DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Odpovědět
zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od zeli » 02.03.2013 12:44

Do Forda chodim, kdyz vim co presne chci, kdyz to je jebacka a kdyz chci zaruku. Kdyz presne nevis co s tim je a oni taky nebudou vedet, tak se muze stat, ze se zacnou menit dily a muze se to dost prodrazit.
Co s tim teda presne mas? Bylo to nekde uz jasne napsany? Budes jim muset neco rict, jestli tam pojedes. Ze jsi meril tlak na railu a zda se ti nespravny pro ne neni informace. Potrebujou vedet jake problemy mas pri provozovani auta. A my tady vlastne taky :) Chtelo by to nejak shrnout. Jestli to je jen to co se pise v nadpisu vlakna, tak to muze souviset se spoustou veci jiz drive zminenych. Kdyz by byl tlak na railu tak spatny, tak by to delalo problemy daleko vetsi.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 19.03.2013 09:34

Shrnout problémy:
Nad ca. 3000ot je cítit, jak auto přestává táhnout, ani na místě nejde vytočit k omezovači, dostanu se třeba na 6000ot a pak to spadne na 2000ot. Chvili počkam a jde to opakovat. S čtvrtkou nádrže to třeba i chcípne nebo to nejde nastartovat.
Když odpojim hadici u railu, tak z hadičky nestříká benzín, ale jen pomalu vytéká s bublinkami.
Tlak na railu není stabilní přes 3bar, ale padá pod 1bar, bez rozdílu, jestli je nádrž plná nebo prázdná.
Zvuk v kabině od pumpy je naprosto jinej, než je obvykle, také se nemění s plnou nebo prázdnou nádrží. S autem sem najezdil skoro 50.000km, takže sem si jiným zvukem pumpy jistý.

Jak se tady psalo dřív - bordel v nádrži - myslim, že to nikdo nečistil, když mi měnili čerpadlo a druhá věc - hadičky od nádrže k motoru, měnili mi motor, třeba mi někde ohnuly hadici nebo trubičku.

Včera jsem auto předal do Ford Auto Kříž Domažlice, tak jsem zvědavej, až mi zavolají, jestli vůbec.
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od zeli » 19.03.2013 12:33

Taky zkusim shrnout.
Jakekoli testy ohledne prutoku nebo tlaku paliva v palivove soustave je potreba delat se zarucene potopenym cerpadlem v benzinu jinak jsou vysledky neprukazne. Tj. cerpadlo mit potopene v kyblu nebo mit plnou nadrz. Pises, ze tlak klesa pod 1 bar i s plnou nadrzi. V tom pripade je problem s dodavkou paliva. V minulych prispevcich jsi psal, ze cerpadlo bylo zkouseno a snad i meneno a ze servis seznal, ze cerpadlo je v poradku. Pak by musela byt chyba nekde ve vedeni. Slo jeste ozkouset otestovat prutok (tlak) na vystupu paliv. filtru u nadrze.
Zvuk cerpadla taky muze leccos vypovedet, stejne jako odebirany proud. Je nestastny, ze pristup k nemu je obtizny a neda se tedy jednoduse pokusovat v domacich podminkach.
Jsem zvedav na vysledek, doufam ze se pochlubis :)
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 27.06.2013 08:35

Po dlouhé době opět připíšu pár věcí.
Auto jsem už z nouze dal do Ford sevisu v Domažlicích. Auto napíchli a v nízkch otáčkách se chovalo dobře, tak se s nim majitel jel projet a nad 2500ot už netáhlo a diagnostika mu za jízdy ukazovala chudou směs - málo benzinu, měřením zjištěný nízký tlak na liště vstřikovačů. Sundali nádrž, odsáli benzín a vyndali pumpu, prý bylo sítko na vnějším obalu docela špinavý, ale sítko na samotný pumpě prý zalepený a nešlo to vyfoukat ani omýt, prý jako nějaký nalepený slabý průhledný film - měl jsem to v ruce a nebylo to skoro vidět, sítko bylo šedé a motůrek vypadal hůř, než motor ze staré pumpy po 170t km. Trubičky zkoušeli profouknout a ve vedení od nádrže přes filtr ke vstřikovačům problém nebyl. I v odsátém benzinu byl nějaký bordel, údajně vyčistili nádrž a jako řešení viděl buď vyměnit znova celou pumpu a dát origo Ford (cena nad 5000Kč), což jsem nechtěl kvůli ceně i tomu, že pumpa v autě měla najeto jen ca. 20t km.. Navrhli řešení, že mi do auta dají starší vnitřek-motorek pumpy z havarovaného Focuse 2,0i s najetými 60t km. Cena za diagnostiku + motorek + práci = necelé 3000Kč. Auto zase jezdilo bez jakýchkoliv problému až do minulého týdne, kdy cestou z Prahy se stejná závada objevila znovu, rozsvítila se kontrolka na palubce - byl jsem rád, že jsem dojel domů bez odtažení! Opět to netáhlo na 3000ot..

O víkendu si u známého sundám nádrž sám s vytáhnu pumpu ven, nějak nevěřím, že nádrž vytřeli do čista, ale uvidím.. Nechápu, proč je na obalu pumpy hrubé sítko na dně, mohly být spíš z boku u dolní hrany, takhle to saje bordel ze dna a co projde hrubým sítkem, ucpe to jemný na uvnitř..

Řešil jsem to samý u Nissan Micra K11 z roku 1998, měla najeto 131.000km a taky chcípala, netáhla a pumpa řvala jak šílená, jak sála a neměla co - vyndal jsem ji ven a lituju, že jsem neudělal fotku, protože sítko bylo kompletně zalepený, jakoby ho někdo opatlal šedým jílem. Bylo vidět v tom bordelu i malé kovové špony.. Vyčistli jsem to a zase to jezdí bez problémů.. U mondeo je to v prd**i, že to musí člověk zvednout a sundat nádrž..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od zeli » 27.06.2013 14:29

Ahoj, jak jsem uz mnohokrat vsude mozne psal, tak sani benzinu z nadrze je delane pomerne nevhodne (u mondea MK3, jak ostatni generace nevim) a pristup k cerpadlu je taky za trest. O jemnosti sitek se presvedcis sam. To co je zespoda na plastovym deklu cerpadla je IMHO dostatecne jemne, mozna az moc. To co je "integrovane" na kovovem cerpadlu uvnitr plastoveho kose je ridke myslim dost.
Je nanejvys podezrele, ze kdyz vymenili kovovy modul cerpadla se sitem, tak ze se zase znepruchodnil.
Skutecne doporucuju, aby jsi se sam na vlastni oci presvedcil jednak jak to cele funguje (neni to uplne trivialni a nema cenu abych ti posilal nejake fotky a popisky) a pak aby jsi zjistil kde je problem. Je taky dost divny, ze kdyz se zasralo cerpadlo, tak ze to neodnesl filtr, protoze stoprocentne pres to cerpadlo neco odejit muselo a usadi se to kde jinde nez ve filtru.

Je naprosto zasadni vycistit nadrz a zajistit, aby tam uz zadny bordel neprichazel. Pokud bylo sitko "olepene", tak bych vyjadril obavy nad kvalitou paliva pripadne zpusobem jeho skladovani (ano pamatuju si co jsi psal drive a bohuzel jsem se nedavno pomoci pruhledneho kanystru presvedcil, ze i na benzinovych pumpach to je dost zalostne, co si clovek odveze). Pak jeste tedy dukladne prohlednout cerpadlo a otestovat palivovy filtr - nalit pul nadrze benzinu, odpojit vyvod smerem k motoru, pripojit konektor cerpadla k baterce a koukat jak to skrz filtr tece. Melo by to pomerne svizne strikat (vyzkousej jak tlaci uplne samostatne kovove cerpadlo v najakym kyblu) a pri ucpani prstem by to melo pomerne slusne tlakovat. Mel jsem podobne problemy a stalo me to nejen penize, ale i pomerne cas a zkoumani. Kdo nezazil neuveri :wink:
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 27.06.2013 19:55

Už jsem měl v ruce originální pumpu i náhradu Bosch.. Vim dobře jak to vypadá a moc dobře jsem nepochopil, proč je to řešený dvěma sítky a k tomu filtr, myslim si, že by stačilo jedno a k tomu ten jemný průtokový papírák mimo nádrž. Jak jsem psal, tak Micra to měla po 130.000km taky sasr*ný, ale Nissan to vyřešil líp a jednodušejc..
Mam vyježděný benzin, zbývá jen dojezd do 100km, tak to otevřu a uvidim, co mi tam čeká.
A asi koupim novej filtr na benzin, sice tam je ca. 25t km, ale pro jistotu. Na konci srpna mi to má dovézt do Chorvatska, ale nevim nevim, mam z toho blbej pocit..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 22.07.2013 19:50

Tak jsem dnes předal auto servisakovi z STK Domažlická v Plzni - udělá mi víc věcí najednou: dvouhmotu s lamelou a přítlačákem, obě lanka ruční brzdy, klima kompresor s novými O-kroužky a vysaje a vyčistí nádrž..

Do toho mi prasklo čelní sklo.. Mi cvakne, mam chudáka Mondeo 3 roky a pořád do něj sypu!

..když už to jede, tak mě strašně baví, motor i podvozek je suprovej. Blbá koupě, měl jsem to hned vrátit :wallbash:
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
Belmondo77
Nováček
Nováček
Příspěvky: 195
Registrován: 15.09.2009 17:20
Kontaktovat uživatele:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od Belmondo77 » 02.09.2015 13:23

jenikl píše:Ještě si týden počkám, nemá na mě automechanik čas, má teď nějaký sporťáček v garáži..

Ale co je zajímavý:

Ráno bylo +9C, takže docela zima a jelo to normálně, dostal sem se v pohodě do 6500ot a konečně jsem se pořádně projel a skoro sem to vyválel :oops:
Odpoledne +15C a při jízdě po dálnici opět jen 4500ot a začne se to dusit..

Dají se někde sehnat hodnoty čidel a kde a jak jsou zapojený? Přijde mi to jako by nějaký čidlo špatně měřilo teplotu vzduchu v sání..

A čím je tepleji, tím to je horší..

Nechce se mi jen tak čekat týden a nic nedělat.. :wallbash:
Tak tyhle příznaky mám teď já, jdu číst dál doufám že to bude mít šťastný konec.
Belmondo77 Ford Mondeo 2,0 Duratec HE 107 kw benz.r.v 2001

Po GO motoru jede jako ďas

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od zeli » 04.09.2015 14:24

Jeste tady se usilovne resi patrne to same:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=15
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Uživatelský avatar
Belmondo77
Nováček
Nováček
Příspěvky: 195
Registrován: 15.09.2009 17:20
Kontaktovat uživatele:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od Belmondo77 » 29.09.2015 17:43

Vyčistil jsem nádrž,natankoval Maxmotion 100 full nádrž a zalil Wynn"S čistič pal.systemu a vstriků,po pár kilometrech symptomy zmizeli. :bravo22:
Belmondo77 Ford Mondeo 2,0 Duratec HE 107 kw benz.r.v 2001

Po GO motoru jede jako ďas

Uživatelský avatar
Specík
Nováček
Nováček
Příspěvky: 136
Registrován: 03.12.2013 22:36
Bydliště: Šumavsko

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od Specík » 24.02.2016 21:12

Sice neaktuální, ale přečetl jsem celé vlákno a viděl bych to v tom benzínu ,,od výrobce" kamarád taky začal tahat benzín z rafinérky DE, na starším FO stačilo vyjet necelé tři nádrže a čerpadlo v nádrži KO a nebyl jsem jediný! Na benzínkách na to mají filtry, lít to přes sítko nepomůže, už jen že na sítku v novém čerpadle byl šlem hovoří asi za vše, kdo ví co jsi tam lil :wink:
Focus II 2.0 16V 107kw Titanium+
Mazda Tribute 2.3 110kw

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů