Slovensko

Rady, tipy , ubytování ...
Odpovědět
Uživatelský avatar
laser
Nováček
Nováček
Příspěvky: 119
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Slovensko

Příspěvek od laser » 16.07.2007 22:02

Jedu v sobotu do Tater do Štrby, přemýšlím že bych jel z Brna na Trenčín a po dálnici na Žilinu, ale nevím jestli končí stejně jako loni u Povážské Bystrice. Neví někdo jak to vypadá kolem Žiliny v sobotu prý to bývá dost drsný jen se popojíždí. Jaké jsou aktuální ceny benzínu??? Dík za každou radu
Focus combi, 1,6, 74 kw, rv.2014,
[img:n8o74c0w]https://www.focus.kvalitne.cz/.gif[/img:n8o74c0w]

Uživatelský avatar
Skubi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 11856
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skubi » 16.07.2007 22:09

FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Obrázek
Obrázek
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Uživatelský avatar
laser
Nováček
Nováček
Příspěvky: 119
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od laser » 16.07.2007 22:22

to je pouze pro registrované...
Focus combi, 1,6, 74 kw, rv.2014,
[img:n8o74c0w]https://www.focus.kvalitne.cz/.gif[/img:n8o74c0w]

Uživatelský avatar
misakxt
Junior
Junior
Příspěvky: 234
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Čáslav

Příspěvek od misakxt » 16.07.2007 22:30

no o tom mi povidej.byl jsem tam před 14ti dny.Jo určitě jeď jak píšeš.je to asi nejlepší.s těma kolonama je to tam teď fakt děs.stačí aby si trefil na avii nebo nějakej naloženej kamion a je to v háji.je tam dost silnej provoz a co sem taqk vypozoroval tak se tam nechce nikomu moc předjíždět a když seš tak 10tejv řadě takto je o nervy.benzín natankuj u nás je to levnější.nevim jak máš vychytanou dálniční známku ale v pohodě jsem jí koupil přímo na benzině ve Starym Hrozenkově(týdení).jenom pár poznatků co mám.zamlouvalo se mi tam že tam některý dopravní značky jsou opravdu BIG velikosti.ale co se týče dopravního značení tak je to někdy dost chaotický.v Bánské Bystrici jsem hledal centrum a podle značek a motal jsem se tam pořád dokola(nebyloto jediný město).taky se mi zdálo dost málo benzínek takže tankuj v čas a radši dopředu.docela úsměvně na mě působyli auta statní policie s oranžovejma majákama.zdálky to vypadá jak auto technickejch služeb :).dávej si bacha na černý pasaty.rádi tam jezděj v civilních autech a měřej a to rozhodně víc jak u nás.celkově policajtů se mi tam zdálo víc.někde jsem čet jak hrozně se tam jezdí ale rozhodně se mi to zdá jako blbost.jak kdo ale líbilo se mi že tam skoro všichni dodržujou velký rozestupy mezi sebou.u nás se ti furt někdo lepí na nárazník.a když už tak se snaží okamžitě předjet a né tě akorát znervózňovat.ale ty kolony mě točily asi nejvíc (hlavně kolem stavenišť kterejch je tam fakt mraky).
Focus 1.6 74kW 3dv silver Trend od 7.1.2008
Fiesta 1.3 LPG
Felicia 1.3 LPG
Fabia 1.4 LPG

Uživatelský avatar
misakxt
Junior
Junior
Příspěvky: 234
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Čáslav

Příspěvek od misakxt » 16.07.2007 22:31

to jsem se zapotil v tohle hycu než jsem to vytvořil :)
Focus 1.6 74kW 3dv silver Trend od 7.1.2008
Fiesta 1.3 LPG
Felicia 1.3 LPG
Fabia 1.4 LPG

Uživatelský avatar
Skubi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 11856
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skubi » 16.07.2007 22:33

laser píše:to je pouze pro registrované...
sorry, tak jinak :wink:

11.07.2007 - Roman Švidrnoch - str. 01

Jaká je cesta na Slovensko


Slovensko je po Chorvatsku nejčastějším cílem Čechů mířících na dovolenou. Projeli jsme NEJVYTÍŽENĚJŠÍ TRASY a zjišťovali, jak se po nich cestuje.

Cesta k nejbližším sousedům není nijak náročná, ale přesto přinesla několik zajímavých zážitků. Například překvapivě vyšší ceny benzinu na Slovensku nebo nečekaně velký počet policejních kontrol a radarů.

Z Prahy v pátek odpoledne

Z hlavního města vyrážím v první den prázdnin. Chci se co nejvíc přiblížit realitě, takže čekám do brzkého odpoledne - až budou rozdána vysvědčení, snědeny obědy a rodiny vyrazí na dalekou cestu. Startuji v 14.45 hodin, o 11 minut později dojíždím kolonu na Spořilově a patnáct minut po třetí míjím ceduli se začátkem D1 a konečně jedu normálně. V rychlém pruhu mě předjíždějí desítky aut, zvláště v omezeních rychlostí; největší česká dálnice není nic pro slabé nervy.

Cedule nemají vždy pravdu

Na 89. kilometru si všímám světelné cedule varující před stavebními pracemi na 137. kilometru dálnice; prý se tam tvoří kolony. Přestože je dálnice plná, není po nich ani stopy. Stejnou zkušenost udělám i na cestě zpět, takže mám pocit, že tyhle cedule často spíše vyděsí a zmatou, nejsou-li zásobovány aktuálními informacemi.
V 16.22 hlásí Zelená vlna Radiožurnálu, že na 202. km dálnice hoří auto a vytvořila se dvoukilometrová kolona; to potvrzuje i další infotabule - ta však tvrdí, že dálnice je uzavřena na 194. kilometru a máme ji opustit na exitu... 75? nebo 76? Snad tam budou policajti, říkám si, protože jsem si čísel pořádně nevšiml. Na 186. kilometru už proklínám svou nepozornost v několikakilometrové zácpě před Brnem; samozřejmě nikdo dopravu z dálnice neodkláněl. Kolona se rozjíždí až v 17.37, výsledkem je skoro čtyřicetiminutová sekyra v časovém plánu.

Oblíbené pasti na řidiče

Pokračuji na Olomouc, v 18.13 ji míjím, před Velkým Újezdem v omezení na 100 km se tvoří krátká kolona. Dálnice končí u Lipníka nad Bečvou, kde je další oblíbené měřicí místo policie, protože rychlost je zde snížena na 100 a pak na 80. O pár minut později projíždím obcí Slavíč, kde je další policisty milovaný úsek, a o kousek dál dojíždím kolonu. Z podivných důvodů tady hlavní tah roztíná kruhový objezd do nevelké obce Drahotuše a zácpa udivuje většinu řidičů.
To už se blíží první velká křižovatka mé cesty - na kruhovém objezdu v Hranicích odbočuji podle jasného značení doprava na Žilinu. Kvalitní silnici z pohledu řidiče „komplikují“ obce s omezením na 50, v Hustopečích pak na 70 km/hod. Tam je také čerpací stanice s nejlevnějším benzinem i naftou na „severní trase“: AB Oil prodává natural za 29,90 a naftu za 27,90 koruny (o korunu levněji než na začátku D1).
Ve Valašském Meziříčí díky výbornému značení neváhám ani na jednom z kruhových objezdů a pět minut po sedmé zastavuji na půlhodinku ve vyhlášeném motorestu elikán, asi pět kilometrů směrem na Rožnov pod Radhoštěm.

Hranice: naprostá formalita

Vyrážím směrem na Rožnov, za ním v Horní Bečvě je na poslední pumpě na české straně možné koupit slovenské dálniční známky za české koruny. Nyní je třeba se vyšplhat kvalitní silnicí do kopce po české straně hranice a o poznání horší cestou sjet z kopce k přechodu na slovenské straně. Před závorou je minikolona asi dvaceti aut, vesměs turistů. Odbavení je však plynulé - občanku ukazuji z okénka pomalu jedoucího auta; český policista ani mým směrem nepohlédne, slovenský alespoň na dálku pokývne.

Slovensko: pozor na rychlost

Na konci Makova odbočuji doprava, opět naveden ukazatelem Žilina. Čeká mne série prudkých zatáček do vrchu i z něj, na mnoha místech je rychlost omezena na 40; v prudké zatáčce je dokonce stacionární radar. Za Kolárovicemi vjíždím do města Bytča po mostě přes Hričovský kanál a nevšímám si první značené odbočky na Žilinu - je to silnice druhé třídy číslo 507; já chci jet po hlavní.
Na první benzince, Slovnaftu, kupuji za 150 slovenských korun týdenní dálniční známku, protože chci vyzkoušet právě budovaný úsek dálnice, vedený souběžně s řekou. Najíždím tedy na úsek D1, ale za chvíli už jedu pouze v jednom pruhu osmdesátkou; po deseti minutách jízdy rychlostní komunikace končí úplně - pokračuje starou hlavní cestou číslo 61. Pokračování na straně C2

Pokračování ze strany C1
Jedinou výhodou je, že jsem se vyhnul průjezdu dvěma obcemi, teď se však musím ploužit čtyřicítkou po tankodromu - všude kolem se staví další úsek dálnice.

Nejlevnější benzin je v Tesku

Žilina je vlastně jediným „kritickým“ místem na trase - pokud pořádně nesledujete ukazatele směrem na Martin a Poprad, můžete zabloudit. Poblíž hlavní křižovatky narážím na hypermarket Tesco, kde mají otevřeno do půlnoci, a zdejší benzinová pumpa nabízí nejlevnější benzin i naftu na této „severní“ trase (viz tabulka). Za Žilinou začíná provoz výrazně houstnout, přestože je už po deváté večer. Cesta navíc není příliš kvalitní, za zříceninou hradu Strečna je dokonce doporučená čtyřicítka kvůli padajícím kamenům.
Zatáčky končí, ve Vrútkách objevuji hlídkující policisty, kteří měří rychlost na dlouhé rovince před začátkem města Martin. Tomu se však vyhýbám, cesta vede dál přes Sučany (další levný benzin), Turany, Šútovo - obce tady přecházejí jedna do druhé, nedá se jet rychleji než povolenou šedesátkou. Před Kraľovany odbočuji prudce doprava a pokračuji do Ružomberku, průjezd městem je jednoduchý - pořád rovně. Deset minut po desáté vidím na konci města u papíren, jak se vybaluje další policejní hlídka.

Osm a půl hodiny s kolonami a zastávkami

O pět minut později najíždím v Ivachnové na dálnici D1, jejíž úsek tu měří zhruba 40 kilometrů. Prvních pět je mizerných, povrch cesty je starý a autem natřásá, pak se však mění v krásně hladký nový asfalt. Na dálnici je jediná benzinka (OMV na 470. kilometru). D1 znenadání končí sjezdem, na němž zahýbám doleva, podjedu autostrádu a jsem v podstatě v cíli. Za pár minut vjíždím do Popradu, kde potkávám další dvě policejní hlídky. Je přesně 23 hodin, jsem v cíli. I se zastávkami trvala cesta osm a čtvrt hodiny, čistého času 6 hodin 40 minut, na denním počitadle tachometru svítí číslice 570 kilometrů.

Pozor na zhasnutá světla!

Ráno vyrážím na zpáteční cestu a v protisměru potkávám spoustu aut s českými espézetkami. Začíná mi vadit, že na Slovensku není v létě povinné denní svícení, takže mezi českými „svítiči“ jede spousta místních a Poláků, kteří jsou prakticky neviditelní, zvlášť ve stinných úsecích. Proto je nutné být pořád ve střehu.
Čas začínám znovu měřit až za Žilinou, na bývalé hlavní silnici, nyní spíše přivaděči k nové dálnici. Po pár minutách jízdy v jednom pruhu se dálnice dva kilometry před Bytčou (kde jsem včera najížděl) rozšiřuje. Tabule ukazují 54 km do Trenčína, ale po pár kilometrech přichází zklamání - autostráda končí sjezdem na Povážskou Bystricu. Cesta s vyjetými kolejemi je ohavná, pak přichází průjezd městem se semafory. Je tady však i Tesco (8-24 hodin) s nonstop čerpačkou a nejnižšími cenami na celém slovenském úseku - nafta i benzin stojí 35,60 Sk (30,50 Kč).
Sotva vyjedu z města, čeká mne překvapení - naposledy jsem tudy jel před čtyřmi lety, a to ještě nestál obří dálniční viadukt Sverepec. Nový úsek se plynule napojuje na starý u Ladců, takže až do Trenčína se už opravdu frčí po dálnici. Město míjím ve 12.54 a pokračuji dva kilometry směrem na Bratislavu, kde konečně vidím ukazatel s nápisem Brno 137 kilometrů.

Radar hned za přechodem

Mezinárodní silnice první třídy E50 je prvních pár kilometrů obyčejnou panelovkou, po níž vjíždím do obce Drietoma - v celé vesnici platí 40 a opět zde potkávám policejní hlídku. Později zjišťuji, že zdejší provoz bude od 9. července až do 30. září výrazně komplikován opravou mostu. Za obcí je omezení na 60, a dokonce tady mají i stacionární radar - pozor musí dávat hlavně turisté v opačném směru, kteří právě přejeli hranici. Na ní je opět vše bez problémů, už ve 13.15 jsem ve Starém Hrozenkově.

Ani na Slovácku policie nezahálí

Čeká mě krásná cesta plná serpentin a lesních úseků, pod vrcholem Lopeníku je vyhlášený motorest Rasová. Následuje sjezd z hor do slovácké nížiny, cedule varují před častými nehodami. Pohodovou cestu otravují jen kamiony, které je kvůli nepřehledným zatáčkám těžké předjet. Příležitost se naskýtá až na rovince nad Bystřicí pod Lopeníkem, v obci je 50 pod častou policejní kontrolou. Další vesnicí se stálým měřením rychlostí je Bánov, pak už sjíždím k Uherskému Brodu. Městem se projíždí jen po okraji, přes jedinou světelnou křižovatku směrem na Uherské Hradiště. To je už dva roky možné objet po novém obchvatu v podobě viaduktu, takže ani zde zdržení nehrozí.
Silnice pak stoupá k hradu Buchlov, na dlouhé rovině potkávám hned dvě policejní hlídky - jedni měří rychlost zasunutí do čerpačky EuroOil, druzí o kilometr dále. Evidentně mají zacíleno na rychlíky, kteří to tady z kopce „kalí“... Přes pohoří Chřiby vede krásná nová cesta, svádějící k rychlé jízdě, ovšem v zatáčkách se dost nepříjemně utahuje. Před Slavkovem u Brna potkávám benzinku Unicorn s nejlevnějším naturalem na celé trase - 29,70. Zde se tedy vyplatí natankovat při cestě na Slovensko.

Obě trasy vyjdou nastejno

Ve 14.30 najíždím za Holubicí na dálnici D1 směrem do Prahy. Zaznamenávám rychlostní omezení v Brně na 191. km, kde je sice osmdesátka, ale provoz vede stále ve dvou pruzích, takže větší problémy nehrozí. O čtyři kilometry dále je to podobné, staví se tu protihluková stěna Troubsko.
Do Prahy dorážím v 16.44 - ze Žiliny to trvalo čistého času 4 hodiny a 20 minut. Když připočtu bez deseti minut dvě hodiny na trase Poprad-Žilina, vychází zhruba šest hodin a deset minut - tedy o půl hodiny rychleji než přes Makov a o deset kilometrů blíže. Obě trasy tudíž vycházejí téměř nastejno. Podle zkušeností dálkových šoférů však bývá trasa přes Makov častokrát rychlejší, protože nájezdy a sjezdy na rozestavěné slovenské dálnici se mnohdy v odpolední špičce ucpávají.

***

Plánovače: jak jsou přesné?

Zadá-li řidič jako výchozí místo Prahu a cíl podtatranský Poprad, spočítá mu nejpopulárnější český plánovač Routeplanner (na stránkách http://www.skoda-auto. cz) jako nejvýhodnější trasu přes Olomouc, Rožnov pod Radhoštěm, Bytču a Žilinu, jejíchž 555 kilometrů podle něj řidič ujede za 8 hodin a sedm minut. O 12 minut déle má trvat trasa přes Trenčín (547 kilometrů).
Francouzský Michelin (www. viamichelin.com) právě trenčínskou „jižní“ cestu vybírá hned jako nejvýhodnější - trasa je podle něj sice o 10 km delší, ale řidič ji zvládne za podstatně realističtějších 6 hodin 50 minut. Francouzi už totiž na rozdíl od škodováků zjistili, že leckde fungují nové dálniční úseky, které putování výrazně urychlují. A jaká je skutečnost?
„Severní trasu“ jsme zvládli za 6 hodin a 40 minut (samozřejmě čistého času, přestávky jsme odpočítali). Jižní, přes Trenčín, pak za 6 hodin a 10 minut. Samozřejmě jsme striktně dodržovali rychlostní limity a dopravní předpisy, piráti silnic mohou být podstatně rychlejší.
Český plánovač tedy příliš věrohodný není - jeho časové údaje jsou značně nadsazené. Jeho provozovatelům však nelze nic vyčítat: upozorňují totiž, že jejich údaje jsou čistě orientační.
Francouzský plánovač je podstatně přesnější - na rozdíl od Routeplanneru zná třeba i novou českou dálnici D11 do Hradce Králové.

Informace

Co platí na Slovensku

Dálniční známky

Kromě ročních za 1100 Sk (880 Kč) existují měsíční za 300 Sk a týdenní za polovic.
Bez známky se při cestě do Vysokých Tater neobejdete, 40km úsek dálnice se v podstatě nedá nijak objet. Bude se vám hodit i při návratu směrem přes Trenčín.

Omezení rychlosti

Na dálnicích (130 km/h) a silnicích mimo obec (90 km/h) je to stejné jako v Česku; v obcích se jezdí „postaru“ šedesátkou.

Povinná výbava

Stejná jako v Česku (lékárnička, trojúhelník, hever, sada pojistek a žárovek, rezervní kolo, klíč na kola), navíc však musíte mít reflexní vestu a používat ji, když opustíte auto kvůli poruše nebo defektu, a také tažné lano. Minimální hloubka vzorku pneumatiky je stejně jako v ČR 1,6 milimetru.

Policie

Podle našich zkušeností i informací slovenských kolegů je dopravní policie o dost aktivnější, než jsme zvyklí z Česka, zvláště v letní sezoně. Na mnoha omezeních rychlosti se měří, na nebezpečných místech vyrůstají nové, stacionární radary. Velmi užitečné je poslouchat za jízdy Slovenský rozhlas 1, Rádio Slovensko, protože zde v pravidelném dopravním zpravodajství informují kromě objížděk a nehod i o radarech. Takže se můžete třeba dozvědět, že „černý passat operuje na dálnici u Liptovského Mikuláše, zelená octavia pendluje mezi Trnavou a Piešťany“. Policie často používá k měření vozy značky Audi.

Pokuty

Na Slovensku neexistuje bodový systém, pouze pokuty. Tu můžete dostat buď blokově na místě (většinou 1000-2000 Kč), nebo po takzvané administrativní proceduře (obdoba správního řízení v ČR); to když nesouhlasíte s přestupkem nebo je příliš závažný - pokuta je většinou dvojnásobkem té blokové.
K projednání byste se však museli osobně dostavit. Vážné přestupky však jdou do administrativního řízení automaticky, např. porušení zákazu předjíždění (pokuta 7000 Sk) či řízení pod vlivem alkoholu (15 000 Sk). Překročení rychlosti o 10 km/h je za 1000 Sk, o 20 km za dvojnásobek; vyšší jde automaticky do admin. řízení. V něm může být provinilci zakázáno řízení až na jeden rok - u českých občanů by zákaz platil pouze na území Slovenska.

Řidiči

Slováci jsou obecně temperamentnější šoféři než Češi a s dodržováním pravidel si moc hlavu nelámou. Předjíždějí při každé příležitosti, takže na mnohých silnicích to vypadá, jako by měly čtyři pruhy: ti pomalejší uhýbají na krajnici.

Svícení

Pozor, na Slovensku se ve dne v létě svítit nemusí, ale mnozí Slováci a většina turistů rozsvíceno mají. Neosvětlené auto pak lze velmi snadno přehlédnout.

Tankování

Pohonné hmoty jsou na Slovensku dražší - současný průměr u Naturalu95 je 38,50 Sk (33 Kč; v ČR 30,50), u nafty 37,20 (32 Kč; v ČR 28,30). Výrazně dražší je také plyn LPG: na Slovensku stojí průměrně 20 Sk (17,20 Kč), zatímco v Česku 14 korun.

Tísňové volání

Na policii, záchranku i hasiče se dovoláte na jednotném (a mezinárodním) čísle 112.
Na dálnicích jsou i oranžové telefony, které vás spojí přímo s policií.

Tabulka

Itinerář cesty na Slovensko

Praha-Trenčín-Poprad
místo km hod.
Praha (D1) 0 0:00
Brno (D1) 200 1:50
St. Hrozenkov 312 3:10
Považská Bystrica 377 4:00
Žilina (E50) 404 4:20
Poprad (E50) 559 6:10
celková délka: 559 km
celkové náklady*: 1250 Kč

Praha-Olomouc-Poprad
místo km hod.
Praha 0 0:00
Brno (D1) 200 1:50
Hranice na Mor. 320 3:00
Makov 384 4:01
Žilina 422 4:54
Ružomberok 488 6:15
Poprad 570 6:40
celková délka: 570 km
celkové náklady: 1280 Kč

Ostrava-Poprad
místo km hod.
Ostrava 0 0:00
Havířov 17 0:18
Český Těšín 35 0:35
Třinec-Lyžbice 50 0:50
Mosty u Jablunkova 66 1:10
Čadca 83 1:36
Žilina 108 2:00
Poprad 250 3:50
celková délka: 250 km
celkové náklady:* 560 Kč

Poznámka: * při průměrné spotřebě 7,5 litru na 100 km a ceně paliva 30 Kč za litr.
Všechny časy jsou uváděny jako čisté, po odpočtu přestávek a zdržení (např. v kolonách).

Nejlevnější pohonné hmoty

Natural95
Velké Meziříčí, Jet 30,90
Hustopeče n. B. AB Oil 29,90
Val. Meziříčí, Benzina 30,40
Horní Bečva, Gold 30,90
Žilina, Tesco (nonstop) 31,00*
Pov. Bystrica, Tesco 30,50*
Slavkov u Brna, Unicorn 29,70

Nafta
Velké Meziříčí, JET 28,70
Hranice-Slavíč, areál JZD 26,90
Hustopeče n. B., AB Oil 27,90
Valašské Meziříčí, Shell 28,80
Rožnov p. Radh., OMV 28,80
Žilina, Tesco 31,00*
Považská Bystrica, Tesco 30,50*

LPG
Hranice, Shell 14,20
Rožnov pod Radhoštěm
naproti skanzenu 12,90
Vrútky, Esso 16,70*

Poznámka: *ceny jsou přepočítané na české koruny

Podrobnější informace najdete na auto.idnes.cz

Rada MF DNES

Tankujte v Česku

Natankujte plnou nádrž ještě před slovenskou hranicí (třeba na jedné z pump ze seznamu na str. 2). Na Slovensku jsou benzin, nafta i LPG podstatně dražší, průměrně o 2,50 Kč u naturalu, korunu u nafty. Propan-butan stojí většinou o 3 Kč více, čerpacích stanic je navíc mnohem méně než v Česku, a ještě méně jich má nonstop provoz.
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Obrázek
Obrázek
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Uživatelský avatar
laser
Nováček
Nováček
Příspěvky: 119
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od laser » 16.07.2007 22:34

to už je na knihu piš dál....
Focus combi, 1,6, 74 kw, rv.2014,
[img:n8o74c0w]https://www.focus.kvalitne.cz/.gif[/img:n8o74c0w]

Uživatelský avatar
misakxt
Junior
Junior
Příspěvky: 234
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Čáslav

Příspěvek od misakxt » 16.07.2007 22:45

to Skubi:no skoro jsme napsali to samí jenom to máš "trošku" delší :) ..ale na ty světla jsem zapoměl to je pěkná pakárna.bacha na to.co sem si tak všímal tak nejvíc v oblibě nesvítit maj řidiči náklaďáků.
Focus 1.6 74kW 3dv silver Trend od 7.1.2008
Fiesta 1.3 LPG
Felicia 1.3 LPG
Fabia 1.4 LPG

Uživatelský avatar
Skubi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 11856
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skubi » 16.07.2007 22:48

misakxt píše:to Skubi:no skoro jsme napsali to samí jenom to máš "trošku" delší :) ..ale na ty světla jsem zapoměl to je pěkná pakárna.bacha na to.co sem si tak všímal tak nejvíc v oblibě nesvítit maj řidiči náklaďáků.
já to jen kopnul z MF Dnes, co vyšla ve středu 11.7. :wink:
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Obrázek
Obrázek
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Uživatelský avatar
misakxt
Junior
Junior
Příspěvky: 234
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Čáslav

Příspěvek od misakxt » 16.07.2007 22:51

no tak aspoň vim že nejsem úplně mimo :). a já se s tim v tomhle hycu morduju jak 3válec HTP s fábií............. :lol:
Focus 1.6 74kW 3dv silver Trend od 7.1.2008
Fiesta 1.3 LPG
Felicia 1.3 LPG
Fabia 1.4 LPG

Uživatelský avatar
laser
Nováček
Nováček
Příspěvky: 119
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od laser » 16.07.2007 22:52

dík to je tak vyčerpávající, že není co dodat.
Focus combi, 1,6, 74 kw, rv.2014,
[img:n8o74c0w]https://www.focus.kvalitne.cz/.gif[/img:n8o74c0w]

Uživatelský avatar
misakxt
Junior
Junior
Příspěvky: 234
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Čáslav

Příspěvek od misakxt » 16.07.2007 23:01

ještě možná poslední věc.dost jsme s přítelkyní jezdili po různějch místech(tatry-tam si dej bacha pokud budeš chtít jet lanovkou až na lomnický stít tak to bejvá dost náprásknutý a čeká se) tak se mi tam zdálo dost mastný parkovný.skoro pokaždý se ale nechá zaparkovat i mimo placený parkoviště.nejsem žádnej skrblík ale dávat všude víc za parkovný než a vstupenky se mi fakt něchtělo.doporučuju dobšínký ledovjeskyně(vemsi sebou ale svetr :) ).
Focus 1.6 74kW 3dv silver Trend od 7.1.2008
Fiesta 1.3 LPG
Felicia 1.3 LPG
Fabia 1.4 LPG

Uživatelský avatar
Jairo
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 734
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jairo » 17.07.2007 08:03

ADD: "Žilina je vlastně jediným „kritickým“ místem na trase - pokud pořádně nesledujete ukazatele směrem na Martin a Poprad, můžete zabloudit. Poblíž hlavní křižovatky narážím na hypermarket Tesco, kde mají otevřeno do půlnoci,..."

Tesco v ZA je otvorene nonstop. To len detail pre tych,ktori by prechadzali cez ZA a chceli sa tam stavit.
Bol - Ford Focus 1.6 16V HB 1999 Zelena metaliza
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 17.07.2007 18:49

misakxt píše:ještě možná poslední věc.dost jsme s přítelkyní jezdili po různějch místech(tatry-tam si dej bacha pokud budeš chtít jet lanovkou až na lomnický stít tak to bejvá dost náprásknutý a čeká se) tak se mi tam zdálo dost mastný parkovný.skoro pokaždý se ale nechá zaparkovat i mimo placený parkoviště.nejsem žádnej skrblík ale dávat všude víc za parkovný než a vstupenky se mi fakt něchtělo.doporučuju dobšínký ledovjeskyně(vemsi sebou ale svetr :) ).
A nechodte tam ve vietnamkach, jinak budete mit krasne cervene promrzle nohy. :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 17.07.2007 18:50

Jairo píše:ADD: "Žilina je vlastně jediným „kritickým“ místem na trase - pokud pořádně nesledujete ukazatele směrem na Martin a Poprad, můžete zabloudit. Poblíž hlavní křižovatky narážím na hypermarket Tesco, kde mají otevřeno do půlnoci,..."

Tesco v ZA je otvorene nonstop. To len detail pre tych,ktori by prechadzali cez ZA a chceli sa tam stavit.
Tesco ma otevreno nostop vsude u nas a take myslim na Slovensku.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Dovolená“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů