Focus 3 RS
Napsal: 04.02.2010 12:53
Máme dobrou zprávu. I příští generace focusu bude mít verzi RS, ba dokonce s pohonem všech kol. Co už možná potěší méně - měla by dostat hybridní pohon.
Jak bude vypadat příští generace Fordu Focus, to už díky nedávno skončenému autosalonu v Detroitu víme. A teď už víme i to, že u Fordu, respektive v divizi Team RS, makají na jeho sportovní verzi RS.
Ta prý ale už nebude mít motor V5 2,5 l, ale přeplňovaný benzinový dvoulitr, zkombinovaný s elektromotorem. Zatímco benziňák bude dodávat točivý moment předním kolům, elektromotor, živený z akumulátorů, umístěných pod podlahou kufru, bude roztáčet kola zadní nápravy, půjde tedy o čtyřkolku – ortodoxní příznivci Fordu nepochybně zajásají, tedy myslím spíš díky 4×4, ne hybridu… A měli bychom prý opět počítat s celkovým výkonem kolem 300 koní.
Ovšem vzhledem k tomu, že jde i informace zákulisní, nikoli oficiální, objevily se i zvěsti, že hybrid bude pouze ve verzi Focus ST a model RS bude čistě benzinový, ovšem to se jeví jako méně pravděpodobné.
V krátké době tu tedy máme už třetí zprávu o hybridizaci současných ikon sportovních aut. Hybrid oznámilo Ferrari u 599 GTB a Mitsubishi u Lanceru Evo XI.
Mimochodem, v kuloárech se šušká i o tom, že Ford chystá na konec životního cyklu současné generace focusu ještě velmi omezenou edici Focus RS Clubsport, vyhoněnou na 350 koní, osazenou odlehčenými skořepinovými sedadly a s ještě nižším a tužším podvozkem. Jsme zvědavi, co je na tom všem pravdy.
zdroj: http://www.autofun.cz/ford-focus-rs-hybrid-4109/
Jak bude vypadat příští generace Fordu Focus, to už díky nedávno skončenému autosalonu v Detroitu víme. A teď už víme i to, že u Fordu, respektive v divizi Team RS, makají na jeho sportovní verzi RS.
Ta prý ale už nebude mít motor V5 2,5 l, ale přeplňovaný benzinový dvoulitr, zkombinovaný s elektromotorem. Zatímco benziňák bude dodávat točivý moment předním kolům, elektromotor, živený z akumulátorů, umístěných pod podlahou kufru, bude roztáčet kola zadní nápravy, půjde tedy o čtyřkolku – ortodoxní příznivci Fordu nepochybně zajásají, tedy myslím spíš díky 4×4, ne hybridu… A měli bychom prý opět počítat s celkovým výkonem kolem 300 koní.
Ovšem vzhledem k tomu, že jde i informace zákulisní, nikoli oficiální, objevily se i zvěsti, že hybrid bude pouze ve verzi Focus ST a model RS bude čistě benzinový, ovšem to se jeví jako méně pravděpodobné.
V krátké době tu tedy máme už třetí zprávu o hybridizaci současných ikon sportovních aut. Hybrid oznámilo Ferrari u 599 GTB a Mitsubishi u Lanceru Evo XI.
Mimochodem, v kuloárech se šušká i o tom, že Ford chystá na konec životního cyklu současné generace focusu ještě velmi omezenou edici Focus RS Clubsport, vyhoněnou na 350 koní, osazenou odlehčenými skořepinovými sedadly a s ještě nižším a tužším podvozkem. Jsme zvědavi, co je na tom všem pravdy.
zdroj: http://www.autofun.cz/ford-focus-rs-hybrid-4109/