FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Odpovědět
Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5087
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od Anduril » 09.05.2013 16:24

Nema, je uplne stejna, pokud je rec o Ti-VCT. Vacka je stejna uz na FF2. Tedy obe vacky.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od C4R3W » 15.05.2013 09:48

Podle jeho tvrzeni jsou stejny 1.6 63 kW a 1.6 77 kW -> ty se lisi pouze softwarove (63 kW verze pak ma, tusim, kratsi stalej prevod, ale to se netyka motoru). 1.6 92 kW by mela mit krome jinyho sw jeste prave jinou vacku, proto prestavba na tuhle verzi neni mozna.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5087
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od Anduril » 15.05.2013 10:12

V katalogu dilu jina neni :)
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od C4R3W » 15.05.2013 11:09

To je ovsem jina :) Tzn. prestavba by teoreticky mela bejt mozna... Otazka je, esli s tim ma nekdo zkusenost - nez jsem poridil Ecoboost, pohraval jsem si s myslenkou koupit 1.6 77 kW a predelat na 92 kW... :)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

vbery
Junior
Junior
Příspěvky: 261
Registrován: 25.01.2012 21:03
Bydliště: Vejprnice

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od vbery » 16.08.2013 23:21

Podle mých zpráv od Forda je tam jiná celá hlava
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4584
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od MK2 » 17.08.2013 11:01

:D
To bylo asi menší nedorozumění. Rozdílná hlava je jedině u verze 1,6 16V a 1,6 Ti-VCT - ovšem to je u Focuse 2 generace.


Několik lidí tady bylo s 1.6 Ti-VCT (Focus 2) na měření výkonu motoru a naměřili i 95 kW. Ale to už se opakuju...

EDIT: Focus 3: Jedna verze hlavy pro všechny výkonové varianty (85, 105, 123 koní) 1,6 Ti-VCT :idea:
Druhá verze pro FFV 1,6 Ti-VCT (ethanol)
Bez názvu.JPG
Celý motor pro všechny výkonové varianty je stejný (jiný u FFV a automat. převodovce)
Bez názvu1.JPG
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

sacoer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 21.12.2012 04:11

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od sacoer » 18.08.2013 20:50

Takže už je iba otázka, kde sa dá ten softvér na 92 kW zohnať. :dih:

vbery
Junior
Junior
Příspěvky: 261
Registrován: 25.01.2012 21:03
Bydliště: Vejprnice

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od vbery » 25.08.2013 17:27

Jak si na to přišel že jsou motory stejný?Kdyby byly stejný tak mají stejný finis kód.
Podle mě jsou ty obrázky pouze info. protože se slkádají ze stejných věcí.Když máš přístup do systému tak se zkus podívat jestli jsou stejný i vačky jestli mají stejný finis
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4584
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od MK2 » 25.08.2013 18:36

vbery: Prosím podívej se ještě jednou na ten druhý obrázek a zaměř se na poslední řádek :wink:

Pro 1,6 atmosféru (Ti-VCT) je pouze jeden typ vačky (sací strana). To znamená, že .... :)
Přílohy
vačka.JPG
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5087
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od Anduril » 26.08.2013 08:38

Asi tak, jsou stejne uz jako u FF2 VCT .. psal jsem to o kousek vyse.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

PE68
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 20.12.2012 19:50

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od PE68 » 28.08.2013 15:22

Pro toho kdo kupuje nové auto už je to o ničem. FF3 1.6 92kW prodávají pouze s automatem a 1.6 77kW pouze s manuálem. Tak výběr podle převodovky nebo zapomenutá skladovka. Zelenou má EB.
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, 2017
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od C4R3W » 21.09.2013 21:52

Komentoval jsem ted prispevek na jinym vlakne a na neco jsem si vzpomnel:

Nedavno ve Svete motoru (c. 23/2013) resili Fiestu a jeji slavnou 1.25 - pri mereni zjistili, ze 44 kW verze ma od nejakych 4000 rpm zapornej predstih, takze haze jiskru az za horni uvrati pistu. Tedy je krasne umele uskrcena. Kdyz si vybavim jizdu s Focusem 1.6 Ti-VCT 77 kW, prislo mi, ze zatimco v nizsich otackach zabiral dobre, ve vyssich se mi zdal neprirozene pridusenej - patrny to bylo pri najezdu na dalnici a jednom predjizdecim manevru, kterej me svoji dylkou docela neprijemne prekvapil.

S tim co nahore psali jini o shode dilu, zacinam skutecne verit tomu, ze uprava bude pouze softwarova... Dokazal by nekdo z vas ten predstih zmerit? Ja jsem pouze teoretik :)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
Zdenekold
Nováček
Nováček
Příspěvky: 44
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Morava

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od Zdenekold » 17.11.2013 10:43

Jenom se k tobě připojím, že máš naprostou a stoprocentní pravdu s tím přidušeným motorem ve vyšších otáčkách. Odpich na jedničku v naprosté pohodě, ale pak je to již i ničem. To je ten rozdíl, který cítím proti 1.6 u FF2.
Dokonce tvrdím, že to auto je pro okresky nebezpečné, protože tě může zradit délka předjížděcího manévru.
On: Ford Focus Combi III 1.6 TI-VCT 74kW 2012
Ona: Ford C-Max 1.5 Ecoboost 110 kW 2019

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od C4R3W » 18.11.2013 09:41

Podivejme se na to trochu bliz :)

Verze 1: 1.6 Ti-VCT, 77 kW pri 6000 rpm, 150 nm pri 4000-4500 rpm

- pri maximu kroutaku (4000 - 4500 rpm) dava vykon 62.8 - 70.65 kW
- pri otackach maximalniho vykonu (6000 rpm) je kroutak 122.6 nm

Verze 2: 1.6 Ti-VCT, 92 kW pri 6000 rpm, 159 nm pri 4000 rpm

- vykon na maximu kroutaku (4000 nm) je 66.6 kW
- pri otackach maximalniho vykonu (6000 rpm) je kroutak 146.5 nm

(vypocet je nasledujici: vykon ve wattech = kroutici moment v nm * uhlova rychlost v radianech za sekundu)

Z toho, co vidime nahore, je chovani 77 kW verze celkem jasne vysvetleny: motor je priskrcenej a po prekroceni hranice 4500 rpm zacina momentova krivka velice rychle padat - proto ma vykon pouze 77 kW, proto neni v pasmu mezi 4500 - 6000 rpm temer zadnej narust vykonu, proto je to ve vyssich otackach chcipak, ackoliv v nizsich a strednich se projevuje zive.

92 kW verze uskrcena neni, momentova krivka pada relativne dost pomalu a proto vykon mezi 4000 - 6000 rpm plynule narusta.

Zajimalo by me, cim konkretne motor skrtej: jestli jenom casovanim ventilu, nebo k tomu pridavaj i posunuti predstihu jako v pripade fiesty... Asi to bude kombinace obou, nicmene, pokud skutecne ma shodnej hardware, nevidim duvod, proc by 77kW verze nesla predelat na silnejsi.

PS: V priloze jsou grafy kroutaku a vykonu pro obe verze :)
Přílohy
16tivct.png
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od C4R3W » 18.11.2013 09:45

Zdenekold píše:Dokonce tvrdím, že to auto je pro okresky nebezpečné, protože tě může zradit délka předjížděcího manévru.
Jinak bych uplne netvrdil, ze je auto pro predjizdeni nebezpecny - ono to stale jede slusne, problem je pouze v tom, ze te to "namlsa" slusnym zatahem, ale ve vyssich otackach reaguje linejc, nez bys cekal :) Kdyz to auto znas, neni to podle me problem - me to dost neprijemne prekvapilo, protoze to byla predvadecka a FF3 jsem ridil poprvy. Ale protoze jsem s tim predtim uz absolvoval najezd na dalnici s vytocenim az do cervenyho, tak jsem to moh predpokladat :)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů