Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Vše o motorech ST a RS
Moderátor:foki
Odpovědět
david.britva
Junior
Junior
Příspěvky: 209
Registrován: 23.06.2013 15:18

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od david.britva » 23.02.2015 22:26

V karline sem videl bilyho s pruhama i pres strech, ale to nebylo ST, ac tak vypadalo. Sel sem se podivat na interier a byl sem prekvapenej, ze je to obyc.

Uživatelský avatar
staniol
.
.
Příspěvky: 323
Registrován: 24.11.2011 16:54
Bydliště: Jedině Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od staniol » 24.02.2015 00:47

Aha toho obcas potkavam, to neni ST? Podvod! :bebng:
╘════ ST225 ════╛
╘══ (galerie, custom CAIS, Millers Oils Racing CFS 5W40 NT, POWERFLEX Front Lower Wishbone Rear Bush) ══╛


Obrázek

david.britva
Junior
Junior
Příspěvky: 209
Registrován: 23.06.2013 15:18

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od david.britva » 24.02.2015 10:55

Ma narazniky, vejfuk, pruhy a snad i prahy, ale myslim, ze nema na blatnikach to ST.
Ale vim 100%, ze interier byl obyc. Az podle tohodle jsme poznal, ze je to levota.

david.britva
Junior
Junior
Příspěvky: 209
Registrován: 23.06.2013 15:18

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od david.britva » 09.03.2015 14:02

staniol píše:Podoli je dost pravdepodobny, pohybuju se hlavne kolem miraku a IP Pavlova, ale Karlin to asi nebudu ja nebo leda prujezd, ale urcite ne stat :D nicmene kolem Florence se pohybuje jeste jedno bily 3dv ST, ale ma dva modry tlusty pruhy pres kapotu a strechu.

Ohledne tech srazu, tak je vetsinou tak jednou do mesice/dvou na strese OC Chodov ;) resi se to na foru v sekci srazy, nebo taky na fb: https://www.facebook.com/strs.cz?fref=ts ;)

Nejel si náhodou v pátek 6.3. kolem 18hod kolem smíchova?
Opět mi volal kámoš, že na mně mával ať se vrátim :lol: :wallbash:

Uživatelský avatar
staniol
.
.
Příspěvky: 323
Registrován: 24.11.2011 16:54
Bydliště: Jedině Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od staniol » 13.03.2015 10:10

Je to mozny, ted nevim :D
╘════ ST225 ════╛
╘══ (galerie, custom CAIS, Millers Oils Racing CFS 5W40 NT, POWERFLEX Front Lower Wishbone Rear Bush) ══╛


Obrázek

Uživatelský avatar
ZLOU
Nováček
Nováček
Příspěvky: 58
Registrován: 15.04.2013 21:18
Bydliště: Planá nad Lužnicí, okr. Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od ZLOU » 16.04.2015 20:55

Ahoj.
Nějak jsem to časově nezvládl a hliníkové sání budu vařit až nyní na konci dubna, pokud to vše vyjde. Rovnou to spojím i s výměnou intercooleru s jádrem 55x23x6,5 cm, vstupy 6,3 cm. Už se na to těším, jak si s autem zase pohraju. Škoda, že na to potřebuju vařiče hliníku a půjčit garáž se zdviží. Asi by to šlo i bez ní, ale kdo se má furt válet pod autem. Už mi není 20.

Měl bych otázečku:
Jakou teplotní odolnost musí mít silikonová redukce na vstupu a výstupu z turba? Až teď jsem si všiml, že FMIC má odolnost -60/+260 na všem, ale na redukčních kolenech má jen -50/+200 °C. Nechápu proč ten rozdíl. :x
Stačí odolnost 200°C???

Jo a ještě:
Znovu jsem pročítal vlákno a myslím že Moskyto uváděl, že je potřeba zachovat před váhou vzduchu trubku aspoň 80 cm. Některé sety mají přímo na váze koleno a filtr, já tam dal spojku a filtr. Má ta délka vedení k váze nějaký zásadní význam? Asi by nebyl problém pustit filtr trochu níž, ale takhle mám na vstupu do filtru ještě silikon hadici přímo do mřížky masky a sání venkovního vzduchu.
Napadá mě akorát delší vzdálenost naolejovaného filtru od váhy a tím nižší riziko zaolejování a zaprášení?.

A do třetice:
Jaká je funkce hadičky, která je napojena na trubku sání mezi váhou vzduchu a turbem? S-Max má jednu, ST dvě. Někdo už mi psal, že hadičku při výměně za hliníkové vedení zaslepil, ale to se mi nezdá.
Díky moc.
Přílohy
trubka sání s přírubou.jpg
DSCF7635.JPG
S-MAX Titanium S - 2,5 ST, 2/2009
NR Chip 280/440, RS vstřiky, 2,75" downpipe, IC FMIC, 76mm Al sání FMIC+Simota, Eibach Pro-Kit+IVDC, 18"a19" Ford+20a25mm Eibach a H&R, sport cat.

Uživatelský avatar
6666667
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 698
Registrován: 06.05.2011 17:25
Bydliště: od Olomóce
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od 6666667 » 17.04.2015 09:02

Teplotu silikonových hadic bych neřešil je to na to určené. To spíš kdyby vedla v blízkosti výfuku tak by jí to nedělalo dobře. A to jistě nevede. A i kdyby vždycky se může omotat termoizolační páskou.

Délka sání může zmást maf senzor.

Jedna podtlaková hadička byla od posilovače brzd ta druhá už nevím. Jdi po ní uvidíš kam jde.
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project

Uživatelský avatar
ZLOU
Nováček
Nováček
Příspěvky: 58
Registrován: 15.04.2013 21:18
Bydliště: Planá nad Lužnicí, okr. Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od ZLOU » 17.04.2015 09:58

Ty jsi sle všudybyl. :palec_nahoru:
Omotat bych koleno mohl. :palec_nahoru:
Otázka je, jak moc by to váhu mohlo mást. I třeba CodeRed sání je kraťoučké.
Díky
S-MAX Titanium S - 2,5 ST, 2/2009
NR Chip 280/440, RS vstřiky, 2,75" downpipe, IC FMIC, 76mm Al sání FMIC+Simota, Eibach Pro-Kit+IVDC, 18"a19" Ford+20a25mm Eibach a H&R, sport cat.

Uživatelský avatar
ZLOU
Nováček
Nováček
Příspěvky: 58
Registrován: 15.04.2013 21:18
Bydliště: Planá nad Lužnicí, okr. Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od ZLOU » 17.04.2015 11:15

Jo a ta jediná hadička propojuje tu trubku sání před turbem s air boxem na sání na motoru - "inlet plenum".
K čemu tam je?
ST má vývody z trubky dva.
S-MAX Titanium S - 2,5 ST, 2/2009
NR Chip 280/440, RS vstřiky, 2,75" downpipe, IC FMIC, 76mm Al sání FMIC+Simota, Eibach Pro-Kit+IVDC, 18"a19" Ford+20a25mm Eibach a H&R, sport cat.

Uživatelský avatar
6666667
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 698
Registrován: 06.05.2011 17:25
Bydliště: od Olomóce
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od 6666667 » 18.04.2015 10:35

Myslím si že ta rozdvojka je jednocestný ventil. Když je v plenu tlak tak je to uzavřené. Po ubrání plynu je v plenu podtlak a ventil propouští směrem do plena. Ta silnější hadička co vede kolem baterie je na 100% podtlak k posilovači brzd. A ta na kterou se ptáš si myslím je tam jen proto aby v plenu nebyl až tak velký podtlak. Prostě propouští ze sání vzduch do plena.
Ale jestli tam nutně musí být to ti neřeknu.

ST má na sani ještě jednu a ta jde k odvětrávání klikové skříně tam kde je olejový filtr. Tou se dostávalo do sání vždycky trochu oleje.

Co se týče váhy vzduchu tak ta má před sebou takovou tu sítku, která má za funkci usměrňovat vzduch aby váha ukazovala reálnou hodnotu. Problém někdy může být když někdo dá hned před váhu vzduchu kuželový filtr. Tam pak mohou vznikat nějaké turbulence a váha neukazuje správně.
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project

Uživatelský avatar
ZLOU
Nováček
Nováček
Příspěvky: 58
Registrován: 15.04.2013 21:18
Bydliště: Planá nad Lužnicí, okr. Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od ZLOU » 18.04.2015 12:35

Děkuju.
Ta velká je k posilovači, to je jasné.
Pokud je tedy v rozdvojce ventil, tak to smysl dává. Někteří s ST tuto hadičku vyndali i s tou rozdvojkou a nechali jen vývod k posilovači a auto jezdí. Ale pokud to tam být má, asi není problém ji zachovat. Opravdový význam na funkci "rostlináře" by mě ale zajímal.

Stejně tak ta délka vedení sání před váhou. A hlavně jak zjistit, že to systému - váze vadí. Zkoušení na diagnostice a brzdě? Možná jen prostě vedení s filtrem protáhnout dolů a nechat to na pocitech z řízení - motoru. Akorát jsem se byl teď podívat a moc místa tam nemám.
S-MAX Titanium S - 2,5 ST, 2/2009
NR Chip 280/440, RS vstřiky, 2,75" downpipe, IC FMIC, 76mm Al sání FMIC+Simota, Eibach Pro-Kit+IVDC, 18"a19" Ford+20a25mm Eibach a H&R, sport cat.

Uživatelský avatar
Johnny ST
.
.
Příspěvky: 284
Registrován: 11.05.2010 02:09
Bydliště: Praha

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od Johnny ST » 18.04.2015 14:22

Když namontuješ sání a vyhodí to chybu, tak víš, že to váha nezvládá správně vyhodnocovat. Chyba se objeví velmi rychle. Několik lidí s tím mělo tento problém.
Ford Focus 2.0i

Uživatelský avatar
ZLOU
Nováček
Nováček
Příspěvky: 58
Registrován: 15.04.2013 21:18
Bydliště: Planá nad Lužnicí, okr. Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od ZLOU » 18.04.2015 14:27

Tak je to asi v pohodě. Je tam už rok a půl a nic to nehlásí. Na diagnostice bylo auto mezi tím asi 3x a nic to taky nehlásilo, takže tedy asi pohoda.
Já myslel, že by to mohla špatně vyhodnocovat bez toho, že by to hlásilo chybu. Je ale fakt, že vzduch x benzín se odrazí na lambdě, tak to asi je v pořádku. Emise jsou A1.

Díkes.
S-MAX Titanium S - 2,5 ST, 2/2009
NR Chip 280/440, RS vstřiky, 2,75" downpipe, IC FMIC, 76mm Al sání FMIC+Simota, Eibach Pro-Kit+IVDC, 18"a19" Ford+20a25mm Eibach a H&R, sport cat.

Uživatelský avatar
ZLOU
Nováček
Nováček
Příspěvky: 58
Registrován: 15.04.2013 21:18
Bydliště: Planá nad Lužnicí, okr. Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od ZLOU » 30.04.2015 22:52

Tak hurá!
Akce, kterou jsem plánoval už před více než kolem jsem dotáhl dneska do snad úspěšného konce. Materiál ležel celou dobu v krabici pod ponkem a čekal. Nějak nebyl čas si hrát s autem.

Takže dnes konečně vymyšleno, vyrobeno a nainstalováno kompletní vedení vzduchu do turba. Byla to sice pakárna, ale je hotovo. Teda ještě mi chybí nastrojit okolní plasty, světla atd, ale jinak je hotovo.
Nevydržel jsem a hned to v garáži nahodil a zvuk sání je oproti již předtím osazené Simoty zase o hodně silnější. SUPEER.

Kdybych to byl výval věděl, ušetřil jsem si dost peněž, protože mi toho dost zbylo, viz první foto. jsem to načetl nějak pozpátku. :dih:

Materiál na úpravu:
2x Al 76 mm koleno 45°
1x silikonová redukce 76 - 63 mm, koleno 45°
2x silikonová spojka 76 mm
1x silikonové koleno 76 mm, koleno 23°
filtr SIMOTA - 76 mm
svorky.

Vše od FMIC.PL (FMIC.CZ).
Poslední foto jsou přebytky, kdyby někdo chtěl.

Vzhledem k tomu, že jsem chtěl vyměnit i intercooler za větší a všechno jsem měl už přichystané, celkem mě nakrklo, že nárazník nejde sundat. Po obou stranách je spojen s blatníky dvěma šrouby, jejichž matky jsou zapuštěné do plastových mezikusů mezi blatníkem a nárazníkem a samo že je to zarezlé a šrouby se protáčení. Tedy, nejde sundat tak, aby šel zase nasadit zpět. Uříznout to půjde. Takže se mám aspoň na co těšit.

Ahoj.
Přílohy
Maxík%2030_4_15_69.JPG
Maxík%2030_4_15_66.JPG
Maxík%2030_4_15_61.JPG
Maxík%2030_4_15_60.JPG
Maxík%2030_4_15_53.JPG
Maxík%2030_4_15_45.JPG
S-MAX Titanium S - 2,5 ST, 2/2009
NR Chip 280/440, RS vstřiky, 2,75" downpipe, IC FMIC, 76mm Al sání FMIC+Simota, Eibach Pro-Kit+IVDC, 18"a19" Ford+20a25mm Eibach a H&R, sport cat.

Uživatelský avatar
6666667
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 698
Registrován: 06.05.2011 17:25
Bydliště: od Olomóce
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170

Příspěvek od 6666667 » 01.05.2015 07:18

Luxus!!! Moc pěkná práce :palec_nahoru:
Tu podtlakovou hadičku si zachoval?
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project

Odpovědět

Zpět na „Motory“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů