FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Odpovědět
Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5082
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od Anduril » 06.05.2011 15:17

Dival jsem se na novej Cmax na vstriky, vackove hridele a vyfuky.
Klidne se podivam na dalsi veci, ale nevim na co konkretne :)
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4584
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od MK2 » 06.05.2011 17:19

Všechno stejné u obou verzí? :o No a už jsme u toho...

Napadá mě třeba ještě el. čerpadlo v nádrži, příp. škrtící klapka...
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od V12 » 06.05.2011 18:43

Anduril :
Skus este sacie potrubie - manifold na hlave.

Ak je vsetko rovnake, jediny rozdiel musi byt v software. Takze 77kW TiVCT je nachipovany na nizsi vykon :wallbash: Presne ako 486DX/SX, IT odbornici budu vediet, o co ide :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5082
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od Anduril » 06.05.2011 23:04

486 sx nemela fpu, žádné softwarové ořezání. Byl to hw jiný chip:) zítra na to mrknu.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od V12 » 07.05.2011 05:47

Kazdy SX bol DX, no na konci linky stroj prerusoval prepojenie identifikatora FPU a nozicky, takze sa procesor tvaril ako bez FPU. Jednoducho bolo neekonomicke vyrabat 2 rozne jadra, takto sa vsetko robilo ako DX za cenu SX a na zaver procesu sa SX kriplovali :mrgreen: takze DX mohli predavat s 2 - nasobnou cenou.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5082
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od Anduril » 08.05.2011 21:37

V12 píše:Anduril :
Skus este sacie potrubie - manifold na hlave.
Stejne.
Tak to vypada, ze ty motory budou asi fakt stejne.
Nasel jsem akorat rozdil v ridici jednotce..ta je pro obe verze jina.

Jinak ale 1.6 92kW se uz nejakou dobu pouziva i v Mondeu..
Ve fieste ma zase 88kW.
Takze jim asi akorat staci nahrat patricny soft.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4584
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od MK2 » 08.05.2011 22:27

Super, tak asi s největší pravděpodobností je to jen v řídící jednotce. No nekup to :!:

Nabízíme profesionální Ford chiptuning, nárůst výkonu +20 koní. Cena 28 000 Kč :arrow: http://www.ford.cz

Největší podíl na tomto omezování parametrů má marketing automobilky. Například motory 1,3 l 40kW a 50kW používané pro Felicii se od roku 1998 od sebe lišily pouze vačkovým hřídelem a softwarem řídící jednotky. Motory 1,8 T 110kW a 1,8 l T 132kW v Octaviích a Octaviích RS od sebe lišily jen softwarem, motory 1,9 l 66kW a 81kW od modelového roku 2002 navíc odlišují jen jiné vstřikovače.
Filozofie je jednoduchá: my vyrobíme ve velkých sériích relativně lacino stejné motory a Vy pokud chcete větší výkon, tak si připlaťte!
http://www.cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od V12 » 09.05.2011 09:24

A preto treba ku konkurencii, ta za 13k a este cosi ponuka 93kW spolu so sestkvaltom :mrgreen: V pripade potreby sa za 650 EUR dokupi ESP a stale je to pooodstatne lacnejsie, ako FFIII 77kW, o 92kW verzii ani nehovorim :mrgreen:
Ford :palec_dolu:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od solfan » 09.05.2011 10:04

tiez tym cenam moc nerozumiem, v poslednom svete motorov bolo porvnanie aut nizsej strednej triedy a cenovy rozdiel tam bol medzi focusom (skoda, golf, astra a pod) a meganom (korejci, citroen, peugeot a pod) v porovnatelnej vybave minimalne nejakych 80 000 kc a to uz mi pride ako hooodne vela...ak by som chcel nejaky zakladny benzin, tak asi rozmyslam ekonomicky, vie niekto dovod preco nie?
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
Standa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od Standa » 05.03.2012 10:29

Z novým Focusem 1,6 Ti-VCT 77kW jezdím teprve pár dní a mám najeto 600 km. Zatím ho moc nevytáčím, ale o víkendu jsem se při předjíždění dostal na 4800 ot a cítil jsem znatelný pokles výkonu. Najednou to bylo něčím přiškrcené, tak jsem přeřadil a jel dál. Jak jsem se dnes ptal kolegy od Fordu tak je to prý normální a v 5000 ot se motor zase rozjede. Zatím to zkoušet nebudu, počkám ještě na větší nájezd km, ale mohlo by to být škrceno úmyslně, aby ten výkon byl nižší než verze 92 kW.

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od miki21 » 05.03.2012 11:46

Vítej Stando.Přeji hodně radostí s novou károu :cooler:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

cimik
Příspěvky: 1
Registrován: 26.06.2012 23:10

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od cimik » 26.06.2012 23:15

Zdravím Fokusáci, brzy se asi stanu majitelem Fokusa s tímto motorem - jeho silnější verzí. S Fokusem v této motorizaci jsem nikdy nejel, recenzí moc není - četl jsem jen tu slovenskou, která je zde. Můžete mně napsat Vaše zkušenosti a dojmy z tohoto motoru?
Děkuji.

karco
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 22.05.2009 14:58

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od karco » 31.07.2012 09:31

ahoj mam 92kw verziu sport-x zo zaciatku auto malo malo krutaku jemnejsi kopec stracalo dych po cca 7tis km, je to podstatne lepsie;) zatah je v celom spektre otacok samozrejme od 4000 to je zivsie ale nieje to ziadny kopanec , prijemne je ze auto taha vkuse az po omedzovac , cim vyssi prevod stupen samozrejme pomalsie ale 2 3 su fajn, na moj vkus je tam moooc dlha prevodovka a to riadne zabija :( toto je asi jedina chyba tohoto auta. zisiel by sa 6 kvalt a aspon o 500ot kratsie prevody dava to pocit ze auto netaha... osobne si myslim ze dobra volba motor tichy tah je urcite nie 77kw rozdiel je minimalny aspon u nas pri akciovych ponukach to bolo cca 300€, ak nemas na 1.6ecoboost, 92kw motor je fajn volba ;)

jo a mam hatchabck

Uživatelský avatar
Standa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od Standa » 06.09.2012 07:58

Já mám najeto něco přes 8t km a motor se dá říci, že už si sednul. Auto jezdí hezky i v nízkých otáčkách, ale při svižnějším tempu to není nic moc. Nechá se vytočit i do omezovače, ale nad 5500ot už to nemá moc smysl, jelikož zrychlení je pak pomalé. Verze 92 kW je na tom určitě líp, ale když jsem ho kupoval tak byl rozdíl v ceně něco přes 30t Kč a to jsem dát nechtěl. Auto mám hlavně na denní ježdění do práce a tam by stačil i nižší výkon, jedu prakticky pořád v koloně vozidel.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač
ObrázekObrázek

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Příspěvek od C4R3W » 09.05.2013 16:10

"Inside info" od reditele jednoho nejmenovaneho dealerstvi: 92 kW verze ma jinou vacku...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti