tohle je skrabani se pravou rukou za levym uchem kdyz se vysral motor a zbytek je OK, tak preci neshanim kastli, ale ten motor, motoru se vsude vali mraky a da se sehnat i takovej, co se da nastartovat, vyzkouset, pripadne i projet a pak teprve koupit, neni s tim spojen zadnej legislativni problem (pokud teda souhlasi kod motoru na bloku). Vymena motoru je max na den, kdyz se s tim clovek mazli, menil jsem uz i dva motory v jednom dni.
BTW ustipnutej pist u DV6 jen tak z niceho nic neni vubec nic extra neobvyklyho. To, ze tyhle motory pri nespravne udrzbe padaj jako mouchy v lete je bohuzel uplne normalni.
Oprava / záměna motoru
-
- Nováček
- Příspěvky: 90
- Registrován: 17.08.2016 12:56
- Bydliště: Příbram
Re: Oprava / záměna motoru
Focus Tournier r.v. 3/2006 - Duratorq 1,6TDCi 80kW alias peugeotí DV6TED4 FAP
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Oprava / záměna motoru
Přesně jak píše Tom. Navíc pokud se při rozborce zjistí , že píst je KO, tak se musí zjistit jak je na tom blok, než se začnou srát peníze do náhradních dílů. Navíc pokud je motor už 4 měsíce rozebranej, tak můžou být KO i vstřiky. A pokud se to potkalo (ten rozsekanej válec asi určitě), tak budou KO i vačkový hřídele. Sehnat jinej motor a bude to jezdit - tyhle motory na tom mechanicky nesou zas tak špatně. Jen bych zkontroloval řetěz mezi vačkami, dekarbonizovat sací kanály, vyměnit podložky pod vstřikama a žhavící svíčky. A samo nový rozvody.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08.06.2020 09:42
Re: Oprava / záměna motoru
Před 20 lety jsem koupil pěkné Scorpio ze Švýcarska 2.9v6 automat... rozebral jsem ho totál na holou kastli, pak jsme do té kastle dávali z jiného komplet elektriku, nápravy, prostě vše a motor 2.8v6 manuál...všechno o dost jinak. Dělali jsme to celé prázdniny a vypili spoustu piv . V té době co vím, tak šlo udělat výměnu karoserie, pak následně výměnu motoru, i když to byl o malinko jiný typ, tak se zašlo na zastoupení Fordu a udělala se homologace asi za 2000kč. V dnešní době, slyšel jsem o tom, že se to pořád dá, ale určitě by to bylo dražší, ale v tomto případě by každopádně nepovolili záměnu z dielsa na benz, to už je sakra jiný typ to silně pochybuju, takže jedině cestou převařit vin.. ale právě, jestli to stojí za to.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů