zdravím Vás,
tož SCI projevilo další závadu, tentokrát už dojezdilo definitivně.
Prvotně bylo vyměněno palivové čerpadlo v nádrži- nepomohlo, tlak stálé žádný. Následovalo teda pořízení jetého vysokotlakého čerpadlo, opět bez výsledku. Nedalo mě to a sehnal jsem ještě jedno čerpadlo - prý tím jak se dlouho nepoužije může být po něm.
Bohužel ani to se neukázalo jako dobrá cesta.
Mechanik už si neví dál rady a prý se nemá od čeho odpíchnout. Nemám od něj ani moc informací. Jenom že tlak není takový jaký je třeba a prostě to nestartuje.
Jenom vím, že zkoušel auto natočit tím, že do sání foukl palivo a motor naskočil.
Dnes jsem volal do Fordu a tam mě řekl, že je třeba měřit tlaky před otočením klíčku, po otočení, zjistit rozdíly, zkusit prohodit vstřiky a zjistit zda i ty jsou v pohodě atd.
Doporučil by někdo něco dalšího co říct "mechošovi" aby se vyzkoušelo než Henryho definitivně nalodím na podval a odvezu do Fordu?
Díky všem !!
1.8 SCI palivová sestava
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1001
- Registrován: 08.01.2011 14:59
Re: 1.8 SCI palivová sestava
Ja nejsem mechanik, ale je mi dost divny, ze mechanik pres auta nepozna, jestli je vadne cerpadlo a ktere. Jestli jste menili podavaci cerpadlo, tak jaky pro to byl duvod, kdyz jste se ted zamerili na vysokotlake? Podavaci teda bylo v poradku? Proc se menilo? Vyzkouset zda tlaci podavaci je prece tak primitivni, ze jednodussi to byt nemuze. Odpojit v motoru privod k vysokotlakemu a pripojit podavaci na 12V, ktery je vzadu pod sedackou. Jestli to aspon trochu tlaci, tak to bude stacit...pro start urcite.
Tlaky na railu z hlavy nevim. Mela by to ukazat diag, kolik tam je, mozna i ta primitivni OBD. Ovsem fordi je fordi, idealne s nekym kdo fordy umi. Nezda se mi, ze by odeslo cerpadlo a navic jeste 2 dalsi at uz jsou odstata nebo ne.
Nevim uz kdo, ale nekdo resil problem s ridici jednotkou, pomerne vlekly, ale myslim, ze se stastnym koncem. Tim nerikam, ze to je tento pripad, ale muze byt. Jinak jsem zatim o vadnem cerpadle snad nikdy necetl.
Kdyz to nestartuje vubec, tak by mohlo byt spatne treba cidlo vacky nebo kliky. Mohla by to ukazat diag jako chybu. Anebo treba problem s imobilizerem.
Tlaky na railu z hlavy nevim. Mela by to ukazat diag, kolik tam je, mozna i ta primitivni OBD. Ovsem fordi je fordi, idealne s nekym kdo fordy umi. Nezda se mi, ze by odeslo cerpadlo a navic jeste 2 dalsi at uz jsou odstata nebo ne.
Nevim uz kdo, ale nekdo resil problem s ridici jednotkou, pomerne vlekly, ale myslim, ze se stastnym koncem. Tim nerikam, ze to je tento pripad, ale muze byt. Jinak jsem zatim o vadnem cerpadle snad nikdy necetl.
Kdyz to nestartuje vubec, tak by mohlo byt spatne treba cidlo vacky nebo kliky. Mohla by to ukazat diag jako chybu. Anebo treba problem s imobilizerem.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
- pavel85
- Nováček
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09.09.2012 22:05
- Bydliště: Lichnov okr. Nový Jičín
1.8 SCI palivová sestava
Moje sci ukazuje na diagnostice tlak na Railu při volnoběhu kolem cca 500psi.
Odesláno z mého G8342 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého G8342 pomocí Tapatalk
Mondeo MK3 Kombi, 2.0 TDCi 96kW, r.v.2005
Mondeo MK3 Kombi, 2.0i 107kW, r.v.2001, GHIA - na prodej
Mondeo MK3 Kombi, 2.0i 107kW, r.v.2001, GHIA - na prodej
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů