Zadřený motor 1.0 92kw

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6579
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Karel2 » 09.05.2019 08:16

fofok píše:To patří spíš atmosféra vs turba.S turbem by na spotřebě o 1,5 l míň na 100 000 km ušetřil 50 000,-
Tady nejde o spotrebu, ale o to, ze tyhle motory jsou konstruovany na +-200k km, pridej trivalec a s tim spojene problemy(vyvazeni), pozadavky na emise, spotrebu atd. a jsme tam, kde jsme. Cim je motor konstruovan na vetsi km vydrz, tim je mensi pravdepodobnost poruchy v "mensim" najezdu. Zajimalo by mne kdo z vas by si koupil tenhle i jiny trivalec se 150k km. Vzdy je neco za neco a tady podle me ty nevyhody prevazuji. Kdo meni auto +- 3-5 let, tak na to bude mit jiny pohled jako treba ja, kdy mam auto cca 8 let a +- 100k km. Proste jako u ropaka, jen nove auto a s co nejdelsi zarukou, coz ostatne automobilky potrebuji ne? Jel jsem s timhle motorem a osobne se mne projev libi, ale radsi fordi 1,5 ci jiny 4 valec. Mm. nedelaji se nahodou v Rumunsku? :D
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od IvanSt » 09.05.2019 10:58

ballu píše:Tak těch 10% není 1 auto z tisíce, ale 100 Fordů má vážné problémy.
Já se ale bavím o totálce motoru 1.0EB. Ne o vážných závadách na STK.

Kluci nechme to být, už je zaplevelené i tohle vlákno. Až tu bude mít další problém se zadřeným motorem, prokousávat se přes tyhle kecy mu nikdo z nás závidět nebude.
Ford Focus ST 2014

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od ballu » 09.05.2019 11:14

Ale říká, proč by neříkala. Podvozek, brzdy jsou již vyzkoušené z dřívějších typů. Jedině zbytek , a to se týká nového motoru, spojky, převodovky. Určitě nebude vážná závada vrzající zadní dveře, palubovka a nefungující klíma.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Konik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2974
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Konik » 09.05.2019 11:57

V té statistice jsou auta, u kterých se na STK najde vážná závada. Auto s nefunkčním motorem těžko pojede na STK, takže v té statistice být nemůže.
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4779
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od fofok » 09.05.2019 13:03

Ballu týhle statistice se říka statistika prasklých žárovek a víš proč? :dih:

Kdo chce psa bít vždycky najde si hůl.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5328
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Stanley_vy » 09.05.2019 14:34

Karel2 píše: Jel jsem s timhle motorem a osobne se mne projev libi, ale radsi fordi 1,5 ci jiny 4 valec. Mm. nedelaji se nahodou v Rumunsku? :D
Ano, 1.5 se dělají v Craiově. A je to zatím nejlepší rumunský motor, jaký jsem měl. :mrgreen:

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3669
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od Sentik » 09.05.2019 15:37

Týjo, v dnešním globalizovaným světě, kde se šroubky pro něco vyrábí na druhy půlce země a vozí buhví kam, bych se o tohle vůbec nehádal ... a asi je to rok od roku jiny, ale když jsem nedávno hledal stopy jestli mi pod autem neleze kuna /jen tak pro jistotu 8O / tak jak je auto "zánovní" a ruzny nalepky tam furt jsou všude, tak jsem na motoru viděl nápisy Made by Ford Bridgend Engine Plant .. což je tušim fabrika v jižním walesu. Ale jestli to tam jen mláti dohromady, nebo delaj jen návrh nebo co .... netušim, skládat to můžou klidně na Kamčatce, to jeden dneska nikdy neví :mrgreen:
EDIT: A kámoš s jinym EcoBoostem, co ho tohle víc bere, tak byl přesvědčen a někde si to zjištoval, že jeho EB byl vyroben přímo v Kolíně nad Rýnem, takže dneska bych si vůbec nevsadil co je kde vyrobeny. Světla na FoFo mam tušim made in CZ, ale chápu, že ted uz jsme tu totalne OT, jen je to zajímavá vec .. konec OT.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
reckoname
Nováček
Nováček
Příspěvky: 157
Registrován: 03.08.2008 21:38
Bydliště: Třinec
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od reckoname » 04.09.2019 21:30

MikoMk píše:Tak vás zdravím a loučím se s fordem. Půl roku jsem odstraňoval nejrůznější vibrace ať už při akceleraci, volnoběhu... postupně vyměněny silenbloky, vstřik, dvouhmota se spojkou až vše vygradovalo letos v březnu zadřením motoru na klice po výměně rozvodů. Vzhledem k tomu že nedošlo k chybě na straně servisu ale zkrátka jsem se na hraně 200 000 km ocitl na pravděpodobné konci životnosti motoru. A to je v autorizované servisu stotisícová suma.
Mohl bys nám nafotit ten motor, hlavně poškozené části.
FF4, 1.0L EcoBoost, 114 kW, ST Line, Bílá
FF3, 1.0L EcoBoost, 92 kW, Trend Sport, Red Candy
Předchozí:
FF2, 1.6, 74kW
FF1, 1.6, 74kW

vbery
Junior
Junior
Příspěvky: 261
Registrován: 25.01.2012 21:03
Bydliště: Vejprnice

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od vbery » 09.09.2019 12:47

když jsem měnil blok motoru na 1,6ecoboost tak ten byl vyroben v anglii
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980

Uživatelský avatar
bobcibo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od bobcibo » 02.02.2022 19:41

Když jsem dělal rozvody, automaticky mě dali nový sací koš + výplach olejové vany a zatím motor jako nový, ještě jsem si všiml ve výpisu materiálu, všechny nové šrouby oba řemeny vymezení vůle ventilů + komplet těsnění. Najeto 156 000 km , interval je takový kvůli právě poškozenému řemenu, přeskočil o jeden zub, lépe řečeno upadl jeden zub. Předchozí majitel měnil olej jednou za tři roky a to byl výsledek

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od pbjun » 02.02.2022 20:27

A podělíš se i o cenu a kde to dělali? :) Někteří tady už pomalu začínáme řešit rozvody atd buď kvůli nájezdu nebo kvůli stáří.

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3913
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Příspěvek od djdekl » 10.02.2022 08:48

nepovolena inzerce
ZaQik

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti