Vadný píst EB 1.6
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12890
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vadný píst EB 1.6
Vandal: Jazdny rezim mas spravny.
fofok: Priebehom vykonu a krutaku zvadzaju k takej jazde. Ale ako pise LH, pri plnom plyne do 3000ot je extremne riziko LSPI, ktore spolahlivo odrovnava motor. Bohuzial sucasna generacia motorov na to dost trpi a nie je voci tomu odolna.
Ziadny prepinac nikdy nebude. Ja som tu sipku vypol. Pri autach je podstatne jedine: (papierove) emisie. Ine sa nikdy neriesilo. (Dufam, ze sa to zmeni)
fofok: Priebehom vykonu a krutaku zvadzaju k takej jazde. Ale ako pise LH, pri plnom plyne do 3000ot je extremne riziko LSPI, ktore spolahlivo odrovnava motor. Bohuzial sucasna generacia motorov na to dost trpi a nie je voci tomu odolna.
Ziadny prepinac nikdy nebude. Ja som tu sipku vypol. Pri autach je podstatne jedine: (papierove) emisie. Ine sa nikdy neriesilo. (Dufam, ze sa to zmeni)
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Vadný píst EB 1.6
Jestli jsou na to konstruovány, tak se jim to nepovedlo. A to ani trochufofok píše:Jenž tyhle motory jsou na takovouhle jízdu konstruovány.Nástup krouťáku nízko a provozem v nižších otáčkách se docílí nižších emisí potažmo spotřeby.O ničem jiným to není.Jestli to někdo honí k omezovači jak Fittipaldi tak má motor,kterej mu evidentně není určenej.Samozřejmě je potřeba vyhnat občas pavouky.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Vadný píst EB 1.6
Lh to napsal skvěle.
U toho režimu jízdy si dycky říkám. Jak bych jel teď s atmosférou? A odpověď je zpravidla:teď by atm už nejela. Takže podradim
U toho režimu jízdy si dycky říkám. Jak bych jel teď s atmosférou? A odpověď je zpravidla:teď by atm už nejela. Takže podradim
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 537
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadný píst EB 1.6
Ale houbeles.fofok píše:Jenž tyhle motory jsou na takovouhle jízdu konstruovány....
Pistovy motor je pistovy motor - doba za kterou urazi pist od horni uvrati se pri danych otackach nijak nezmenila, ale tlaky jsou dnes mnohem vyssi. (a to se stejnym palivem !)
Ty motory jsou stejne jako kdysi. Cca. stejny pomer zdvihu ku delce ojnice atd.
Jen jsou ted oblozene dvouhmotovymi setrvaky a lepsimi silenty, takze ridic ani netusi, ze motor nejede v "pohodovych otackach". A priblble sipky ho v tom jeste udrzuji.
Driv se motor rozvibroval a ridic, pokud to nebylo uplne tele, jasne slysel a citil ze musi podradit, ze se deje neco co by se dlouhodobe dit nemelo.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadný píst EB 1.6
Ty máš naftu pokud já vím a honíš jí snad do omezovače,když 500 před už to nic nedělá a kolik borců kromě těch co tady obhajujou 1,6 eco,kterej je nepovedenej má s turbobenzínama něco naježdě nebo s tím jezdí těsně pod omezovačem?stano. píše:Vandal: Jazdny rezim mas spravny.
fofok: Priebehom vykonu a krutaku zvadzaju k takej jazde. Ale ako pise LH, pri plnom plyne do 3000ot je extremne riziko LSPI, ktore spolahlivo odrovnava motor. Bohuzial sucasna generacia motorov na to dost trpi a nie je voci tomu odolna.
Ziadny prepinac nikdy nebude. Ja som tu sipku vypol. Pri autach je podstatne jedine: (papierove) emisie. Ine sa nikdy neriesilo. (Dufam, ze sa to zmeni)
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadný píst EB 1.6
Ja mam s turbobenzinama hodne najeto neco mezi 250k-300kk m, ale s fordim EB jenom 25k km
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Vadný píst EB 1.6
Záleží jaká.. z kruháku s 2.0 vyjíždím na trojku při cca 1200 ot. běžně a je to úplně v pohodě. při těchto otáčkách by podle mě turbo ještě ani moc netlačilo. Když jsem zkoušel 1.0 EB, tak takhle dole to bylo úplně mrtvý.vita_k píše:Lh to napsal skvěle.
U toho režimu jízdy si dycky říkám. Jak bych jel teď s atmosférou? A odpověď je zpravidla:teď by atm už nejela. Takže podradim
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12890
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vadný píst EB 1.6
Fofok: Mam naftu a benzin. A odjazdene aj ine auta. Na nafte tiez podradim a netrapim ju pod 2000otacok. A prezeniem ju kludne aj k 4000, ak treba - najvacsi vykon ma pri 3600. Benzin az k 6000.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadný píst EB 1.6
Benzím atmosféra je ale úplně jinde s tím se jezdí jinak a v podstatě retro.Doba je jiná a turbobenzíny tu to válcujou a jezdí se snima jinak než jak jsme byli zvyklí.Vždycky bych urazil pazoury když někdo prvně sedne do turbobenzínu a zvyklej s atmo to vytáčí jak pako,přitom nahoře je to mrtvý.Musí se s tím taky umět
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Vadný píst EB 1.6
Věřím tomu, že pokud bude tento motor "točit jako pako", vydrží mu déle, než když bude v 1500 ot./min tlačit při zrychlení pedál plynu na podlahu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Vadný píst EB 1.6
No já s turbobenzinem nejezdím, ale proti LSPI je to točení docela účinné. Turbodiesel taky točím, když potřebuju jet. A řekl bych, že mu to dělá lépe než podtáčení. DPF to taky ocení.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12890
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vadný píst EB 1.6
Jemar: Asi tak. Lebo nevidim dovod, preco by sa mal vytacanim rozsypat skor ako atmosfera (ak sa dochladi turbo). Ale veci, co sa poseru podtacanim a dusenim v nizkych otackach, je niekolko.
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2974
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadný píst EB 1.6
Nevím, jak jiné turbomotory, ale 1.6 EB nahoře určitě mrtvý není.
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadný píst EB 1.6
Tady nikdo nemluví o rozsypání a ani o postáčení
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Vadný píst EB 1.6
Tak toto přesně bych určitě nedělalMa.rt píše:Záleží jaká.. z kruháku s 2.0 vyjíždím na trojku při cca 1200 ot. běžně a je to úplně v pohodě. při těchto otáčkách by podle mě turbo ještě ani moc netlačilo. Když jsem zkoušel 1.0 EB, tak takhle dole to bylo úplně mrtvý.vita_k píše:Lh to napsal skvěle.
U toho režimu jízdy si dycky říkám. Jak bych jel teď s atmosférou? A odpověď je zpravidla:teď by atm už nejela. Takže podradim
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů