen:
Mě se ta fialová líbí..aspoň si ho nespletu
Mondeo MK5 Titanium, 2017, 2,0 TDCi 132 kW

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od smoula » 28.03.2013 08:01

Marod22 píše:Chalani, ja mám síce 1,6 TDCi, ale aj pri -10 mi žhaví tak 3 sekundy. Pri bežných mrazoch kontrolku žhavenia ledva spozorujem. Kolísanie otáčok po štarte ale pozorujem.
Já už to nějak přestávám řešit :mrgreen: Prostě jezdí jezdí, po zahřátí má auto sametový chod, nikde nic neklepe, nehučí, takže kolísání otáček po startu neřeším :) Až začne auto čudit, kuckat a pod, tka pak teprve začnu něco hrotit :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9402
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od phofy » 28.03.2013 17:28

Šmoula: ty jsi vyléčil paranoiu :?: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od Marod22 » 29.03.2013 19:34

smoula som zvedavý, budem ťa sledovať :mrgreen:

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od Sagic » 29.03.2013 20:45

Asi dostal nejaky pilule na uzkost :D
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

EL
Junior
Junior
Příspěvky: 266
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostravsko

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od EL » 17.12.2013 16:31

Jardak píše:Osobně bych tam dal origo ,nebo BERU. Ty NGK mají jen třetinový žhavící proud 5 A oproti BERU který má 15 A.
Jinak stav žhaviček se dá orientačně zjistit když klešťákem změříš proud na přívodním kabelu. Nebo jestli máš nabíječku s plynulou regulací proudu a ampermetrem,tak po odpojení propojovacího kabelu připojíš nabiječku na svíčku,na nabíječce nastavíš třeba 5 A a pak zkontroluješ ostatní svíčky jestli přes ně jde stejný proud.
První sada originálních žhaviček MOTORCRAFT nebyla funkční po 4 letech, potom jsem koupil ve FORD Dankar jako originál BERU GN993 a ani jedna nebyla k včerejšímu dni po 38.000 km funkční.
Včera mi byly doporučeny žhavičky NGK Y-524J. Dnes ráno při teplotě -2 st. svítila kontrolka žhavení cca 3 sekundy, což u originálu nikdy při této teplotě tak dlouho kontrolka nesvítila. Start okamžitě bez vibrací motoru, nafta zimní Optimal Diesel bez BIO složky FAME + zimní VIF. Přikládám odkaz na video, NGK dřív žhaví. BERU později a s větší intenzitou, ale o to je dřív KO.
http://www.youtube.com/watch?v=FR8qyQ6bmVc
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od Jardak » 17.12.2013 16:52

Jak vypadaly špičky těch vadných svíček?
Na mým autě mám svíčky BERU se kterýma jsem ho koupil. Já na tom najel přes 100 tkm Asi 20 tkm jsem tam měl na zkoušku Bosche, ale těm trvá déle než nažhaví. Pak jsem tam vrátil původní BERU.

Jinak řídící jednotka nemá šanci zjistit co tam je za typ svíček, ta pouze ovládá spínací relé.
Při teplotě pod nulou je normální, že žhavení svítí déle. Moje auto pokud celej den stojí, tak další den při cca -2 °C svítí žhavení skoro stejně jako ostatní kontrolky. (mimo mazání a dobíjení samozřejmě) Osobně startuju až po zhasnutí kontrolek bez ohledu na to jestli žhavení zhasne dřív a startuje bez problémů a motor běží hned hladce.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

EL
Junior
Junior
Příspěvky: 266
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostravsko

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od EL » 17.12.2013 21:07

To Jardak: špičky původních svíček MOTOCRAFT a včera testovaných BERU GN993 byly černé, při zkoušce na akumulátoru nic, na ohmetru zjištěno přerušení spirály.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver

sth-1
Junior
Junior
Příspěvky: 244
Registrován: 02.02.2013 13:48

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od sth-1 » 19.12.2013 14:05

já dal ty Bosch (a Baterku Varta silver 75Ah ) zatím dobrý , auto stojí někdy i 3-4 dny ale zatím byla nejnižší teplota ráno asi -4°C a startuje super (proti původnímu stavu s originál baterkou a asi i s origo žhavičema kde fungoval jen jeden to už v -1°C byl problém natočit) Dám vědět jak to startuje až bude větší mráz .
Focus combi 1.8 Tdci 74kW

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů