Pokud řešíte dekarbonizaci, má někdo zkušenost například s tímto přípravkem BG 208 44K?
https://www.red-rider.cz/248-bg-208-44k ... 25-ml.html
Od výměny polomotoru používám VIF, ale červíček mi stále nějak nedá spát a nemyslím si, že VIF je samospásny.
Kolísání otáček na studený start - 1.6 EB 110kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 95
- Registrován: 22.03.2015 21:45
Re: Kolísání otáček na studený start - 1.6 EB 110kw
Ford Focus Titanium 1.6 EB 110 kW, 06/2013
-
- Junior
- Příspěvky: 437
- Registrován: 23.01.2018 19:06
- Bydliště: Liberec
Re: Kolísání otáček na studený start - 1.6 EB 110kw
BG 208 44K dávám s každou výměnou oleje. Takže každých 10k km a když vím, že mám před sebou dlouhou trasu a tu nádrž vyjedu během chvíle. A jestli funguje? Já žádné problémy s houpáním otáček nemám, auto jede a táhne velmi schopně. Žádné ostatní kapaliny to nebere. Takže možná pomáhá. Ale stejně to do nádrže dávám pro klid duše. Měl jsem s přípravkem dobrou zkušenost s bývalým Avensisem v naftě. Tam to jízdnímu projevu pomohlo, takže pokračuji i tady u Granda.
Ford Grand Cmax – 1,6 EB Titanium 134kw – 2011 viewtopic.php?f=239&t=47846
-
- Nováček
- Příspěvky: 95
- Registrován: 22.03.2015 21:45
Re: Kolísání otáček na studený start - 1.6 EB 110kw
Já nemám problém s houpáním otáček, ale právě ten dotaz směřoval k tomu, cos napsal "pro klid duše". Uvádí, že dávat co 15000 km a právě zvažuji, jestli to dát, pro klid duše.
Ford Focus Titanium 1.6 EB 110 kW, 06/2013
- Marmin
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 01.02.2014 13:29
- Bydliště: pohořelice
Re: Kolísání otáček na studený start - 1.6 EB 110kw
Mám stejný problém při studeném startu + chyba P2187-chudá směs vracející se cca každých 200km. jsem objednaný do fordu tak snad něco najdou..
Ford Focus III 2011 1.6 110KW EcoBoost předtím Ford Focus II. HB 2005 1.6 16V 74kW Black Metal
- Marmin
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 01.02.2014 13:29
- Bydliště: pohořelice
Re: Kolísání otáček na studený start - 1.6 EB 110kw
Tak ve Fordu vlastně nic moc nenašli dá se říct..... Stálo to tam dva dny a zjistili že dává málo turbo čož chtěli řešit výměnou za nové...
To jsem odmítl jelikož je v autě turbo po repasu u kterého jsem zjistil že to při repasi po... jedna část byla složená jinak než měla a tudy unikal plnící tlak. Turbo ven, složit správně, nová těsnění atd atd a auto šlape. Takže příčinu kolísání otáček lze hledat v netěsnosti sacího traktu, případě lambda sondě...ale lambda by se projevila na spotřebě.
To jsem odmítl jelikož je v autě turbo po repasu u kterého jsem zjistil že to při repasi po... jedna část byla složená jinak než měla a tudy unikal plnící tlak. Turbo ven, složit správně, nová těsnění atd atd a auto šlape. Takže příčinu kolísání otáček lze hledat v netěsnosti sacího traktu, případě lambda sondě...ale lambda by se projevila na spotřebě.
Ford Focus III 2011 1.6 110KW EcoBoost předtím Ford Focus II. HB 2005 1.6 16V 74kW Black Metal
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů