kontrolka motoru 1.8 SCI

Odpovědět
marluc0007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: 31.10.2011 14:16

Re: kontrolka motoru 1.8 SCI

Příspěvek od marluc0007 » 25.11.2011 15:04

Klidne mi rekni o cerpadle a vstrikach at se poucim.-)A menil uz nekdo z vas rozvody?sem slysel ze na tomlhe motoru je retez nejak moc extra namahanej prave tim ze pohani cerpadlo...tak snad to kjeste nejakou dobu vydrzi,zatim slouzi perfektne

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: kontrolka motoru 1.8 SCI

Příspěvek od zeli » 25.11.2011 20:44

OK, mas to mit :D
Vstrik je 7130Kc/ks, jsou tam 4. Cerpadlo 43629Kc :wallbash: Jsou to aktualni ceny origo dilu vcetne DPH. Doted se mi zdalo, ze je cerpadlo jen za 30, trochu na to ted cumim :D Ceny dilu bohuzel stoupaji, mozna se i meni typ dilu. Kdyz jsem na to koukal driv a zadaval starsi kody dilu, tak se mi zda, ze to cerpadlo bylo o mnoho levnejsi. Takze hodne stesti na vrakaci. Nahrady jsou jeste vetsi sci-fi nez v minulem tematu a repase se dela u naftovejch. Ale nez bych sel vysolit 43tis., tak bych par diesel servisu zajiste obvolal.
Jo, nektery autorizaky maji ted akci do konce tohoto roku - slevu 20% na dily a praci pro auta starsi 5 let.
Pohadka o rozvodech bude casem, zrovna se mi totiz delaj. Budou mozna i fotky a videa :D :D

P.S.: Diky za vyplneni ankety, nevsiml jsem si, ze to jsi zrovna ty, kdo splnil svou svatou povinnost :gott:
P.P.S.: Pozoruju nejakej ten patek, ze se v bazarech primo rojej SCicka. Driv to byla vzacnost, dneska maj malem v kazdym bazaru dva. Doufam, ze to neni nejaky znameni :D
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: kontrolka motoru 1.8 SCI

Příspěvek od Brehowicz » 25.11.2011 21:02

No zlaté ceerko.
Docela nabývám dojmu že brzy nadejde doba kdy nebudeme auta podle spolehlivosti dělit na benály a ropy,ale na ta která jezdí a ta která mají pořád nějakou poruchu a díky vymoženostem jako jsou downsing, aspoň dva turba na motor,proměnné časování,egr,dpf,start-stop....prolínajícím se celým automobilovým resortem jak mor.Je to zjevný tlak na neustály prodej nových aut nejpozději do pěti let stáři automobilu a ony to až na vyjímky fakt vydrží ,ale pak hybaj do šrotu.
A na ty hrozné atmosféry s tak mizerným vykonem na obsah budem vzpomínat jak na muzealni kousky se strašnou spotřebou,jenže ty dinosaury budou jezdit možná i pak k naprosté spokojenosti.

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: kontrolka motoru 1.8 SCI

Příspěvek od zeli » 25.11.2011 21:40

Anebo V6 :)
Koukam, ze ted editujeme sve prispevky.
Mas naprostou pravdu, zcela s tebou souhlasim. Je mi z toho blivno, jednou budem kupovat auta na jedno pouziti v tescu jako jsou ty jednorazove fotaky. Ekologie jak prase.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

marluc0007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: 31.10.2011 14:16

Re: kontrolka motoru 1.8 SCI

Příspěvek od marluc0007 » 25.11.2011 22:33

Kde se koukas na ty ceny nahradnich dilu na SCi?Jj SCi se ted prodava dost,aspon se rozmuzou a budes nas vic co budou resit problemy:-)Kolik si myslis ze muze SCi najet?Ja osobne jsem SCi co ma najeto vic jak 200 000km jeste nevidel:-(

marluc0007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: 31.10.2011 14:16

Re: kontrolka motoru 1.8 SCI

Příspěvek od marluc0007 » 25.11.2011 22:34

A tak kecam,ted koukam na SCi co ma najeto 215,.tak aspon neco:-)

Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: kontrolka motoru 1.8 SCI

Příspěvek od Yeshterr » 25.11.2011 23:28

Brehowicz píše:No zlaté ceerko.
Docela nabývám dojmu že brzy nadejde doba kdy nebudeme auta podle spolehlivosti dělit na benály a ropy,ale na ta která jezdí a ta která mají pořád nějakou poruchu a díky vymoženostem jako jsou downsing, aspoň dva turba na motor,proměnné časování,egr,dpf,start-stop....prolínajícím se celým automobilovým resortem jak mor.Je to zjevný tlak na neustály prodej nových aut nejpozději do pěti let stáři automobilu a ony to až na vyjímky fakt vydrží ,ale pak hybaj do šrotu.
A na ty hrozné atmosféry s tak mizerným vykonem na obsah budem vzpomínat jak na muzealni kousky se strašnou spotřebou,jenže ty dinosaury budou jezdit možná i pak k naprosté spokojenosti.
:bravo22: Přesně tak, fotříku, k čemu mi bude poloviční spotřeba, když budu co půl roku kupovat díly za desetitisíce...? Jsem zvědav, co třeba vydrží kámošova kokta s 1.2TSI, po tom, co jsem shlédnul pár "promo" videí na Tytrubko... :blee: . Ne, že bych mu něco přál, chraň bůh, on je hodnej kluk, ale strašně si to chválí, leč po nájezdu jen cca 5tis. km...
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: kontrolka motoru 1.8 SCI

Příspěvek od Brehowicz » 26.11.2011 07:48

No zrovna tyhle motory se začínají sypat jak čínsky čaj,už sem pár krát narazil na info s nataženým a přeskočeným rozvod. řetězem na novéch motorech s minimálnimi nájezdy.A spotřeba taky žádny zázrak,to zkrátka nejde cucat výkon z palce u nohy.

Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: kontrolka motoru 1.8 SCI

Příspěvek od Yeshterr » 26.11.2011 08:30

Já udělal trochu faux-pass, když mi to přivezl ukázat. První, když jsem si sedl ke spolujezdci a on to natočil, tak jsem se zeptal, proč nakonec kupoval naftu...Druhé, při prohlížení motoru, když jsem se ptal kde to má poslední válec...takže takhle. Upozorňuji, že obě mé otázky byly neůmyslné a plynoucí z mé fatální neznalosti pokroku :roll:
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

marluc0007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: 31.10.2011 14:16

Re: kontrolka motoru 1.8 SCI

Příspěvek od marluc0007 » 26.11.2011 18:00

Jinka cerpadlo na SCi jsem nasel novy za 13 s DPH,coz uz neni tka hrozny


jinak co se tyce motoru 1,2 HTP(nebo TSI,ted nevim) tak podle znamyho ze skodovky to je druhej nejvetsi pruser s motorem v historii...Horsi je jen 2,0 TDI 125kw pouzivany v oktavce RS...a HTP malokdy vydrzi pres 25 000km aniz by neodesly rozvody a zatim ve skodovce moc nevi co s tim..Opravdu nevim kam dnesni auta spejou:-(

Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: kontrolka motoru 1.8 SCI

Příspěvek od Brehowicz » 26.11.2011 18:13

marluc0007 píše:jinak co se tyce motoru 1,2 HTP(nebo TSI,ted nevim) tak podle znamyho ze skodovky to je druhej nejvetsi pruser s motorem v historii...Horsi je jen 2,0 TDI 125kw pouzivany v oktavce RS...a HTP malokdy vydrzi pres 25 000km aniz by neodesly rozvody a zatim ve skodovce moc nevi co s tim..Opravdu nevim kam dnesni auta spejou:-(
Vidím že v tom máš trochu guláš,když už hanit tak je třeba vědět co :?: Mezi HTP A TSI je těch podstatných rozdílu víc než dost ,ale největší v počtu válcu 1.2HTP-3,1.2TSI-4.Ty řetězy přeskakujou u TSI.Jinak 1.2HTP na dílně sloužilo věrně 90tkm bez poruchy než šlo auto dál,zatímco kolega z prace se stejným motorem řešil opakovaně zapalovací cívky už na novém autě pak babo raď.

Drak09
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 13.11.2011 10:39

Re: kontrolka motoru 1.8 SCI

Příspěvek od Drak09 » 26.11.2011 20:15

Říkám si, že by nejlepší bylo sehnat Mercedes 124 Combi z roku do 94 (pak začaly po zavedení vodou ředitelných laků reznout) v benzínu z Německa a bylo by po prdeli. Dají se koupit i kousky po prvním majiteli najetými kilometry do 100tis.Km. To je mechanický auto, bez všech těch zbytečných blbostí, se kterým najedete půl milionu Km, aniž byste se v tom museli vrtat. Dnešní auta jsou spotřební zboží...

Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: kontrolka motoru 1.8 SCI

Příspěvek od Yeshterr » 26.11.2011 21:57

Brehowicz píše:
marluc0007 píše:jinak co se tyce motoru 1,2 HTP(nebo TSI,ted nevim) tak podle znamyho ze skodovky to je druhej nejvetsi pruser s motorem v historii...Horsi je jen 2,0 TDI 125kw pouzivany v oktavce RS...a HTP malokdy vydrzi pres 25 000km aniz by neodesly rozvody a zatim ve skodovce moc nevi co s tim..Opravdu nevim kam dnesni auta spejou:-(
Vidím že v tom máš trochu guláš,když už hanit tak je třeba vědět co :?: Mezi HTP A TSI je těch podstatných rozdílu víc než dost ,ale největší v počtu válcu 1.2HTP-3,1.2TSI-4.Ty řetězy přeskakujou u TSI.Jinak 1.2HTP na dílně sloužilo věrně 90tkm bez poruchy než šlo auto dál,zatímco kolega z prace se stejným motorem řešil opakovaně zapalovací cívky už na novém autě pak babo raď.
Hehe, to s tím počtem válců jsem posral já, Břehu :roll: . Ale u vím proč. Protože tenhle kluk měl před tou koktou Fabii 1.2HTP a v létě, když jsme byli pod stanem, tak mi ukazoval motor. Tam jsem se ho tehdy zeptal, kde má ten poslední válec. Jináč on tuhle Fabii prodal synovi, nájezd cca 70tis, každý rok Chorvatsko a víkendově Krkonoše, tudíž celkem namáhaný auto v horku v zimě po dálnicích a táhlejch kopcích v Chorváči a světe div se, motor v cajku. Mluvil jsem o tom s kámošem, říkal, že ty první hatlapatly ještě ušly, ale co montujou do dvojkový Fabky, tam už se prej i na tom motoru šetřilo. A v práci tyhle dvojkový Fabie máme, můžu potvrdit. Navíc tam nejni snad jedna, která by neměla totálně v háji přední nápravu a to mají zatím nájezd pod 100tis...
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: kontrolka motoru 1.8 SCI

Příspěvek od buceek07 » 26.11.2011 23:58

Brehowicz píše: Mezi HTP A TSI je těch podstatných rozdílu víc než dost
A hlavní rozdíl je ten že 1,2 HTP a 1,2 Tsi jsou od základu uplně jiné motory.....Htp, ač je opravdu nemám rád, tak jsou to motory, které toho vydrží relativně dost, ale hlavně jen tehdy když dostávají pravidelnou a správnou výměnu oleje....

1,2 Tsi je příběh sám pro sebe....Kowi (byl s náma v Jedovnicích na sraze ) by moch vyprávět...od už zámých rozvodů, nebo výměně turba před smrtí, během garančních oprav, o kterém se majitelovi samo neřeklo, aby se to nešířilo světem :puke_r:

a osobně výběr motoru 1,2 Tsi do auta typu Octavia, nebo Yety naprosto nechápu....deklarovaná spotřeba je v reálném provozu blbost a ty motory se k 200 000 jen doplazí s posledních sil, jak budou utahané.....viva duratec se spotřebou deset litrů :gott: :gott: :gott:
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: kontrolka motoru 1.8 SCI

Příspěvek od zeli » 27.11.2011 12:46

2 marluc0007:
Z Microcatu zjistim FINIS kod dilu, ktery me zajima, a pak ho zadam na http://www.fordoriginalnidily.cz
Tak a za odmenu mi rekni, kde jsi videl cerpadlo za 13. Hned si jedno do rezervy koupim :hhura:

Tajdle vidim nejakou jetou potvurku:
http://viewitem.eim.ebay.cz/FORD-MONDEO ... 02328/item, takze v pripade extra nouze by se asi dalo. Ale jestli mas novy za 13, tak to je jiny kafe :Dancer:
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti