Hodnoty z Fordiag na Mondeo 2.0 TDCI 2005

Uživatelský avatar
bredoc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 18.05.2012 16:16

Hodnoty z Fordiag na Mondeo 2.0 TDCI 2005

Příspěvek od bredoc » 31.05.2012 09:43

Zdravím,
koupil jsem si kabel od Tomina a používám program Fordiag. Vlastním Ford Mondeo 2.0 TDCI,
85 kW, r.v. 2005, najeto 133000 km. Nikdy mi auto nespadlo do nouzového režimu a neprobliklo žhavení. Spotřeba 5.8 až 6,4 l. Mám jediný problém, špatné teplé starty. Musím déle točit, naskočí 500 ot/min. a nejde přidat plyn. Za 6 sek. se otáčky srovnají. Zkusil jsem vyčistit startér, nepomohlo. Když zapnu před startem 2 x klíček, start je lepší. Zkusil jsem i u teplého motoru vypojit teplotní čidlo vody, start byl lepší. Každý mi píše - špatné vstřiky, oprava od 15 000 do 25 000 kč.
Po připojení na Mondeo mám tyto hodnoty:
Zapnu klíček - aktuální tlak paliva 1 MPa. Hodnoty prý mají být 1 - 1.5 MPa.
Nastartuji a aktuální tlak je jako požadovaný.

Prizpusobeni/adaptace vstriku
Gauges ICU
Main fuel demend inj.
volnoběh 799 ot/min.
1 vstřik-4,8 mg/str
2 vstřik -4,5 mg/str
3 vstřik-4,9 mg/str
4 vstřik-5,2 mg/str

otáčky 2105 ot/min.
1 a 2 vstřik - 3,5 mg/str
3 a 4 vstřik - 3,4 mg/str

Tlak paliva:
požadováno 28 MPa
aktuální 27 MPa

Koupil jsem si TEC 2000 Diesel Injector Cleaner, vypustil paliv. filtr, doplnil ho aditivem a nechal 30 min. běžet na volnoběh. Zvuk motoru se zlepšil.Vypuštěná nafta do sklenice neobsahuje kovové piliny z čerpadla. Ujel jsem asi 300 km a změřil nové hodnoty.
Tlak paliva:
požadováno 29 MPa
aktuální 29 MPa

Prizpusobeni/adaptace vstriku
Gauges ICU
Main fuel demend inj.
volnoběh 799 ot/min.
1 vstřik-4,6 mg/str
2 vstřik -4,2 mg/str
3 vstřik-4,7 mg/str
4 vstřik-5,5 mg/str

Když přidám otáčky, tak jsou hodnoty prizpusobeni/adaptace vstřiku stejné.
Někde jsem četl, že rozdíl hodnot může být až 5%. Zdá se mi 4 vstřik špatný.......
Když si koupím z Aukra 1 x repasovaný vstřik za 3300 kč, pomůže to?
Čerpadlo asi špatné nebude, když mám naftu čistou bez pilin.

Jaké máte hodnoty z Fordiag na svém TDCI?

Děkuji za odpovědi a pomoc. :D

Uživatelský avatar
LeFort
.
.
Příspěvky: 147
Registrován: 15.05.2010 00:54
Bydliště: Hořovice

Re: Hodnoty z Fordiag na Mondeo 2.0 TDCI 2005

Příspěvek od LeFort » 31.05.2012 18:42

Hodnoty nemám, ale vlastním stejný motor jako ty- teplé starty velký problm, přesně jako popisuješ. Jednoduché řešení- update sw v ŘJ. Od té doby klid. Motor mi taky začíná trochu rachtat, spotřeba zatím malá, do nouzáku nepadá.
Piliny bys v naftě ani vidět nemohl, zaprvé proto že jsou mikroskopické a za druhé proto, že vysokotlaké čerpadlo je až za pal.filtrem. Na nějaké kupování ND dílů z aukra bych se zvysoka vys..eee vykašlal, nemáš vůbec žádnou naději poznat odkud pochází a vyměňovat vstřik jinde než v autorizovaném diesel-servisu není imo moc dobrý nápad. Počkal bych jestli auto spadne do nouzáku a poté bych začal problém řešit. V tomhle případě je asi lepší moc nešťourat a počkat, jestli (vůbec) se něco bude dít :wink: T.
Fiesta ST 1.6 EcoBoost
Lancia k Coupé 2.0 20V turbo
Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT
ex:Mondeo mk3 2.0 TDCi

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnoty z Fordiag na Mondeo 2.0 TDCI 2005

Příspěvek od pelen » 31.05.2012 19:34

Mam stejny motor a ted najeto take 133000, ale cca 10000 p repasech vstriku a cerpadla. Nekde na netu najdes, ze vstriky vydrzi asi 110000 km.
Jinak mi to chodilo take obcas do nouzaku a ke konci jsem uz vubec nenastartoval.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
bredoc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 18.05.2012 16:16

Re: Hodnoty z Fordiag na Mondeo 2.0 TDCI 2005

Příspěvek od bredoc » 31.05.2012 20:04

Kolik stál update sw v ŘJ? To jsem měl taky v plánu, ale není čas.

Uživatelský avatar
bredoc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 18.05.2012 16:16

Re: Hodnoty z Fordiag na Mondeo 2.0 TDCI 2005

Příspěvek od bredoc » 02.06.2012 10:17

Problém vyřešen. Včera jsem jel na oběd a už nenastartoval. Koupil jsem nový starter v Auto Kelly za 3000 kč, vyměnil u hospody za 30 min. a vše ok. Teplé starty jsou taky ok. Čerpadlo a vstřiky jsou asi zatím ok, když to chytá.
Může někdo napsat svoje hodnoty z Fordiag?

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3913
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnoty z Fordiag na Mondeo 2.0 TDCI 2005

Příspěvek od djdekl » 17.06.2012 16:24

Moje hodnoty - ale 2.2TDCI

Obrázek

Obrázek

Filistin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 08.08.2012 08:22
Bydliště: Kolín

Re: Hodnoty z Fordiag na Mondeo 2.0 TDCI 2005

Příspěvek od Filistin » 08.08.2012 13:19

Čus moje hodnoty najdeš zde: http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 73&t=37986
Chtěl bych se zeptat jak se ti to chová za studena. Mě v tom mlátí jak v hodinách. Po zahřátí je to o dost lepší.
Mondeo, 2.0 TDCi 96kW, combi, r.v. 2004, 6 speed

Uživatelský avatar
knudsen1971
Nováček
Nováček
Příspěvky: 178
Registrován: 14.06.2011 08:47
Bydliště: Brno

Re: Hodnoty z Fordiag na Mondeo 2.0 TDCI 2005

Příspěvek od knudsen1971 » 09.08.2012 08:35

Koupil jsem si ted taky kabel Fordiag, tak z rozmaru, myslim ze auto nema problem, ale jak se rika myslet znamena h*vn* vedet. O vikendu to zasunu a pridam me hodnoty. Dotaz. Ptal jsem se Tomina, jetli k tomu je nejaky provadeci manual a zatim ne... Bylo by totiz skvele, kdyby diagnostika umela i vyhodnotit namerene udaje oproti nejakym limitam. Existuje nekde nejaky vypis idealnich hodnot? Neco abychom vedeli cemu se blizit?
Ford Mondeo MkIII 2.2 TDCi TITANIUM X liftback 2006 plna naloz

Uživatelský avatar
bredoc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 18.05.2012 16:16

Re: Hodnoty z Fordiag na Mondeo 2.0 TDCI 2005

Příspěvek od bredoc » 09.08.2012 14:01

Za studena je motor hlučnější, ale stačí vypnout klimu a je to lepší. Ohřátý motor je tichý i s klimou.
Zkuste od AUTO KELLY
TEC-2000 Čistič palivové soust. DIESEL 375ml do nového paliv. filtru a nechat 20min. běžet. Po vyčištění čerpadla a vstřiků jsem měl lepší hodnoty po změření ve Fordiag. Taky jsem použil TEC-2000 Engine Flush 375ml pro výplach motoru a do nového oleje přidal TEC-2000 Oil booster 375ml. Chod motoru se zlepšil a o asi 30% lepší starty. Celková cena aditiv asi 1200 kč a budu je dávat každých 13 000 km s výměnou oleje. Hlavně TEC-2000 doporučuji............

Uživatelský avatar
knudsen1971
Nováček
Nováček
Příspěvky: 178
Registrován: 14.06.2011 08:47
Bydliště: Brno

Re: Hodnoty z Fordiag na Mondeo 2.0 TDCI 2005

Příspěvek od knudsen1971 » 10.08.2012 13:57

Tak to ti tam rachoti napinak a kladky remenu, na to zadny aditivum nepomuze :wink:
Jinak ja jsem pred temahle aditivama dost obezretnej, muzou uvolnit uvolnit nanosy a tim zpusobit vic skody nez uzitku mam dojem. Porad myslim, ze je lepsi pravidelne tankovat kvalitni naftu a casto a pravidelne menit olej.
Ford Mondeo MkIII 2.2 TDCi TITANIUM X liftback 2006 plna naloz

Filistin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 08.08.2012 08:22
Bydliště: Kolín

Re: Hodnoty z Fordiag na Mondeo 2.0 TDCI 2005

Příspěvek od Filistin » 10.08.2012 14:50

No kladky a napínák to nejsou. Cca 3000km z5 je děláno se spojkou setrvákem a přítlačákem. :-( Jsou to vstřiky. Na jednou anglickém foru jsem našel i celkem rozumný popis ForDiagu. Odkaz zde. http://www.talkford.com/topic/198261-fo ... nt-status/
Mondeo, 2.0 TDCi 96kW, combi, r.v. 2004, 6 speed

Filistin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 08.08.2012 08:22
Bydliště: Kolín

Re: Hodnoty z Fordiag na Mondeo 2.0 TDCI 2005

Příspěvek od Filistin » 10.08.2012 20:30

Jinak proč ventili klepou je hlavně CNS ratio. Pokud jsou hodnoty hodně rozdílné tak to je ono. Jednotka musí hodně dorovnávat vstřik a pokud to nestíhá tak to mlátí. CNS ratio je totiž závislé na čidle klepání motoru (vačková hřídel). Podle toho co vyhodnotí u jednotlivého vstřiku tak se CNS snaží dorovnávat. Doufám, že jsem to napsal srozumitelně.
Mondeo, 2.0 TDCi 96kW, combi, r.v. 2004, 6 speed

Uživatelský avatar
knudsen1971
Nováček
Nováček
Příspěvky: 178
Registrován: 14.06.2011 08:47
Bydliště: Brno

Re: Hodnoty z Fordiag na Mondeo 2.0 TDCI 2005

Příspěvek od knudsen1971 » 12.08.2012 13:23

Ja jsem reagoval na bredocuv prispevek, ne ta tebe. To ze mu to vic rachoti s klimou odkazuje na napinak/remenci. Cimz netvrdim, ze ma vstriky 100%...
Ja si dnes delal test EEC a vypada to podbne jak djdekl, jeste odpo ICU a placnu to sem.
edit: doplnuju co zatim namereno, chybi me jeste zmerit ICU po zahrati.
Mam najeto 182 tis, puvodni vstriky, auto startuje kdykoliv a kdekoliv bez problemu, za studena hlucnejsi teda... co me z toho zatim vyplyva je, ze za studena pomerne tragedie, ale ohraty a zejmena pod plynem je to vse okay. Je to na vymenu vstriku, i kdyz chyby to zadne nevypisuje a krom hlucnych ranich startu je to naprosto v pohode?
Přílohy
Hodnoty z ECU na zahratem motoru,1500ot/min
Hodnoty z ECU na zahratem motoru,1500ot/min
Hodnoty z ECU na zahratem motoru na volnobeh
Hodnoty z ECU na zahratem motoru na volnobeh
Hodnoty z ICU, studeny motor, 1500ot/min
Hodnoty z ICU, studeny motor, 1500ot/min
Hodnoty z ICU, studeny motor, volnobeh, dost silene hodnoty klepani.
Hodnoty z ICU, studeny motor, volnobeh, dost silene hodnoty klepani.
Ford Mondeo MkIII 2.2 TDCi TITANIUM X liftback 2006 plna naloz

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3913
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnoty z Fordiag na Mondeo 2.0 TDCI 2005

Příspěvek od djdekl » 02.09.2012 20:53

Hodnoty kamaráda... 2.2TDCI MK3 - asi bude něco špatně na vstřikách...

Obrázek

Obrázek

koudy873
Příspěvky: 1
Registrován: 28.04.2015 09:14

Re: Hodnoty z Fordiag na Mondeo 2.0 TDCI 2005

Příspěvek od koudy873 » 28.04.2015 09:21

Nemáte někdo kontakt na Tomiho , chci koupit kabel na fordiag.Díky.

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 diesel“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů