2,5 LPG..padani otacek do vypnuti motoru

Odpovědět
Uživatelský avatar
kimanek1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 88
Registrován: 05.01.2013 17:42
Bydliště: Most,Klasterec nad Ohri

2,5 LPG..padani otacek do vypnuti motoru

Příspěvek od kimanek1 » 20.11.2014 13:20

Zdravim. Stava se mi ze v okamziku kdy se prepne motor na LPG tak otacky padaji mnohem rychleji a nize nez je zdravo....nekolikrat i motor uplne vypne jakoby se plynove vstrikovace uplne vypnuli.
Volnobeznej ventil mam novej a na benzin to nedela.Studeny to dela nejvic a obcas to udela i ohraty.
Zacina to byt uz nebezpecny,nekolikrat mi to vypnulo v zatacce a na kruhaku coz je prusvih kdyz prestane fungovat posilovac a ja jedu rovne a nebrzdi to. V servisu LPG zatim stelovali softwarove volnobeh ale bezuspesne. Nekdo s podobnym problemem?? Video prikladam.
http://youtu.be/EBXK-irF-YU
Fiat Marea combi 1,6 1999 ----------2006-2009
MK3 2,0 TDCI 85kw 2002 -----------2009-2010
Saab 9-3 2.0i 1999 LPG STAG 300 ---2010-2013
MK3 2,5 V6 2006 Titanium LPG BRC---2013-2015
MK3 2,0 TDCI 96kw 2002

Uživatelský avatar
tym
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3746
Registrován: 20.05.2011 21:49
Bydliště: Pilsner Urquell

Re: 2,5 LPG..padani otacek do vypnuti motoru

Příspěvek od tym » 20.11.2014 17:19

Tohle je fakt o hubu. Nemyslím si, že to bude softwarem. Dělalo to i v létě? Mně to podobně blblo v zimě, pak fachmani přišli na to, že mistři ve Strakonicích dali větší průměr vstřikovačů. Takže mi dali menší a od té doby v pohodě.

Uživatelský avatar
Tomin123
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 537
Registrován: 09.07.2009 16:02
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,5 LPG..padani otacek do vypnuti motoru

Příspěvek od Tomin123 » 20.11.2014 19:14

LPG jednotka snad u tebe neridi volnobeh. ventil, ne ?
Naprosta vetsina trablu s LPG je v tom ze je to spatne nastavene.
Pokud se to projevuje hlavne pri studenem motoru tak bych to videl na chudou smes.
Pripojit na diag. a sledovat pri propadu co dela STFT, Lambda apod.

Chuda smes ma jinak za nasledek podpalene ventily a jine libustky, takze donastavit
co nejdrive a zatim nejezdit na velky vykon.
S LPG bych nikdy nejezdil na podlahu pokud bych nevidel na vlastni oci ze motor jede v
plnem knedliku v bohate smesi. Jakmile to jen "blikne" do chude, hned pridat plynu.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě

Uživatelský avatar
kimanek1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 88
Registrován: 05.01.2013 17:42
Bydliště: Most,Klasterec nad Ohri

Re: 2,5 LPG..padani otacek do vypnuti motoru

Příspěvek od kimanek1 » 23.11.2014 18:38

Kdepak...volnobeznej ventil s tim nema nic spolecneho...jen sem chtel rict ze sem ho vyrusil tim ze je novej a na benzin to nedela.
V lete to delalo take...ale ne tolik.
Prusvih je ten ze V6 se ohrejou rychleji a na napojene diagnostice toho moc nepozna.Udela to 2x-5x a pak dobry.
Jinak to uz 3x kontrolovali za jizdy s ctenim map benzinu a vse se tvari perfektne.
Dneska sem jim to zase dal do zitra at to pres noc vychladne a muzou zkouset dal.
V lednu mi jeste k tomu konci na to zaruka a nechci aby mi pak rekli 6.tis opravu :bebng:
Fiat Marea combi 1,6 1999 ----------2006-2009
MK3 2,0 TDCI 85kw 2002 -----------2009-2010
Saab 9-3 2.0i 1999 LPG STAG 300 ---2010-2013
MK3 2,5 V6 2006 Titanium LPG BRC---2013-2015
MK3 2,0 TDCI 96kw 2002

Uživatelský avatar
Maximus87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 171
Registrován: 24.11.2009 17:43
Bydliště: Brno-venkov

Re: 2,5 LPG..padani otacek do vypnuti motoru

Příspěvek od Maximus87 » 07.07.2015 20:06

Ahoj, mám Mondeo 2003 duratec HE facelift 107 kw, LPG - Stag 4, dnes po 100 km cestě jsem vypl motor a znova nastartovat už byl problém, nejdřív naskočil a pak padaly otáčky na volnoběh a nakonec chcípnul a pak už se nechtěl chytnout vůbec ani pod plným plynem. Horko těžko po několika (15-20) pokusech se mě podařilo nastartovat a jeliikož to bylo zahřáté hned se to přeplo na plyn a problém zmizel, na plyn to jede absolutně v pohodě, jak jsem přepl na benzín tak opět ze 4 tisíc mě pod plným plynem na podlaze začaly otáčky padat a bez výkonu absolutně až k chcípnutí, takže hádám že problém je v přívodu benzínu, takže vstřiky nebo čerpadlo nebo palivák? nebo něco jiného jak to otestuju, kolik mě to bude stát? děkuji za rady
Mk3,Duratec 107kw,Tomason TN6 + Goodyear EAGLE F1,podvozek Ap,Denní svícení audi S6,nárazník st
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

krenda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2637
Registrován: 25.12.2011 16:56
Bydliště: Novojičínsko

Re: 2,5 LPG..padani otacek do vypnuti motoru

Příspěvek od krenda » 07.07.2015 20:13

Tipnul bych to na čerpadlo... Prvně zkus vyměnit palivový filtr, ten stojí pár stovek a pak se zaměř na čerpadlo. Teoreticky máš na vstřikovací liště nebo těsně před ní ventilek jak na kole a na něm se dá změřit tlak paliva, jak před startem po otočení klíčku a natlakování systému, tak na volnoběh a zvýšených otáčkách. Ale jestli ti to nechce ani nastartovat, opravdu to vidím na to čerpadlo.
Jinak v tomto tématu se řeší jiný motor a trošku jiný problém, prosím adminy o přesunutí do vhodnějšího ;-)
Ještě ti tu dám odkaz na trable u focusu s palivovým čerpadlem, je to v podstatě to samé, jen čísla pojistky a relé bude jiné ;-) Poslední příspěvěk na stránce. http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 2#p1019572
je: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: 2,5 LPG..padani otacek do vypnuti motoru

Příspěvek od zeli » 08.07.2015 13:17

Kolik mas benzinu v nadrzi? Muzes mit pricpany saci kos a kdyz mas hladinu pod tretinu, tak uz to muze zacit delat problemy. Jinak obecne neni dobre jezdit se skoro prazdnou nadrzi.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Uživatelský avatar
corwin_x007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 12.02.2013 15:58
Bydliště: Slany

Příspěvek od corwin_x007 » 19.08.2015 16:05

Maximus87, měl jsem stejnej problém, momentálně v servisu mění čerpadlo - nech si v servisu změřit tlak co čerpadlo dává a budeš mít hned jasno.

Jinak mě s tím šlo jezdit, ale musel jsem dávat tak 5% plynu max - razantnější přidání znamenalo ztrátu výkonu až do chcípnutí. Výživné bylo když mi na D8 došel plyn cca 8 km od nejbližší LPG benzínky - není nad to se plížit 70 v odstavném pruhu se smrtí v očích a modlitbou na rtech :D
Ford Mondeo 2.0 Duratec HE rv2006 GHIA LPG
Obrázek

Uživatelský avatar
Maximus87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 171
Registrován: 24.11.2009 17:43
Bydliště: Brno-venkov

Re: 2,5 LPG..padani otacek do vypnuti motoru

Příspěvek od Maximus87 » 21.08.2015 13:43

jj, čerpadlo už je vyměněný, do 2500 tis otáček s lehkou nohou to jelo, ale kopec byl pro něj problém, i razantní přidání plynu, postupně se to zhoršovalo, ted už to jezdí zase normálně, díky
Mk3,Duratec 107kw,Tomason TN6 + Goodyear EAGLE F1,podvozek Ap,Denní svícení audi S6,nárazník st
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
corwin_x007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 12.02.2013 15:58
Bydliště: Slany

Příspěvek od corwin_x007 » 21.08.2015 21:52

Jen dotaz, kolik jsi dal za to čerpadlo?

Edit: mě to stálo cca 6000 i s praci.
Ford Mondeo 2.0 Duratec HE rv2006 GHIA LPG
Obrázek

Uživatelský avatar
Maximus87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 171
Registrován: 24.11.2009 17:43
Bydliště: Brno-venkov

Re: 2,5 LPG..padani otacek do vypnuti motoru

Příspěvek od Maximus87 » 07.09.2015 11:06

Ahoj, čerpadlo jsem dal nějakou druhovýrobu SKV myslím (made in germany) 1500,- vč pošty, a práce vyšla na 400,- celkem mě to stálo 1900,- ta sranda..
Mk3,Duratec 107kw,Tomason TN6 + Goodyear EAGLE F1,podvozek Ap,Denní svícení audi S6,nárazník st
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů