Turbo
- LeFort
- .
- Příspěvky: 147
- Registrován: 15.05.2010 00:54
- Bydliště: Hořovice
Re: Turbo
Standartni tlak by měl podle talkford být mezi 18 a 20 psi. Overboost údajně az 26 psi. Snad ti to pomůže.
Edit: jedná se samozřejmě o přetlak, aby to bylo fyzikálně správně a 20 psi odpovídá 1,38 baru
Edit: jedná se samozřejmě o přetlak, aby to bylo fyzikálně správně a 20 psi odpovídá 1,38 baru
Fiesta ST 1.6 EcoBoost
Lancia k Coupé 2.0 20V turbo
Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT
ex:Mondeo mk3 2.0 TDCi
Lancia k Coupé 2.0 20V turbo
Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT
ex:Mondeo mk3 2.0 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 113
- Registrován: 15.06.2010 03:14
Re: Turbo
Chodi normalne, ani nefuci nikdy nic a nadice by maly byt tiez ok, dal som dole tu hadicu od vzduchoveho filtra pozrel som vrtulku a osku a vnutri ako nove to bolo. A nehadze nikde chybu najazdene 143 tis km. real mam to auto uz 6 rokov.
Ja to osobne vidim na nejaku hadicu ale vizualne nikde nevidim prasklinu.
Ja to osobne vidim na nejaku hadicu ale vizualne nikde nevidim prasklinu.
ford monde, tdci, 85kw, 5 kvalt. 2005, hatchback
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22.10.2012 11:33
- Bydliště: Louny
Re: Turbo
zdravím
Měl bych dotaz. Je nějaký rozdíl mezi turbem s podtlakem a turbem s elektr. regulací mimo toto ovládání?
Jde mi o to, jsou li zaměnitelná a použitelná výměnou ovládání?
doplním- k motoru 2,0 TDCi 96kw
Měl bych dotaz. Je nějaký rozdíl mezi turbem s podtlakem a turbem s elektr. regulací mimo toto ovládání?
Jde mi o to, jsou li zaměnitelná a použitelná výměnou ovládání?
doplním- k motoru 2,0 TDCi 96kw
Ford Mondeo mk III kombi 2,0 TDCi 96kw rv: -2003
- davemomo
- Test driver
- Příspěvky: 5672
- Registrován: 03.01.2011 17:07
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo
Teoreticky jo, velikosti skrini sou stejny,ale tezko rict jestli tam neni jinej hacek, podle me ne
Ford Mondeo MK3 Titanium X (ST paket) 2,2 TDCI GALERKA
koupím jednu zadní a 2přední krytky ST prahu před FL
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 31.10.2012 22:35
Re: Turbo
Ahoj všem, mám velký problém. Potřeboval bych poradit od Vás, chytřejších hlav, protože si už nevím rady. Četl jsem zde různé zprávy, ale já mám tento problém: Při sešlápnutí plynu, přesně podle toho jak fouká Turbo, jakoby "fouká vzduch do interiéru", ale žádný vzduch tam nefouká, jen to tak zní, jakoby naplno začal foukat větrák. Motor stratil výkon, čím víc přišlápnu plyn, tím víc "fouká". Předtím nebylo slyšet nic, zničeho nic tohle začalo. Nevím zda je to turbo, soudím podle foukání, protože přeně podle plynu to fouká a fouká to jen když by mělo foukat Turbo. Neřešil už někdo z Vás tento problém? Může to být jen prasklá hadice? Prolézali jsme motor a nic neni znát. Když auto stojí na místě a sešlápnu plyn, nikde nic nefouká, ale jakmile se rozjedu a auto jde do tahu tak fouká. Takže nemám možnost zjistit kde a co. Poraďte mi prosím. Děkuji za každou reakci.
- Vlada
- Nováček
- Příspěvky: 131
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Sokolov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo
Hadice... já to nepoznal až do chvíle, než jsem ji vymontoval, pak se prasklina ukázala... projevy absolutně stejný
FOCUS 1.6i 16V 74kW 1999 5-dv. GHIA RED PEPPER
Mondeo 2.0 TDCI 96KW kombi, 2004, Ghia, Tonic - nejporuchovější auto v rodině :/
Mondeo 2.0 TDCI 96KW kombi, 2004, Ghia, Tonic - nejporuchovější auto v rodině :/
- HOONIGAN
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 15.09.2012 10:58
- Bydliště: Litvínov
Re: Turbo
Mě třeba prasklo to koleno co je hned nahoře jak sundáš kryt motoru... Je hned v pravo u masky.... Hledal jsem to měsíc xD až mi to nedalo a rozebral jsem půlku motoru.... Když jsem tu díru našel chtělo se mi brečet xD xD a tejden na to mi praskla ta od egru dolů
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti