Oprava / záměna motoru

Ferry_cz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 17.08.2016 12:56
Bydliště: Příbram

Re: Oprava / záměna motoru

Příspěvek od Ferry_cz » 31.03.2020 19:41

tohle je skrabani se pravou rukou za levym uchem :P kdyz se vysral motor a zbytek je OK, tak preci neshanim kastli, ale ten motor, motoru se vsude vali mraky a da se sehnat i takovej, co se da nastartovat, vyzkouset, pripadne i projet a pak teprve koupit, neni s tim spojen zadnej legislativni problem (pokud teda souhlasi kod motoru na bloku). Vymena motoru je max na den, kdyz se s tim clovek mazli, menil jsem uz i dva motory v jednom dni.

BTW ustipnutej pist u DV6 jen tak z niceho nic neni vubec nic extra neobvyklyho. To, ze tyhle motory pri nespravne udrzbe padaj jako mouchy v lete je bohuzel uplne normalni.
Focus Tournier r.v. 3/2006 - Duratorq 1,6TDCi 80kW alias peugeotí DV6TED4 FAP
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Oprava / záměna motoru

Příspěvek od Jardak » 31.03.2020 19:51

Přesně jak píše Tom. Navíc pokud se při rozborce zjistí , že píst je KO, tak se musí zjistit jak je na tom blok, než se začnou srát peníze do náhradních dílů. Navíc pokud je motor už 4 měsíce rozebranej, tak můžou být KO i vstřiky. A pokud se to potkalo (ten rozsekanej válec asi určitě), tak budou KO i vačkový hřídele. Sehnat jinej motor a bude to jezdit - tyhle motory na tom mechanicky nesou zas tak špatně. Jen bych zkontroloval řetěz mezi vačkami, dekarbonizovat sací kanály, vyměnit podložky pod vstřikama a žhavící svíčky. A samo nový rozvody.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

harry28
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 08.06.2020 09:42

Re: Oprava / záměna motoru

Příspěvek od harry28 » 10.06.2020 21:52

Před 20 lety jsem koupil pěkné Scorpio ze Švýcarska 2.9v6 automat... rozebral jsem ho totál na holou kastli, pak jsme do té kastle dávali z jiného komplet elektriku, nápravy, prostě vše a motor 2.8v6 manuál...všechno o dost jinak. Dělali jsme to celé prázdniny a vypili spoustu piv :beer: . V té době co vím, tak šlo udělat výměnu karoserie, pak následně výměnu motoru, i když to byl o malinko jiný typ, tak se zašlo na zastoupení Fordu a udělala se homologace asi za 2000kč. V dnešní době, slyšel jsem o tom, že se to pořád dá, ale určitě by to bylo dražší, ale v tomto případě by každopádně nepovolili záměnu z dielsa na benz, to už je sakra jiný typ :mrgreen: to silně pochybuju, takže jedině cestou převařit vin.. ale právě, jestli to stojí za to.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti