Výměna EGR ventilu
-
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 23.02.2012 13:00
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
ale ved ten Ford nie je na tie ND jediny dodavatel - pozeram na tej stranke turboduchadla.sk je za 185€ co je dnes 4539Kc a nemusis riesit ziadne vracanie pouziteho dielu - kazdy sa moze rozhodnut sam, moznosti je casto viacej na vyber - uz sa tu viackrat riesilo ze niektore veci u Forda sa kupit s aspon zbytkom rozumu kupit nedaju - napr RJ ESP, DPF atd atd
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
Jakto že se nedá koupit DPF, jednotka ESP...? Konkrétně?
-
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 23.02.2012 13:00
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
konkretne:
napisal som ze niektore veci sa nedaju kupit u Forda ak ma niekto aspon kusok rozumu
RJ ESP - u Forda 1500€ + praca spolu okolo 1700€, pri chybe 1288 staci kupit hydraulicku cast ktora obsahuje problematicky snimac tlaku brzd kvapaliny- cca 200€
DPF - u Forda cez 1000€, z druhovyroby okolo 250€
verim ze ostatni to takto pochopili, podobnych pripadov sa da menovat viac
napisal som ze niektore veci sa nedaju kupit u Forda ak ma niekto aspon kusok rozumu
RJ ESP - u Forda 1500€ + praca spolu okolo 1700€, pri chybe 1288 staci kupit hydraulicku cast ktora obsahuje problematicky snimac tlaku brzd kvapaliny- cca 200€
DPF - u Forda cez 1000€, z druhovyroby okolo 250€
verim ze ostatni to takto pochopili, podobnych pripadov sa da menovat viac
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
Nj to je to moje rychlý čtení...
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
Ja zháňam v druhovýrobe snímač polohy EGR. Zatiaľ bez úspechu. Nie že by som bez neho nemohol byť, ale mám ekologické cítenie. Kupovať celý EGR sa mi ale nechce.
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
- sibari
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 25.02.2009 18:43
- Bydliště: okr.PK Slovakia
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
to bufer: Tak ako to dopadlo s tým snímačom polohy? Treba mi vymeniť , bud snímač ,alebo celé EGR ?
Dík!
Dík!
FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
- speedy
- Pokročilý
- Příspěvky: 831
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slánsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
Měl jste někdo snímač polohy EGR ventilu rozebrán? Nevíte co je tam za ony dvě žluté elektronické součástky co mají na sobě KCI472 a HC524 ? Tu první já mám poškozenou, nevím, zda je to rezistor, či dioda nebo něco tomu podobného. Jen že jsem preventivně čistil EGR a tohle jsem jediné zjistil.
Ford se určítě tímto nezajímá a mění rovnou celé EGR, to je jasný, na čem by jinak vydělával
Ford se určítě tímto nezajímá a mění rovnou celé EGR, to je jasný, na čem by jinak vydělával
Karel FoFo 3 combi 2015 1.5 TDCi Black Shadow
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
Nezohnal som, zatiaľ chodím so zaslepeným EGR a asi pri tom aj ostane.sibari píše:to bufer: Tak ako to dopadlo s tým snímačom polohy? Treba mi vymeniť , bud snímač ,alebo celé EGR ?
Dík!
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
- speedy
- Pokročilý
- Příspěvky: 831
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slánsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
Tak jsem ho pro sichr taky zaslepil, zatím taky žádná hláška, tak uvidíme do budoucna...
Karel FoFo 3 combi 2015 1.5 TDCi Black Shadow
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
- majko2000
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 28.06.2012 21:45
- Bydliště: Kezmarok
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
Takze aj mne odisiel EGR (potvrdila aj diagnostika) . Oranzova kontrolka - nudzovy rezim. Dal som si tu namahu rozbral som ho na drobne a zistoval pricinu. Samotny EGR sa sklada z klapky a tiahla v liatinovej casti. V hornej ciernej plastovej casti sa nachadza galvanomotor/galvanometer s cievkou ktory otaca rotor s klapkou o cca 30 stupnov doprava dolava. Celkom navrchu je umestneny snimac s hallovou sondou a dvoma kondenzatormi ktory dava spatnu vazbu riadiacke o polohe klapky. V mojom pripade chyba bola zapricinena ze sa vyfukove plyny dostali cez opotrebovany semering az do casti galvanomotora a snimaca co sposobilo zadymenie a zaoxidovanie pohyblivych casti a nasledne odlepenie kruhoveho magnetu z rotora. Snimac bol v poriadku. Inymi slovami snimac nevedel v ktorej polohe je klapka. Po opatovnom precisteni celeho ventilu, vymene semeringu a zalepeni magnetu by mal znovu fungovat. Cela oprava cca 10 EUR. Podla mna konstrukcne nedoriesene ale aj servis a vyrobca musia z niecoho zit. V pripade zaujmu mozem dat detailne foto.
Naposledy upravil(a) majko2000 dne 19.12.2012 00:09, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus II Combi, 2007, 1,6 TDCi, 66 kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
Ahoj,
Mňa by zaujimalo foto rozobratého snimača polohy, ak máš. Bol som v tom že je to klasický odporový trimer, ale mas pravdu, je to Hallova sonda. http://www.tomco-inc.com/Tech_Tips/ttt30.pdf
Mňa by zaujimalo foto rozobratého snimača polohy, ak máš. Bol som v tom že je to klasický odporový trimer, ale mas pravdu, je to Hallova sonda. http://www.tomco-inc.com/Tech_Tips/ttt30.pdf
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
- majko2000
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 28.06.2012 21:45
- Bydliště: Kezmarok
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
Tu je foto snimaca polohy. Nalavo je kryt s konektorom, dvoma kondenzatormi (jeden je uz out) a v strede je hallova sonda. Napravo je magneticka cast ktora sa otaca okolo hallovej sondy. Este tam chyba otocna pruzinka.
Ford Focus II Combi, 2007, 1,6 TDCi, 66 kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 58
- Registrován: 22.05.2009 16:02
- Bydliště: Buštěhrad
EGR pro 1,6 TDCI 66 kw
Sloučeno.
Ahoj,
neprošel jsem emisemi kvůli kouřivosti a pak mi na diagnostice v autor. servisu Ford našli 4 různé hlášky na EGR ventil (kody už si nepamatuji) - jedna z nich byl "zamrzlý" EGR ventil a prý je nutná výměna. Jeho cena je u nich cca 10000 Kč bez pár drobných. Můžete se někdo podívat do chytré "kočky" (microcat) jestli na můj Focus 2007 (1,6 TDCi, 66 kw, před faceliftem - VIN WF05XXGCD57C37740) jde namontovat nějaký z druhovýroby. Našel jsem nanpř. na AutoKelly od fy Valeo podle jejich vyhledávání kolem 6 000 Kč což už je slušnější cena...
Je případně šance na jeho vyčištění? Máte někdo zkušenosti?
Děkuji za rady a všem přeji hodně km bez nehod a potřeby servisu
Ahoj,
neprošel jsem emisemi kvůli kouřivosti a pak mi na diagnostice v autor. servisu Ford našli 4 různé hlášky na EGR ventil (kody už si nepamatuji) - jedna z nich byl "zamrzlý" EGR ventil a prý je nutná výměna. Jeho cena je u nich cca 10000 Kč bez pár drobných. Můžete se někdo podívat do chytré "kočky" (microcat) jestli na můj Focus 2007 (1,6 TDCi, 66 kw, před faceliftem - VIN WF05XXGCD57C37740) jde namontovat nějaký z druhovýroby. Našel jsem nanpř. na AutoKelly od fy Valeo podle jejich vyhledávání kolem 6 000 Kč což už je slušnější cena...
Je případně šance na jeho vyčištění? Máte někdo zkušenosti?
Děkuji za rady a všem přeji hodně km bez nehod a potřeby servisu
Ford Focus combi - 1,5 ecoboost 110 kw - 2015 - už nikdy více
Ford FOCUS 5D - 1,6 TDCi 66 kW, r.v. 2007
Ford FOCUS 5D - 1,6 TDCi 66 kW, r.v. 2007
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
precti si to od zacatku tam najdes odpoved jaky koupit , i michal to tam psal , ze by ten spatny tezko vracel .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Hansoff
- Nováček
- Příspěvky: 190
- Registrován: 26.11.2011 14:13
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
Koupil sem sice správný (vícero lidí prohlíželo katalogy a hledalo podle VIN, viz. http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 13&t=34643), ale EGR nefungoval. Psalo to taky chybu, že je zaseklý nebo zamrzlý. Poslal sem ho na relkamaci a protože to vyřízení je na měsíc, stejně sem musel koupit "originál", abych měl jak jezdit do práce.
Teď čekám, jak reklamace dopadne, protože, když sem dal jiný EGR, tak všechno proběhlo jak mělo.
Teď čekám, jak reklamace dopadne, protože, když sem dal jiný EGR, tak všechno proběhlo jak mělo.
Ford Focus 1.6i 2010 , Toyota Supra (TT-01D)
Ex: Focus Combi 1,6 TDCi 80kW 2008,Ford Mondeo 2.0i Giha 2001,Citröen Saxo 1,1, Škoda 110R
Ex: Focus Combi 1,6 TDCi 80kW 2008,Ford Mondeo 2.0i Giha 2001,Citröen Saxo 1,1, Škoda 110R
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů