Šroubek držící chlazení turba

Uživatelský avatar
majk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 144
Registrován: 13.05.2008 18:55
Bydliště: Hostouň-středočeský

Re: Šroubek držící chlazení turba

Příspěvek od majk » 27.03.2019 11:14

znova jsem si pžečetl článek pana Prokopce,a tam stojí:
"Největší problém ale přišel po najetí 58 562 kilometrů, kdy došlo k uvolnění šroubku v mezichladiči stlačeného vzduchu, který se dostal až do motoru. Ve výsledku došlo k jeho poškození a protékání chladicí kapaliny do prostoru válců (s tím má Ford zjevně potíže na vícero frontách..), což bylo možné snadno identifikovat dle bílého kouře valícího se z výfuku. K zadření motoru ale naštěstí nedošlo, takže to spravilo „jen” pár dnů v servisu a záruční oprava."
takže je to buď některý z těch čtyřech,co jsou uvnitř tělesa mezichladiče,nebo možná z toho mechanismu klapky na vstupu_před intercollerem
FF II,05/2007,1.6/74kW,Kombi,Style-bylo do 28.7.2017
od 28.7.2017 FF III,07/2017/1,5 EB Kombi,Titanium,Magnetic grey
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ml?share=1

Uživatelský avatar
Ksanda
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 31.08.2018 09:39
Bydliště: Orlová

Re: Šroubek držící chlazení turba

Příspěvek od Ksanda » 29.03.2019 10:15

Ale ty šrouby jsou dost dlouhé, nezdá se mi, že by se dostal až někam do motoru. Možná to modifikovali na větší průměr jako na obrázku.
Ford Focus kombi MK3,5 1.5EB 110kW Magnetic Grey (2017)

Uživatelský avatar
Ksanda
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 31.08.2018 09:39
Bydliště: Orlová

Re: Šroubek držící chlazení turba

Příspěvek od Ksanda » 28.11.2019 13:44

Tak už se taky mohu podělit o problém s chlazením, ale není to šroubek u turba.
V úterý jsem byl na dvouletém servise, takže klasika olej + filtr, kabinový a kontrola auta.
Vše proběhlo v pohodě a auto je prý v naprostém pořádku včetně karoserie. Spokojeně jsem si odjel domů, ale mé nadšení trvalo 130km. Dojel jsem večer před garáž, jdu otevřít vrata a sepnul ventilátor na chladiči, což už mi přišlo divé ( nikdy se nestalo zatím ). Couvnu do garáže a už se mi zvedala teplota motoru. Vypnu a vylezu z auta a bylo vymalováno. Před garáži kaluž a nádobka prázdná. Tak jsem šel po turbu, tam sucho a vše jak má být, nenašel jsem kde to vyteklo. Začal jsem řešit odtah vozu přes tu jejich asistenci, vše po domluvě dořešeno druhy den a auto je ve Fordu. Dnes mi volali, že je prodřena hadice u olejového filtru.. a že v motoru nejsou žádné kódy o přehřáti. Se ptám jak se mohlo stát, tak technik začal mlžit.

Co si o tom myslíte ? Já si myslím, že při výměně filtru ji poškodili a pak mi praskla.
Ford Focus kombi MK3,5 1.5EB 110kW Magnetic Grey (2017)

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Šroubek držící chlazení turba

Příspěvek od vita_k » 28.11.2019 15:53

To se mohlo stát, ale co s tím chceš dělat?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Šroubek držící chlazení turba

Příspěvek od Ma.rt » 29.11.2019 18:00

To ma olej.filtr zespoda jako stary Duratecy? Pokud ano, nechápu, jak by to mohli prodrit.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Quickie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7225
Registrován: 10.03.2008 21:18
Bydliště: Revúca, Trnava

Re: Šroubek držící chlazení turba

Příspěvek od Quickie » 30.11.2019 08:02

ano. olejovy filter na 1,5 ecoboost je vpredu za chladicom tak ako mali duratecy a dost naprd prístup. ked ho menim, tiež mi tam zavadzaju vselijake hadice, takže sa kludne mohlo stať že tam v servise niečo pohli.. ale neviem ako ju mohli predrať

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Šroubek držící chlazení turba

Příspěvek od Ma.rt » 30.11.2019 08:43

Porad ty auta komplikují na bezny servis. U duratecu nic neprekazelo. Kdyz vezmu, jak byl delany pylovy filtr u mondea mk3 a pak u mk4, taky to dopracovali k neskutečnýmu voseru.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů