Já třeba nerad měním auta a počítám, že tohle auto pokud nepřijde fatální nehoda s náma bude klidně ještě jednou tolikTomáš Kubec píše: ↑17.01.2022 17:26 Já to beru zase tak. Mám najeto 120K a 10 let stáří. Udělám rozvody + drážkovaný a kladky. Nepočítám, že ho budu mít déle než do 200K, tak na ventily nyní prdím. Nájezd mám 10 až 12K ročně, tak než bych se dostal na těch 200 až 240K, tak půjde stejně z domu. Pokud bych ho pak přeci jen nechal, tak bych udělal pak obojí, ale s tím moc nepočítám.
Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
- Tomáš Kubec
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20.12.2008 20:16
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Jasan, ale taky máš nájezd 2x takovej Já většinou nechávám staré auto jako druhé, kde dožije při nájezdu do 3000 až 4000K ročně, tak pak uvidím vše až přijde čas Nyní mám ještě FoFo MK2 1.6, tam mám najeto 185K a tváří se, že vydrží ještě dlouho
Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
No my nemáme moc "staré" auto v tom smyslu jako to myslíš My máme prostě auta tři a všechny v provozu defacto denně Focus/fiesta jezdí práce/školka na střídačku a peugeot jezdí jako můj pracant
- Tomáš Kubec
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20.12.2008 20:16
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
No já mám FoFo MK2 2007. JJ v pohodě. Já bydlím ve městě (Pardubice) a k práci auto nepotřebuju, tak MK2 jezdí nákupy a tak podobně (většinou město) a MK3 chalupa 40 Km a pak nějaká ta dovolená v létě a zimě. Obě auta dohromady roční nájezd 14 až 17K max.
Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
- JackalMAX
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29.09.2012 16:23
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
To máš včetně řemenu olejového čerpadla? Nebo jen klasika řemen, kladka a pumpa?Tomáš Kubec píše: ↑17.01.2022 15:13 Jelikož cca za rok bude mít auto 10 let, tak jsem se začal zajímat o cenu rozvodů. Výměna mi byla nabídnuta zde za velmi rozumnou cenu https://www.drivelab.cz/servis/ford Kompletní cena cca 9000/10000 Kč, dle použitého vodního čerpadla. Cena práce je přibližně polovina z ceny. Budu mít najeto tak 130K, tak ventilové vůle řešit nebudu.
FORD Fočus MK3 1.0 92kW ekobuřt titán
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Určitě nebudou ani čistit vanu a sítko. To by nedali naprosto vůbec. Čerpadlo stojí snad 2k nebo tak nějak.
- Tomáš Kubec
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20.12.2008 20:16
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Vanu prý čistí. Olejové čerpadlo prý nemění při rozvodech ani ve Fordu. Když jsem volal do Fordu Auto IN v Chrudimi, tak mi řekli, že při nájezdu 120K se nemění prý ani náhodou. Na starém MK2 jsem jsem olejovou vanu čistil sám vždy jednou za tři roky. Tam nebyl problém ji sundat, kámoš má velkej hever co je v servisech.
Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
To čerpadlo bych rozhodl podle stavu, stejně se tam mění tuším takový řemínek nebo řetízek či co. Ale ještě sem to nezkoumal tak blízko
- JackalMAX
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29.09.2012 16:23
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Tak já nemyslel výměnu čerpadla, ale jen jeho řemenu, který je samozřejmě pod rozvody. To ti asi dělat nebudou.
Ano, pbjun mluví o ceně čerpadla, ale to není důvod měnit při nájezdu 120tis si myslím.
Ano, pbjun mluví o ceně čerpadla, ale to není důvod měnit při nájezdu 120tis si myslím.
FORD Fočus MK3 1.0 92kW ekobuřt titán
- Tomáš Kubec
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20.12.2008 20:16
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Ten řemen nevím jestli je v ceně, ale řemeny tam nechám asi vyměnit všechny co při tom půjdou uvidím dle situace, byli hodně vstřícní, že vše se přesně domluvíme až to bude aktuální. Na vše odpovídali nejdéle do druhého dne, no asi to testnu, no
Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
- JackalMAX
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29.09.2012 16:23
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Mám dotaz na zdejší profesionály.
Nemáte někdo informaci jaké je v systému ETIS znění TSB 15/1070. Týká se to těsnění vodního čerpadla pod deklem rozvodů.
Díky
Nemáte někdo informaci jaké je v systému ETIS znění TSB 15/1070. Týká se to těsnění vodního čerpadla pod deklem rozvodů.
Díky
FORD Fočus MK3 1.0 92kW ekobuřt titán
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 3913
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Zitra ti to muzu poslat, napis mi mail, messenger apod.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23373
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Pokud je v průběhu opravy zjištěno, že dochází k úniku chladicí kapaliny motoru v oblasti předního krytu motoru u bloku motoru 1,0l EcoBoost, pravděpodobnou příčinou je nedostatečná odolnost pryžového těsnění chladicí kapaliny proti motorovému oleji. Olej způsobuje bobtnání těsnění, a když těsnění nabobtná, tlačí proti prvkům drážky, ve které je usazeno, poškodí se a výsledkem je únik chladicí kapaliny. Nově zavedené těsnění chladicí kapaliny nemá identifikační štítek a tím i na nově postavených motorech není žádná drážka v předním krytu pro uložení štítku těsnění chladicí kapaliny.
Pro servisní opravy, kde je stále používán původní přední kryt motoru, je nutné nainstalovat revidované pryžové těsnění chladicí kapaliny. Mezera ve skříni musí být utěsněna silikonovým tmelem LB, aby se zajistilo, že nemůže dojít ke kontaktu oleje s pryžovým těsněním chladicí kapaliny od jakéhokoliv úniku oleje z venku (například při výměně oleje nebo při netěsnosti a úniku oleje). Od února 2015 těsnění chladicí kapaliny nemá identifikační štítek a přední kryt nemá žádnou drážku pro štítek, takže zde není žádný otvor pro vniknutí oleje k pryžovému těsnění chladicí kapaliny.
Pro servisní opravy, kde je stále používán původní přední kryt motoru, je nutné nainstalovat revidované pryžové těsnění chladicí kapaliny. Mezera ve skříni musí být utěsněna silikonovým tmelem LB, aby se zajistilo, že nemůže dojít ke kontaktu oleje s pryžovým těsněním chladicí kapaliny od jakéhokoliv úniku oleje z venku (například při výměně oleje nebo při netěsnosti a úniku oleje). Od února 2015 těsnění chladicí kapaliny nemá identifikační štítek a přední kryt nemá žádnou drážku pro štítek, takže zde není žádný otvor pro vniknutí oleje k pryžovému těsnění chladicí kapaliny.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- JackalMAX
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29.09.2012 16:23
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Ha. Super. Díky moc Takže "úprava" spočívá jen v aplikace tmelu, stejně jako ve videu
https://youtu.be/RaM_acrirZU
https://youtu.be/RaM_acrirZU
FORD Fočus MK3 1.0 92kW ekobuřt titán
- reckoname
- Nováček
- Příspěvky: 157
- Registrován: 03.08.2008 21:38
- Bydliště: Třinec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Přesně tak, pouze v aplikaci tmelu a výměny prasklého okroužku. Na mým autě již aplikováno.
FF4, 1.0L EcoBoost, 114 kW, ST Line, Bílá
FF3, 1.0L EcoBoost, 92 kW, Trend Sport, Red Candy
Předchozí:
FF2, 1.6, 74kW
FF1, 1.6, 74kW
FF3, 1.0L EcoBoost, 92 kW, Trend Sport, Red Candy
Předchozí:
FF2, 1.6, 74kW
FF1, 1.6, 74kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů